Wyłudzenie na 35 zł

Data: 2011-01-25 10:06:33
Autor: cyklista
Wyłudzenie na 35 zł
Użytkownik greqq napisał:
Witam, zostałem najprawdopodobniej oszukany na kwotę 35 zł (aukcja
świstaka i niezeralizowany kod tak taka). Mam pytanie w związku z tym,
czy warto złożyć doniesienie na policję o oszukanie?
Pozdrawiam
greqq

Oczywiście że warto, właśnie oszuści liczą na to że nikt małych kwot nie będzie zgłaszał i mają tysiące w kieszeni.

Data: 2011-01-25 10:24:54
Autor: niusy.pl
Wyłudzenie na 35 zł

Użytkownik "cyklista" <cyklista@konto.pl>

--

To, że dla oszustów warto wiadomo, ale czy dla oszukanego warto jest wątpliwe.

Data: 2011-01-25 13:21:00
Autor: Henry(k)
Wyłudzenie na 35 zł
Dnia Tue, 25 Jan 2011 10:24:54 +0100, niusy.pl napisał(a):

To, że dla oszustów warto wiadomo, ale czy dla oszukanego warto jest wątpliwe.

Jeśli chce następnym razem kupować mniej się bojąc, to też.

Pozdrawiam,
               Henry

Data: 2011-01-25 15:47:45
Autor: niusy.pl
Wyłudzenie na 35 zł

Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

To, że dla oszustów warto wiadomo, ale czy dla oszukanego warto jest
wątpliwe.

Jeśli chce następnym razem kupować mniej się bojąc, to też.

Sądzisz, że "przeprawa" z policją i sądami tak dobrze hartuje ?

Wyłudzenie na 35 zł