Wyłazi szydło z wora!

Data: 2015-05-21 18:49:22
Autor: MarkWoydak
Wyłazi szydło z wora!
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,17954708,Przelozony_Andrzeja_Dudy_na_UJ__Oceniam_negatywnie.html?lokale=local#BoxNewsImg

"Nie wiedziałem, że Andrzej Duda pracuje na innej uczelni. Dowiedziałem się z mediów. Było to dla mnie wielkie zaskoczenie - mówi nam prof. Jan Zimmermann, kierownik Katedry Prawa Administracyjnego Uniwersytetu Jagiellońskiego, w której zatrudniony jest kandydat PiS na prezydenta.
Andrzej Duda w 2005 r. obronił na krakowskiej uczelni doktorat. Rok później poszedł na urlop bezpłatny, na którym przebywa - z niewielką przerwą - do dziś."

No i co pani Szydło? Wychodzi na to, że łże pani jak bura suka!

MW

Wyłazi szydło z wora!