Wylewka

Data: 2013-08-10 09:18:59
Autor: miroslaw.poczta
Wylewka
cześć!
Będę robił wylewkę, dom z lat 60. Zerwałem podłogę drewnianą, oraz wywaliłem hasie które pod nią było, więc dotarłem do stropu, i co teraz. Gadałem z gościem w casto ramie i doradził mi taką koleność :
1)Na strop styropian (jakis super fasada) 10 cm
2)folia budowlana
3)wylewka uzbrojona

Niby ok, ale martwi mnie ten położony styropian, tzn
on poprostu będzie sobie leżał niczym nie sklejony, czy tak się robi?
jak tak to czy zrobić odstęp od ścian?

Mirek

Data: 2013-08-10 19:55:29
Autor: HANA
Wylewka

Użytkownik <miroslaw.poczta@gmail.com> napisał w wiadomości news:0f40e30b-8d0a-4384-b9dc-afd03b0315d6googlegroups.com...
[...]

tasma dylatacyjna do wylewek od scian
to taka gabka w paskach 15 cm tyle ze wody nie wchlania (najszybciej kupisz w sklepie hydraulicznym)
i zaden superfasada wogole zaden fasadowy
jest za miekki
styro dach/podloga ewentualnie styrodur ale ten to juz cene ma spora...
i radze tak:
folia
styropian
folia
wylewka
ta ostatnia folie to najlepiej nawet taka ogrodnicza byle w jednym kawalku
musi byc szczelna zeby woda z wylewki Ci sie nie dostala do styro bo zostanie juz tam na zawsze...
i uwazac przy ukladaniu siatki zeby nie podziurawic folii

Andrzej
www.hana.com.pl
www.bartolty.com.pl
www.osiedle.olsztyn.pl