Wyliczmy średnią

Data: 2009-06-12 12:45:43
Autor: boukun
Wyliczmy średnią
Za ile pracujecie? Niech każdy poda swoje zarobki, wyliczymy średnią grupy?

Ja mam 575 zł stypendium.

Zapraszam do sondażu.

boukun

Data: 2009-06-12 07:40:32
Autor: J-23
Wyliczmy średnią
On 12 Cze, 12:45, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Za ile pracujecie? Niech każdy poda swoje zarobki, wyliczymy średnią grupy?

Ja mam 575 zł stypendium.

Zapraszam do sondażu.

boukun

Trudno mi powiedziec, ale razem z emerytura, sporo ponad dwie srednie,
bedzie. Jeszcze jakies honoraria.

J-23 itede

Data: 2009-06-12 08:14:56
Autor: boukun
Wyliczmy średnią
On 12 Cze, 16:40, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Zapraszam do sondażu.

> boukun

Trudno mi powiedziec, ale razem z emerytura, sporo ponad dwie srednie,

To ty stary dziad jesteś, po co ci pieniądze.

boukun

Data: 2009-06-12 14:52:37
Autor: Ensitherum
Wyliczmy średnią
Ja mam 575 zł stypendium.

co masz? rentę inwalidzką?

Data: 2009-06-12 15:44:08
Autor: Polok_prawdziwy
Wyliczmy średnią
boukun wrote:

Za ile pracujecie? Niech każdy poda swoje zarobki, wyliczymy średnią
grupy?

Ja mam 575 zł stypendium.

Zapraszam do sondażu.

Zebym niescyganił...
- totak misieńcnie koło 20-tu tysiency wyciongom...

Data: 2009-06-12 16:09:25
Autor: Tzva Adonai
Wyliczmy średnią
- totak misieńcnie koło 20-tu tysiency wyciongom...

Chyba piernięć w stołek...

Data: 2009-06-12 22:06:47
Autor: jacek_placek_01
Wyliczmy średnią
średnia za cały rok 2008 wyszło mi 12200 netto na rękę/miesiąc.
pozdrawiam

Data: 2009-06-13 08:39:16
Autor: .#heÂŽsk#.
Wyliczmy średnią
On Fri, 12 Jun 2009 22:06:47 +0200, jacek_placek_01 <kt@poczta.pl>
wrote:

średnia za cały rok 2008 wyszło mi 12200 netto na rękę/miesiąc.

 a potem sie obudziles....

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-13 09:40:44
Autor: jacek_placek_01
Wyliczmy średnią
pocieszaj sie :)
ale w okolicy Informatyki jako konsultant tyle sie wyciąga dość łatwo ;)
kosztem ciągłej nauki itd, ale cóż coś za coś.
No i pewnie szybko sie wypadnie z zawodu, nie w wieku 65 lat. wiec
trzeba rozsądnie gospodarować żeby było z czego żyć do śmierci :)

Data: 2009-06-13 08:43:08
Autor: Tzva Adonai
Wyliczmy średnią
Za ile pracujecie? Niech każdy poda swoje zarobki, wyliczymy średnią grupy?

4,5 tys./miesięcznie + premie...

Data: 2009-06-13 08:46:09
Autor: Tzva Adonai
Wyliczmy średnią