Wyłudzenie na 35 zł

Data: 2011-01-26 08:30:09
Autor: Grzes
Wyłudzenie na 35 zł

Użytkownik "greqq" <greqq@o2.pl> napisał w wiadomości news:ae7d662f-2458-4de0-917a-fb3669bf90a1j19g2000prh.googlegroups.com...
Witam, zostałem najprawdopodobniej oszukany na kwotę 35 zł (aukcja
świstaka i niezeralizowany kod tak taka). Mam pytanie w związku z tym,
czy warto złożyć doniesienie na policję o oszukanie?
Pozdrawiam
greqq

Warto - zgłoszenia związane z oszustwem są ścigane z urzędu.
Nawet  dla kwoty 10 zł prokurator ściga to z urzędu.
Wiem od policjanta, że próby wyłudzenia np w sprawie doładowań np za
10 zł są ścigane z urzędu i wtedy czesto wystarczy jedna wizyta policy i kasa
wraca na konto.

pozdrawiam
Grzegorz
ps. zgłaszaj - nich koleś nie czuję się bezkarny

Wyłudzenie na 35 zł