Wylosuj zieloną kartę

Data: 2011-12-15 16:38:04
Autor: boukun
Wylosuj zieloną kartę
US Army werbuje Polaków. W Iraku i Afganistanie zginęło już dwudziestu
Wylosowali zieloną kartę, przyjechali do USA. Tam dotarli do nich rekturerzy armii, oferujący obywatelstwo USA wzamian za wyjazd na wojnę. Tak zginęło już 20 Polaków.

Amerykańska armia prowadzi kampanię "Go to army" - pisze na pierwszej stronie "Gazeta Wyborcza", opisująca losy kilku Polaków, którzy zdecydowali się skorzystać z tej oferty.

Adresowana jest ona głównie do imigrantów z zieloną kartą, legalizującą pobyt i pracę - tj. Latynosów i Polaków. Wzamian za wstąpienie w szeregi US Army obywatele innych państw dostają drugie, amerykańskie obywatelstwo.

Według "GW" już 20 Polaków w ten sposób zginęło. Ani polskie, ani amerykańskie władze nie prowadzą danych na ten temat, więc nie wiadomo ilu polskich obywateli służy w amerykańskim mundurze. - Niemal każdego dnia w Kabulu, kiedy lądowały amerykańskie samoloty z żołnierzami, spotykałem wysiadających z nich Polaków - cytuje gazeta polskiego oficera służącego w Afganistanie.

- Dostanę obywatelstwo, 1,4 tys. dolarów miesięcznie, 30 dni płatnych wakacji i ubezpieczenie - tłumaczy jeden z nich. Zwłaszcza to ostatnie jest ważne, mówią rozmówcy gazety, którzy do tej pory pracowali na czarno.

"Gazeta Wyborcza" przypomina, że w myśl polskiego prawa służba w obcym wojsku bez specjalnej zgody ministra obrony narodowej jest złamaniem prawa. Kiedyś każda służba w obcym wojsku była przestępstwem, dziś to zależy od tego dla jakiego kraju się służy i od tego, czy się tę zgodę ma.

- To budzi mój wewnętrzny sprzeciw. Gdy byłem zastępcą dowódcy operacji EUFOR w Czadzie, spotykałem żołnierzy francuskiej Legii Cudzoziemskiej. Byli wśród nich Polacy. Nie mogłem się do nich przekonać. Według mnie służyć powinno się własnemu państwu i we własnym wojsku - mówi generał Bogusław Pacek.

sg

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/365471,US-Army-werbuje-Polakow-W-Iraku-i-Afganistanie-zginelo-juz-dwudziestu

boukun

Data: 2011-12-15 15:50:47
Autor: Obserwator
Wylosuj zieloną kartę

Według "GW" już 20 Polaków w ten sposób zginęło.

widocznie Polacy wolna zginac w mundurach jankeskich, anizeli zyc w Polsce w ktorej rzadza kumple Michnika:)

Ich rodziny przynajmniej maja szanse na lepsze zycie w USA.

Data: 2011-12-15 16:50:32
Autor: boukun
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd50m$o5p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Powiedz to takiej córeczce, której ojciec zginie za USA...

boukun

Data: 2011-12-15 15:58:24
Autor: Obserwator
Wylosuj zieloną kartę
Powiedz to takiej córeczce, której ojciec zginie za USA...

ojciec to robi wlasnie dla niej. Ona to zrozumie:)

Data: 2011-12-15 17:00:58
Autor: boukun
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd5f0$pg0$1inews.gazeta.pl...

Powiedz to takiej córeczce, której ojciec zginie za USA...

ojciec to robi wlasnie dla niej. Ona to zrozumie:)

??????????????????
Chory jesteś. Dziecko głupiego ojca nie zrozumie...

boukun

Data: 2011-12-15 16:08:27
Autor: Obserwator
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ojciec to robi wlasnie dla niej. Ona to zrozumie:)

??????????????????
Chory jesteś. Dziecko głupiego ojca nie zrozumie...

po pierwsze ojciec nie jest glupi, a po wtore nawet  jesli zginie, dziecko za
pare lat bedzie mu wdzieczne za jego decyzje.

Data: 2011-12-15 17:12:50
Autor: boukun
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd61r$r7e$1inews.gazeta.pl...

> [...]

po pierwsze ojciec nie jest glupi, a po wtore nawet  jesli zginie, dziecko za
pare lat bedzie mu wdzieczne za jego decyzje.

Ojciec taki, to zwykły deb... Straconego dzieciństwa, przez głupiego ojca, dziecku nic już nie odkupi...

boukun

Data: 2011-12-15 16:30:13
Autor: Obserwator
Wylosuj zieloną kartę
Ojciec taki, to zwykły deb... Straconego dzieciństwa, przez głupiego ojca, dziecku nic już nie odkupi...

z Polski stworzonej przez lajactwo postkomusze, emigruje wielu ojcow i pracuje
za pare groszy w zawodach ponizej ich mozliwosci i kwalifikacji.

Wiele rodzin jest rozbitych. Dzieci tez nie maja ojca.

Twoje dzieci przeciez tez nie maja matki.

Co to za roznica? A przyszlosc w Polsce rzadzonej przez Kaczora Donalda i Bula Komruskiego, pozostaje pod duzym znakiem zapytania.

Data: 2011-12-15 17:42:32
Autor: boukun
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd7al$2fv$1inews.gazeta.pl...

[...]

I to jest wszystko godne ubolewania. Trzeba rewolucji, trzeba to zmienić, trzeba, byśmy tu w kraju mogli żyć godnie... Do tego trzeba się radykalnie rozprawić z bandą POPiSSLD, z układem kiszczakowskim okrągłego stołu...

boukun

Data: 2011-12-15 16:54:44
Autor: Obserwator
Wylosuj zieloną kartę

[...]

PiS nie jest banda. Rozpraw sie najpierw z tym hoownem, leperchamem, ktory grasuje na tej grupie. Pokaz czy potrafisz go zalatwic.

Data: 2011-12-15 17:59:05
Autor: Leprechaun
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd8ok$6gm$1inews.gazeta.pl...

[...]

PiS i SP to banda oszołomów, pojebów, schizofreników, niedopieszczonych pajaców i niedopitych pipek. To szkodnicy, którzy szkodzą naszemu krajowi. Ich poczynania to woda na młyn Moskwy! Putin zaciera łapki kiedy J.Kaczyński albo jego przyboczni otwieraja dzioby.

BomBel

Data: 2011-12-15 19:31:23
Autor: boukun
Wylosuj zieloną kartę

[...]

Leprecham tylko raz się negatywnie na mój temat odniósł i to nie wprost, a tak, to unika mnie jak ognia...

To i ja nie będę go zaczepiał...

boukun

Data: 2011-12-15 17:44:17
Autor: Leprechaun
Wylosuj zieloną kartę

[...]

Wolę KOMOROWSKIEGO i TUSKA niż oszołoma J.Kaczyńskiego.

BomBel

Data: 2011-12-16 05:06:40
Autor: stevep
Wylosuj zieloną kartę
Dnia 15-12-2011 o 17:30:13  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A gdyby tak rządził prezio to co innego tylko, że ten mściwy karzeł robi  podświadomie wszystko, żeby nie rządzić.

--
stevep

Data: 2011-12-15 17:43:21
Autor: Leprechaun
Wylosuj zieloną kartę

> [...]

po pierwsze ojciec nie jest glupi, a po wtore nawet  jesli zginie, dziecko za
pare lat bedzie mu wdzieczne za jego decyzje.

Pod warunkiem, że tatuś miał zieloną kartę.

BomBel

Data: 2011-12-15 17:42:36
Autor: Leprechaun
Wylosuj zieloną kartę

[...]

Piździsz chłopie jak zwykle.

BomBel

Data: 2011-12-15 17:16:10
Autor: stevep
Wylosuj zieloną kartę
Dnia 15-12-2011 o 16:50:47  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A jakby rządziły kumple Kaczora to byłby raj na ziemi?

--
stevep

Data: 2011-12-15 16:34:22
Autor: Obserwator
Wylosuj zieloną kartę
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a): A jakby rządziły kumple Kaczora to byłby raj na ziemi?

nawet jak rzadzili ci z SLD nie bylo takiego szajcu jaki jest teraz pod
rzadzmi PO.
Rzadna wladza, nawet komunistyczna nie odwazyla sie jawnie glosic zamiar
sprzedania Polski Moskwie, tak jak teraz rzadzace lajdactwo chce sprzedac
Polske Niemcom i Putinowskiej Rosji.

Data: 2011-12-15 16:35:17
Autor: Obserwator
Wylosuj zieloną kartę

Rzadna wladza,

 sorry: ZADNA

Data: 2011-12-15 17:45:35
Autor: Leprechaun
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd7k5$37d$1inews.gazeta.pl...

Rzadna wladza,

sorry: ZADNA

Niedouk ;))))))))))))))))))))000

BomBel

Data: 2011-12-15 17:45:13
Autor: Leprechaun
Wylosuj zieloną kartę

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcd7ie$2tk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty się w końcu zdecyduj, Moskwie czy Berlinowi? A może Pekinowi? Pojeb z ciebie.

BomBel

Data: 2011-12-15 17:42:03
Autor: Leprechaun
Wylosuj zieloną kartę

[...]

Dopóki nie dorwie ich "ymigrejszen" i nie wsadzi z torbą plastikową do samolotu.

BomBel

Data: 2011-12-15 21:00:34
Autor: jadrys
Wylosuj zieloną kartę
W dniu 2011-12-15 16:38, boukun pisze:
US Army werbuje PolakĂłw.
boukun

Dewaluacja, dawniej najemnikom płaciło się złotem, A dzisiaj prawem pobytu na swoim terytorium. "O tempora, o mores"..

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.o

Data: 2011-12-16 04:56:42
Autor: stevep
Wylosuj zieloną kartę
Dnia 15-12-2011 o 21:00:34 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-12-15 16:38, boukun pisze:
US Army werbuje Polaków.
boukun

Dewaluacja, dawniej najemnikom płaciło się złotem, A dzisiaj prawem  pobytu na swoim terytorium. "O tempora, o mores"..

.... o idiotes.

--
stevep

Wylosuj zieloną kartę