Wyłaź szczurze!

Data: 2011-12-22 18:31:17
Autor: rAzor
Wyłaź szczurze!
Tak "zachwyceni" rządami lokalnego wałbrzyskiego prezia Szełemeja z nadania i namaszczenia samego cysarza Donalda krzyczeli wczoraj przed jego siedzibą z wdzieczności za zamiar zamknięcia siedmiu szkół! Na ich miejscu mają powstać mieszkanka socjalne.
Widać, że gostek rozumuje dalekowzrocznie - dzieciaki nie będą się uczyć, więc nie będą miały szansę na załapanie się do jakiejkolwiek płatnej roboty, czyli lokale socjalne jak najbardziej się przydadzą.
Brawo Platforma! I... brawo wyborcy - nie trzeba było długo czekać, zeby zobaczyć jak się pięknie sami kopiecie po dupach. I to od lat, bo Wałbrzych naprzemiennie jest rządzony przez bandę grandziarzy z SLD, PSL i PO. Takiego bantustanu i dziadostwa ze swieczką szukać po całej Polsce - dno!

Data: 2011-12-22 18:34:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyłaź szczurze!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcvph4$t34$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jeśli szkoły nie mają uczniów, lub mają ich tak mało, że nie opłaca się ich utrzymywać? Tylko wydzierać się potrafisz? Argumenty, proszę!

Data: 2011-12-22 19:14:47
Autor: rAzor
Wyłaź szczurze!
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Przyjedź pod Urząd i posłuchaj co rodzice mają do powiedzenia.

Data: 2011-12-22 19:28:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyłaź szczurze!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcvs2l$70o$4inews.gazeta.pl...
[...]

Powaliłeś mnie na kolana. To jest argument nie do odparcia.
Jestem emerytem. Zapytaj mnie, czy jestem zadowolony z wysokości emerytury?

Data: 2011-12-23 05:37:04
Autor: stevep
Wyłaź szczurze!
Dnia 22-12-2011 o 19:28:00 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

A co z wiecznym latem, po cholerę ta zima?  :D

--
stevep

Data: 2011-12-22 19:29:23
Autor: Dirko
Wyłaź szczurze!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ef36a31$0$1449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Pisze co mu serce dyktuje... a nie rozum. ;-)

Data: 2011-12-22 19:35:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyłaź szczurze!

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:jcvsu3$dvb$1news.vectranet.pl...
[...]

Miłość do prezesa PiS?

Data: 2011-12-22 19:40:42
Autor: rAzor
Wyłaź szczurze!
[...]

A co ja mam wspólnego z prezesem PiS, jednooki, spolaryzowany głupku? :-)

Data: 2011-12-22 19:51:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Wyłaź szczurze!

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jcvtj8$bjn$1inews.gazeta.pl...
Pisze co mu serce dyktuje... a nie rozum. ;-)

Miłość do prezesa PiS?

A co ja mam wspólnego z prezesem PiS, jednooki, spolaryzowany głupku? :-)

Tyle samo, co ja do PO, jednooki, spolaryzowany głupku!

Data: 2011-12-23 05:38:54
Autor: stevep
Wyłaź szczurze!
Dnia 22-12-2011 o 19:40:42 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

A nie modlisz się do niego trzy razy dziennie Dupikowski?  ;)

--
stevep

Data: 2011-12-23 11:40:38
Autor: rAzor
Wyłaź szczurze!
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Nie!
Nazywam się Pietrzykowski.

Data: 2011-12-23 16:08:38
Autor: stevep
Wyłaź szczurze!
Dnia 23-12-2011 o 11:40:38 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Chcesz być podszywańcem Dupikowski, oj nieładnie, nieladnie.

--
stevep

Data: 2011-12-23 05:35:26
Autor: stevep
Wyłaź szczurze!
Dnia 22-12-2011 o 18:31:17 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

O qrde, nie mogłeś bardziej trafnego tytułu dla siebie wybrać Dupikowski.   :D

--
stevep

Wyłaź szczurze!