Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?

Data: 2011-12-19 22:12:46
Autor: AZ
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
Witam,

mam pewien problem z jednym z towarzystw ubezpieczeniowych. 2,5 roku
temu zawarłem umowę o OC, zgodnie z prawem rozwiązałem je na 2 dni przed
końcem umowy, czując problemy wypowiedzenie z pieczątką pracownika
zachowałem. Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, później przez
firmy windykacyjne. Olewałem, bo nie lubie być oszukiwany a pachniało mi
to oszustwem. Teraz dostałem pismo z owej firmy, że odbyła się sprawa w
e-sÄ…dzie i jest zasÄ…dzona egzekucja.

Nie dostałem ŻADNEJ korespondencji z sądu, że toczy się przeciwko mnie
jakieś postępowanie. To co dostałem to pismo od firmy wysłane na stary
adres (korespondencyjny), ze wygrali sprawe i maja w reku zasadzenie
egzekucji.

Firma uparcie twierdzi, ĹĽe majÄ… wypowiedzenie ale z datÄ… o 7 dni
późniejszą niż na moim wypowiedzeniu i żebym przesłał im skan tego
wypowiedzenia co raczej teraz uczyniÄ™.

Pytanie brzmi - czy to czasem nie podpada pod prokurature? Wyłudzenie i
fałszowanie dokumentów? W Internecie jest pełno ludzi z takim samym
problemem (ciekawe ilu nie ma potwierdzenia wypowiedzenia umowy), więc
można przypuszczać, że to celowa praktyka tej firmy. A sumienie nie
pozwala mi pozostawic sprawy na wyslaniu skanu rozwiazania umowy.

Dzieki za pomoc.
--
Artur

Data: 2011-12-20 08:19:55
Autor: PesTYcyD
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
W dniu 2011-12-19 23:12, AZ pisze:
Witam,
[...]

To nie wiem jak można tobie pomóc, skoro nie chcesz przedstawić dowodu w postaci wypowiedzenia umowy. Oczekujesz że w tej windykacji pracuj± wróżki? Teraz to i tak za póĽno. Pisz odwołanie do s±du przedstaw dowody i tyle. Teraz racja jest po ich stronie skoro maj± papier s±dowy. To oddadz± sprawę do komornika i na tym się skończy.

Data: 2011-12-20 08:24:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 08:19, PesTYcyD pisze:

To nie wiem jak można tobie pomóc, skoro nie chcesz przedstawić dowodu w
postaci wypowiedzenia umowy. Oczekujesz że w tej windykacji pracuj±

Czy ty pracujesz w tej windykacji? Przecież wyraĽnie napisał "...żebym
przesłał im skan tego wypowiedzenia co raczej teraz uczynię."

Je¶li sfałszowali datę, to jak najbardziej pod prokuraturę to podpada.

Data: 2011-12-20 20:20:15
Autor: Ja
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomo¶ci news:4ef0381b$1news.home.net.pl...

A ja mam pytanie z innej beczki. Może się przyda na przyszlo¶ć. Płac±c składkę dostaję polisę na rok, prawda? A nie bezterminow±. Więc w ogóle po jak± choerę po roku trzeba ja wypowiadać? Nie jest czasem tak, że jak nie zapłacę, to po roku wygasa, i koniec?

Data: 2011-12-20 22:05:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 20:20, Ja pisze:
[...]

Nie. Doczytaj OWU i ustawę.

Data: 2011-12-20 22:08:46
Autor: Liwiusz
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
W dniu 2011-12-20 22:05, Andrzej Lawa pisze:

Doczytaj OWU i ustawę.

Tutaj OWU=Ustawa.

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 23:53:21
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 22:08, Liwiusz pisze:
W dniu 2011-12-20 22:05, Andrzej Lawa pisze:

Doczytaj OWU i ustawę.

Tutaj OWU=Ustawa.

Owszem, ale czasem OWU jest łatwiejszym w czytaniu streszczeniem zawieraj±cym odwołania do ustawy (przynajmniej było tak parę ładnych lat temu, jak mi się jeden raz zachciało przeczytać OWU od zawieranego OC).

Co szkodzi przeczytać jedno i drugie?

Data: 2011-12-20 22:22:29
Autor: 'Tom N'
Andrzej Lawa w <news:4ef0f8b7$1news.home.net.pl>:

W dniu 20.12.2011 20:20, Ja pisze:
Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomo¶ci
A ja mam pytanie z innej beczki. Może się przyda na przyszlo¶ć. Płac±c
                                                                   ^^^^^^
składkę dostaję polisę na rok, prawda? A nie bezterminow±. Więc w ogóle po
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^          ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
jak± choerę po roku trzeba ja wypowiadać? Nie jest czasem tak, że jak nie
                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

zapłacę, to po roku wygasa, i koniec?
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie. Doczytaj OWU i ustawę.

Doczytaj ustawę. Nie dawaj wiary, że istnieje co¶ takiego jak OWU OC.

I zacznij od przeczytania tego na co odpowiadasz

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-12-20 23:39:14
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 22:22, 'Tom N' pisze:
[...]

Ach, masz na my¶li, że po roku od niezapłacenia? To by się zgadzało.

Natomiast nie wygasa po roku od rozpoczęcia tylko dlatego, że nie zapłacono.

Data: 2011-12-20 08:47:21
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 08:19, PesTYcyD pisze:

[...]

Problem polega na tym że nie widzę powodów dla których po wyroku firma windykacyjna miałaby się zastanawiać nad datami wpłynięcia rozwi±zania umowy. Ma w ręku wszystko co potrzebne doi egzekucji i jeszcze się zastanawia czy s±d wydał prawidłowy wyrok? Co¶ tu nie gra. :(

--
spp

Data: 2011-12-20 08:12:05
Autor: AZ
On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:
To nie wiem jak można tobie pomóc, skoro nie chcesz przedstawić dowodu w
postaci wypowiedzenia umowy. Oczekujesz ĹĽe w tej windykacji pracujÄ…
wróżki? Teraz to i tak za późno. Pisz odwołanie do sądu przedstaw dowody
i tyle. Teraz racja jest po ich stronie skoro majÄ… papier sÄ…dowy. To
oddadzą sprawę do komornika i na tym się skończy.

Problem polega na tym że nie widzę powodów dla których po wyroku firma windykacyjna miałaby się zastanawiać nad datami wpłynięcia rozwiązania umowy. Ma w ręku wszystko co potrzebne doi egzekucji i jeszcze się zastanawia czy sąd wydał prawidłowy wyrok? Coś tu nie gra. :(

Zastanawiac to sie mieli zanim kierowali sprawe na droge sadowa skoro na
moim wypowiedzeniu widniala jasno data. Paniusia podbijala jedna
pieczatka 2 egzemplarze wypowiedzenia i nagle sie okazuje, ze u nich
jest 25.03.2010 a u mnie 18.03.2010.

--
Artur

Data: 2011-12-20 08:17:57
Autor: jureq
Dnia Tue, 20 Dec 2011 08:12:05 +0000, AZ napisał(a):

[...]

A co to jest za data? Data napisania czy data dorÄ™czenia? Masz  w jakikolwiek sposĂłb potwierdzonÄ… datÄ™ dorÄ™czenia wypowiedzenia?

Data: 2011-12-20 08:20:21
Autor: AZ
On 2011-12-20, jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
[...]

Pieczatka firmowa z data i "WPLYNELO". Wypowiedzenie skladalem w biurze
firmy.

--
Artur

Data: 2011-12-20 09:24:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-12-20 09:20, AZ pisze:
On 2011-12-20, jureq<jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>  wrote:
[...]

jakikolwiek sposób potwierdzoną datę doręczenia wypowiedzenia?

Pieczatka firmowa z data i "WPLYNELO". Wypowiedzenie skladalem w biurze
firmy.

Jakiej firmy? Ubezpieczyciela, czy w jakiejś zewnętrznej agencji?

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 08:44:25
Autor: AZ
On 2011-12-20, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Pieczatka firmowa z data i "WPLYNELO". Wypowiedzenie skladalem w biurze
firmy.

Jakiej firmy? Ubezpieczyciela, czy w jakiejś zewnętrznej agencji?

Ubezpieczyciela.

--
Artur

Data: 2011-12-20 10:11:53
Autor: Liwiusz
On 2011-12-20, Liwiusz<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  wrote:

Pieczatka firmowa z data i "WPLYNELO". Wypowiedzenie skladalem w biurze
firmy.

Jakiej firmy? Ubezpieczyciela, czy w jakiejś zewnętrznej agencji?

Ubezpieczyciela.

Jeśli jesteś tego pewien, to racja jest po twojej stronie. Niestety, wzruszanie nieprawidłowo doręczonego tytułu to jedno z większych g*wien, w które może się wkopać "dłużnik".

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 09:17:54
Autor: AZ
On 2011-12-20, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Ubezpieczyciela.

Jeśli jesteś tego pewien, to racja jest po twojej stronie. Niestety, wzruszanie nieprawidłowo doręczonego tytułu to jedno z większych g*wien, w które może się wkopać "dłużnik".

Ja to wiem, zastanawiam sie czy jest sens skladac zawiadomienie do
prokuratury z Art 268 par. 1 i 270 par. 1?

--
Artur

Data: 2011-12-20 11:25:10
Autor: Liwiusz
On 2011-12-20, Liwiusz<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  wrote:

Ubezpieczyciela.

[...]

Według mnie sensu nie ma żadnego (każdy ma prawo próbować dochodzić swoich roszczeń, choćby zupełnie bezsensownych - co zresztą nie ma tutaj miejsca, bo windykacja nie wie, że długu może nie ma, a roszczenie jest realne), ale na pewno znajdziesz na tej grupie wiele osób o zupełnie odmiennym poglądzie. Tacy teoretycy, bo za przegraną sprawę cywilną nikt do pierdla jeszcze nie poszedł :)

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 08:21:08
Autor: spp
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
W dniu 2011-12-19 23:12, AZ pisze:

Olewałem ....

Tu masz odpowiedĹş. :(

--
spp

Data: 2011-12-20 07:43:32
Autor: AZ
On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

Olewałem ....

Tu masz odpowiedĹş. :(

Mam taka nature ze nie lubie byc dymany.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-20 08:48:32
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 08:43, AZ pisze:

Olewałem ....

Tu masz odpowiedĹş. :(

Mam taka nature ze nie lubie byc dymany.

A więc zostałeś wydymany na własną prośbę.

--
spp

Data: 2011-12-20 08:13:05
Autor: AZ
On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

A więc zostałeś wydymany na własną prośbę.

Czyli uwazasz, ze to moja wina bo zgodnie z przepisami rozwiazalem umowe
w odpowiednim terminie?

--
Artur

Data: 2011-12-20 09:42:22
Autor: Tristen
On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

A więc zostałeś wydymany na własną prośbę.

Czyli uwazasz, ze to moja wina bo zgodnie z przepisami rozwiazalem umowe
w odpowiednim terminie?

Nie, postąpiłeś wtedy właściwie. Później już nie, bo czasami w celu
uniknięcia kopania się z koniem lepiej zamiast olewania wysłać
potwierdzenie swoich racji i dopiero olewać. Kolejność odwrotna skutkuje
tym co Ciebie spotkało.

Tristen

Data: 2011-12-20 12:31:32
Autor: spp
[...]

Nie, że olewałeś.

--
spp

Data: 2011-12-20 11:40:51
Autor: AZ
On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

Czyli uwazasz, ze to moja wina bo zgodnie z przepisami rozwiazalem
umowe
w odpowiednim terminie?

Nie, że olewałeś.

Aha, czyli wybralem sie osobiscie do firmy zeby nie bylo jazd z datami doreczen, faksami itd. a pozniej nagle moje wypowiedzenie szlag trafil?
To moj obowiazek jest udowadnianie, ze wielbladem nie jestem?

Natomiast interesujacy jest fakt, ze w sieci znalazlem wiele osob ktore
maja ten sam problem z Allianzem i smierdzi mi to zarabianiem na tym procederze, tzn. ludzie wypowiadaja umowe, po pol roku po porzadkach
wywalaja potwierdzenie nadania/kopie wypowiedzenia a po 1,5 roku
dowiaduja sie o nakazie egzekucji bo mieli podwojne OC.

Czemu jak nie oplacilem drugiej raty za poprzednie OC to wysylali mi
upomnienie co 2 tygodnie na adres *zameldowania* a jak nie oplacilem nic z
przedluzonej umowy nie dostalem juz nic tylko po jakims czasie wezwania
od firm windykacyjnych? Czemu te wezwania szly na adres *zameldowania*
a w sadzie zostal podany adres pod ktorym juz nie mieszkam?

--
Artur

Data: 2011-12-20 12:52:40
Autor: Bydlę

On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie - napisałe¶, że olałe¶ pisma z tej firmy.
My jeste¶my małe misie, więc nie przeszkadza nam to, iż argumentowałe¶ to niechęci± do bycia dymanym.
Wprawdzie twój tekst tutaj, w którym wspominasz o wyroku i windykacji w naszej ocenie dowodzi, że dałe¶ się wydymać przez to olewanie, ale nami się nie przejmuj.

To moj obowiazek jest udowadnianie, ze wielbladem nie jestem?

Tylko je¶li nie chcesz być dymany.
(a: przedstawiasz papier, że kłami±
b: olewasz, a oni maj± korzystny wyrok)
Wiesz, że wielbl±dy s± jednogarbne i dwugarbne?

Natomiast interesujacy jest fakt, ze w sieci znalazlem wiele osob ktore
maja ten sam problem z Allianzem

Też olewali pisma z tej firmy?

 i smierdzi mi to

Nam też.

Czemu jak nie oplacilem drugiej raty za poprzednie OC to wysylali mi
upomnienie co 2 tygodnie na adres *zameldowania* a jak nie oplacilem nic z
przedluzonej umowy nie dostalem juz nic

To kiedy piszesz prawdę? Teraz, że nic, czy wtedy:

On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, póĽniej przez
firmy windykacyjne.

Bo się ciekawe zaczyna robić - a wła¶ciwie klasyczne.

Czemu te wezwania szly na adres *zameldowania*
a w sadzie zostal podany adres pod ktorym juz nie mieszkam?

Bo nie odpisałe¶ na wezwanie?

--
Bydlę

Data: 2011-12-20 12:05:07
Autor: AZ

On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie - napisałeś, że olałeś pisma z tej firmy.

Olalem pisma od firm windykacyjnych, nie mam w zwyczaju kontaktowania
sie z takimi firmami.

My jesteśmy małe misie, więc nie przeszkadza nam to, iż argumentowałeś to niechęcią do bycia dymanym.
Wprawdzie twój tekst tutaj, w którym wspominasz o wyroku i windykacji w naszej ocenie dowodzi, że dałeś się wydymać przez to olewanie, ale nami się nie przejmuj.

Wydymac sie nie dalem i nie dam.

Tylko jeśli nie chcesz być dymany.
(a: przedstawiasz papier, że kłamią
b: olewasz, a oni majÄ… korzystny wyrok)
Wiesz, że wielblądy są jednogarbne i dwugarbne?

A czemu mam latac z papierem ktory zanioslem osobiscie do firmy? Nie
widzisz w tym nic absurdalnego?

Też olewali pisma z tej firmy?

Nie, dostawali komornika.
Czemu jak nie oplacilem drugiej raty za poprzednie OC to wysylali mi
upomnienie co 2 tygodnie na adres *zameldowania* a jak nie oplacilem nic z
przedluzonej umowy nie dostalem juz nic

To kiedy piszesz prawdÄ™? Teraz, ĹĽe nic, czy wtedy:

On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, później przez
firmy windykacyjne.

Bo się ciekawe zaczyna robić - a właściwie klasyczne.

Ciezko jest pamietac co bylo ponad rok temu. Nie to bylo istota mojego
posta na tej grupie, bo z nimi i komornikiem uporam sie sam. Pytalem czy
ta sprawa nie nadaje sie dla prokuratury.

--
Artur

Data: 2011-12-20 13:27:00
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 13:05, AZ pisze:

Ciezko jest pamietac co bylo ponad rok temu.

No i wszystko jasne.

 z nimi i komornikiem uporam sie sam.

Zapewne z takim samym skutkiem. :(

--
spp

Data: 2011-12-20 12:34:27
Autor: AZ
On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

 z nimi i komornikiem uporam sie sam.

Zapewne z takim samym skutkiem. :(

Poczytalem, zlozylem sprzeciw od nakazu zaplaty wiec licze na normalna
sprawe w ktorej bede mogl okazac wypowiedzenie umowy a nie sprawe o
ktorej dowiaduje sie 3 miesiace po zapadnieciu wyroku.

Sama firma po okazaniu wypowiedzenia zaoferowala sie, ze wysle mi
przeprosiny za zaistniala sytuacje.

Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
dziwnego? Sad jako instytucja panstwowa wysyla korespondencje (wyrok,
nakaz) na adres podany przez powoda?

Znajac imie/nazwisko i czyjs PESEL moge sobie zrobic fikcyjny rachunek
na 20000 PLN, zlozyc sprawe w e-sadzie, jako adres podac adres jakiegos
pustostanu w ktorym nikt nie odbierze korespondencji, ktos to kliknie i
mam w rece sadowy nakaz zaplaty. To raczej nie jest normalnosc.

--
Artur

Data: 2011-12-20 13:43:15
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 13:34, AZ pisze:

Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
dziwnego? Sad jako instytucja panstwowa wysyla korespondencje (wyrok,
nakaz) na adres podany przez powoda?

A na jaki ma wysyłać? Zapewne ten adres znajdował się w dokumentach sprawy.

[...]

No cóą, nie takie przestępstwa ludzie popełniają :(

--
spp

Data: 2011-12-20 21:38:48
Autor: John Kołalsky
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?

UĹĽytkownik "spp" <spp-to-ja@gazeta.pl>

Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
dziwnego? Sad jako instytucja panstwowa wysyla korespondencje (wyrok,
nakaz) na adres podany przez powoda?

A na jaki ma wysyłać?

Pozwanego ?

Zapewne ten adres znajdował się w dokumentach sprawy.

Szkoda, że nie było adresu przedszkola bo by się pewnie też nadał

Data: 2011-12-20 21:40:26
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 21:38, John Kołalsky pisze:

[...]

No i otrzymałbyś korespondencję a o to chodzi.

--
spp

Data: 2011-12-21 00:29:31
Autor: John Kołalsky
[...]

Tak jak on otrzymał ... "w przedszkolu do którego w dzieciństwie uczęszczał" :-)

Data: 2011-12-20 23:48:44
Autor: AZ
On 2011-12-20, John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:

Szkoda, że nie było adresu przedszkola bo by się pewnie też nadał

No i otrzymałbyś korespondencję a o to chodzi.

Tak jak on otrzymał ... "w przedszkolu do którego w dzieciństwie uczęszczał" :-)
Przeciez nie ma w tym nic dziwnego. Nawet firma windykacyjna (ktorej
dali pewnie komplet danych) slala listy na adres zameldowania bo
logicznie rozumujacy czlowiek stwierdzi, ze adres pod ktorym zaden list
nie zostal odebrany moze byc nieaktualny. Ale tak jest lepiej - wieksze
prawdopodobienstwo, ze "dluznik" dowie sie o sprawie w momencie jak do
akcji wejdzie komornik.

--
Artur

Data: 2011-12-21 10:33:14
Autor: Kamil
Dnia Tue, 20 Dec 2011 23:48:44 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

Szkoda, że nie było adresu przedszkola bo by się pewnie też nadał

No i otrzymałby¶ korespondencję a o to chodzi.

[...]

I wła¶nie powód ma podawać adres ZAMIESZKANIA (a jeżeli nie ma, to miejsce
pobytu), a nie adres zameldowania.

Ale tak jest lepiej - wieksze
prawdopodobienstwo, ze "dluznik" dowie sie o sprawie w momencie jak do
akcji wejdzie komornik.

I wła¶nie wtedy, dziwnym trafem łatwo i bez problemu "pojawia się
prawidłowy adres".

Za takie działanie powoda - należałoby go wykastrować itp.

Data: 2011-12-21 09:47:02
Autor: AZ
On 2011-12-21, Kamil <asdfg@asd.com> wrote:
Ale tak jest lepiej - wieksze
prawdopodobienstwo, ze "dluznik" dowie sie o sprawie w momencie jak do
akcji wejdzie komornik.

I właśnie wtedy, dziwnym trafem łatwo i bez problemu "pojawia się
prawidłowy adres".

Tylko to sie wtedy nazywa "ustalenie danych" i usluga ta kosztuje OIDP
200 PLN.

--
Artur

Data: 2011-12-21 14:27:26
Autor: Kamil
Dnia Wed, 21 Dec 2011 09:47:02 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

[...]

Nie wiem, nie korzystam z takich usług ;)
Ale jeżeli jet tak jak piszesz - to na pewno koszty te W PÓ¬NIEJSZYM
terminie i tak poniesie dłużnik. Co prawda "wyłożyć" będzie musiał
wierzyciel, ale to tylko "wyłożenie".

I na rękę jest podawanie przez powoda adresu zameldowania, choć wie on że
dłużnik MIESZKA gdzie indziej. Bo NZ uzyska, a potem komornik i tak "ustali
dane".

Data: 2011-12-21 13:34:57
Autor: AZ
On 2011-12-21, Kamil <asdfg@asd.com> wrote:

Tylko to sie wtedy nazywa "ustalenie danych" i usluga ta kosztuje OIDP
200 PLN.

Nie wiem, nie korzystam z takich usług ;)

No to Ci mowie ile komornik sobie za to liczy.

Ale jeĹĽeli jet tak jak piszesz - to na pewno koszty te W PĂ“ĹąNIEJSZYM
terminie i tak poniesie dłużnik. Co prawda "wyłożyć" będzie musiał
wierzyciel, ale to tylko "wyłożenie".

No tak dluznik placi dlug + odsetki + koszta postepowania + koszta
ustalenia danych.

I na rękę jest podawanie przez powoda adresu zameldowania, choć wie on że
dłużnik MIESZKA gdzie indziej. Bo NZ uzyska, a potem komornik i tak "ustali
dane".

Kolega ma podobny problem, ale o sprawie dowiedzial sie jak juz komornik
wkroczyl do akcji. Wszystko szlo tez na stary adres pod ktorym nie
mieszka juz sporo czasu.

--
Artur

Data: 2011-12-23 11:34:42
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 20 Dec 2011, spp wrote:

[...]

  Na "wiarygodny".
  Akurat "wymiar" ma prawo dostępu do różnych danych, do których
dostęp obywatelowi nie jest dany, więc nie byłoby niczym dziwnym
jakby prawo przewidywało, że w razie niezgodno¶ci danych
procesowych z danymi administracyjnymi s±d upewnia się co do
podmiotu zamieszanego w sprawę.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-12-23 12:25:01
Autor: AZ
On 2011-12-23, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

A na jaki ma wysyłać?

  Na "wiarygodny".
  Akurat "wymiar" ma prawo dostÄ™pu do różnych danych, do ktĂłrych
dostęp obywatelowi nie jest dany, więc nie byłoby niczym dziwnym
jakby prawo przewidywało, że w razie niezgodności danych
procesowych z danymi administracyjnymi sÄ…d upewnia siÄ™ co do
podmiotu zamieszanego w sprawÄ™.

Ano wlasnie. Nie wspominajac o tym, ze na wypowiedzeniu ktore wg. nich
wplynelo 5 dni pozniej byl podany aktualny adres zamieszkania zgodny z
adresem zameldowania.

--
Artur

Data: 2011-12-20 14:43:19
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 13:34, AZ pisze:

Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
dziwnego? Sad jako instytucja panstwowa wysyla korespondencje (wyrok,
nakaz) na adres podany przez powoda?

Tu się zgodzę, że to idiotyzm - zwłaszcza w świetle istnienia obowiązku
meldunkowego.

Uważam, że korespondencja urzędowa powinna iść na adres zameldowania i
kropka.

Data: 2011-12-20 17:59:53
Autor: Bydlę
On 2011-12-20 12:34:27 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
dziwnego?

Ależ przeciwnie - uważamy, że to nienormalne ¶wiadomie doprowadzać do niekorzystnego wyroku.
Nawet usiłujemy ci to przekazać, ale jako¶ nam nie idzie...
;(

--
Bydlę

Data: 2011-12-20 17:37:32
Autor: AZ
On 2011-12-20, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:
Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
dziwnego?

Ależ przeciwnie - uważamy, że to nienormalne świadomie doprowadzać do niekorzystnego wyroku.
Nawet usiłujemy ci to przekazać, ale jakoś nam nie idzie...
;(

Ale w ogole przeczytales co pisalem? Ja o zadnej sprawie nie wiedzialem,
sprawa byla w lipcu, nakaz uprawomocnil sie w pazdzierniku. Nie
otrzymalem ZADNEJ korespondencji wiec nawet nie wiedzialem, ze toczy sie
jakies postepowanie.

--
Artur

Data: 2011-12-21 14:09:35
Autor: Bydlę
On 2011-12-20 17:37:32 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

On 2011-12-20, Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
[...]

Tak, mogę ci nawet cytować.

Ja o zadnej sprawie nie wiedzialem,

Tak, oczywi¶cie, że nie wiedziałe¶!
Wszak olewałe¶ pisma - zacytować?

Gdyby¶ nie olał, tylko odpowiedział, to wiedziałby¶, co się ¶więci.
Ale nie lubiusz być dymany, więc...
;(

--
Bydlę

Data: 2011-12-21 13:20:54
Autor: AZ
On 2011-12-21, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Ja o zadnej sprawie nie wiedzialem,

Tak, oczywiście, że nie wiedziałeś!
Wszak olewałeś pisma - zacytować?

Gdybyś nie olał, tylko odpowiedział, to wiedziałbyś, co się święci.
Ale nie lubiusz być dymany, więc...
;(

Czyli nie przeczytales. Olewalem pisma z firm windykacyjnych poniewaz
nie mam w zwyczaju dyskutowania z hienami zerujacymi na padlinie. Gdybym
otrzymal pismo z sadu to napewno nie czekalbym z zalozonymi rekami.

--
Artur

Data: 2011-12-21 14:28:41
Autor: Kamil
Dnia Wed, 21 Dec 2011 13:20:54 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

Czyli nie przeczytales. Olewalem pisma z firm windykacyjnych poniewaz
nie mam w zwyczaju dyskutowania z hienami zerujacymi na padlinie. Gdybym
otrzymal pismo z sadu to napewno nie czekalbym z zalozonymi rekami.

Szkoda Twojego zdrowia na tego bydlęcia ;)))
On i tak nie kuma w większo¶ci tego co tutaj jest poruszane.

Data: 2011-12-21 15:33:57
Autor: Bydlę
On 2011-12-21 13:20:54 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Czyli nie przeczytales.

Cytowałem nawet:

On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, póĽniej przez
firmy windykacyjne. Olewałem, bo nie lubie być oszukiwany

Teraz będzies ztwierdził, że wezwanie do zapłaty nie było wezwaniem do zapłaty.
¦miało.

 Olewalem pisma z firm windykacyjnych

Te również.
Sam tak napisałe¶.
Bo nie lubisz być dymany.

Gdybym
otrzymal pismo z sadu

Gdyby¶ nie zignorował pierwszego listu, nie byłoby zapewne kłopotu.
Nie przegrasz niczego, gdy to sobie w końcu u¶wiadomisz.

--
Bydlę

Data: 2011-12-21 14:45:01
Autor: AZ
On 2011-12-21, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Czyli nie przeczytales.

Cytowałem nawet:

On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, później przez
firmy windykacyjne. Olewałem, bo nie lubie być oszukiwany

Teraz będzies ztwierdził, że wezwanie do zapłaty nie było wezwaniem do zapłaty.
Śmiało.

Rozrozniasz wezwanie do zaplaty od nakazu z sadu?

 Olewalem pisma z firm windykacyjnych

Te rĂłwnieĹĽ.
Sam tak napisałeś.
Bo nie lubisz być dymany.

Gdybyś nie zignorował pierwszego listu, nie byłoby zapewne kłopotu.
Nie przegrasz niczego, gdy to sobie w końcu uświadomisz.

Jezeli lubisz kazdemu kto nazwie Cie wielbladem udowadniac, ze nim nie
jestes to udowadniaj.

A teraz przeczytaj post rozpoczynajacy watek i zobacz czego on dotyczyl.

--
Artur

Data: 2011-12-22 10:27:43
Autor: BydlÄ™

On 2011-12-21, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Czyli nie przeczytales.

Cytowałem nawet:

On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

Czego nie chcesz zrozumieć?
Tego, że sam doprowadziłeś do tej sytuacji, czy że doprowadziłeś do tej sytuacji sam?
;>

Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty,

Ale nie reagowałeś, bo nie lubisz być dymany.

 później przez
firmy windykacyjne

I tak samo nie reagowałeś, doprowadziłeś do sprawy, wyroku i przyszedłeś szukać nagle pomocy.
Teraz ładnie uzasadnisz, że nie szukasz pomocy, tylko dzielisz się wiedzą, a tego wyroku to chciałeś≤ bo miałeś świetne odwołanie, które marnowało się i jakaś sprawa była ptrzebna.
--
BydlÄ™

Data: 2011-12-22 09:36:26
Autor: AZ
On 2011-12-22, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Rozrozniasz wezwanie do zaplaty od nakazu z sadu?

Czego nie chcesz zrozumieć?
Tego, że sam doprowadziłeś do tej sytuacji, czy że doprowadziłeś do tej sytuacji sam?
;>

Z czym masz problem? Ja zrobilem wszystko zgodnie z ustawa co mialem
zrobic.

Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty,

Ale nie reagowałeś, bo nie lubisz być dymany.

Nadal nie rozumiesz? Powtorze: nie mam w zwyczaju rozmawiac z hienami
zerujacymi na padlinie. Akurat mam znajomych co pracuja albo pracowali w
windykacji i wiem co to sa fikcyjne dlugi.

[...]

Ewidentnie masz jakis problem z czytaniem. Opisalem cala sytuacje ale
pytanie bylo inne - czy to sie nadaje do prokuratury jako proba
wyludzenia pieniedzy + falszerstwo dokumentow.

--
Artur

Data: 2011-12-22 14:12:51
Autor: Bydlę
On 2011-12-22 09:36:26 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Z czym masz problem?

Z niczym. Je¶li pamiętasz, to kto¶ inny napisał, że nie lubi być dymany, więc nie reaguje na listy, po czym spytał co zrobić z niekorzystnym wyrokiem wydanym za plecami...

 Ja zrobilem wszystko zgodnie z ustawa co mialem
zrobic.

Żadna ustawa nie nakazuje działać w swoim interesie.
Firmy  - tak, te czasem nie mog± działać na swoj± niekorzy¶ć, ale prywatny człowiek ma prawo.

Po prostu daj spokój temu w±tkowi - nie reaguj na przychdoz±ce do ciebie pisma - wprawdzie sobie zaszkodzisz, ale za to będziesz trzymał fason.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-12-22 13:16:33
Autor: AZ
On 2011-12-22, BydlÄ™ <pan.bydle@gmail.com> wrote:

Żadna ustawa nie nakazuje działać w swoim interesie.
Firmy  - tak, te czasem nie mogÄ… dziaĹ‚ać na swoją niekorzyść, ale prywatny czĹ‚owiek ma prawo.

Po prostu daj spokój temu wątkowi - nie reaguj na przychdozące do ciebie pisma - wprawdzie sobie zaszkodzisz, ale za to będziesz trzymał fason.
:-)

Nieporownuj pism od gownozercow z pismami od sadu bo te pierwsze
mam w powazaniu, drugie zawsze odbieram.

Czemu wyciales co bylo dalej, tzn. czego dotyczyl moj pierwszy post?

--
Artur

Data: 2011-12-23 12:39:25
Autor: Bydlę
On 2011-12-22 13:16:33 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Nieporownuj pism od gownozercow z pismami od sadu

Napisałe¶, że dostałe¶ wezwanie, a potem pisma od kałojadów.
Gdyby¶ zareagował na wezwanie, to nie byłoby zapewne ci±gu dalszego w takim kształcie, jak opisałe¶.

bo te pierwsze
mam w powazaniu, drugie zawsze odbieram.

Te drugie też odebrale¶...

Czemu wyciales co bylo dalej, tzn. czego dotyczyl moj pierwszy post?

Bo koncetruję się na tym, że nie reagujesz na pisma, a potem jeste¶ zaskoczony, że sprawa toczyła się bez twego udziału.

--
Bydlę

Data: 2011-12-22 16:37:46
Autor: John Kołalsky
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com>

Po prostu daj spokój temu w±tkowi - nie reaguj na przychdoz±ce do ciebie pisma - wprawdzie sobie zaszkodzisz, ale za to będziesz trzymał fason.
:-)

I po co się wypowiadasz jak nie ogarniasz sprawy

Data: 2011-12-22 16:36:23
Autor: John Kołalsky
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?

UĹĽytkownik "BydlÄ™" <pan.bydle@gmail.com>

[...]

Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli :-) Facet liczył na sąd tylko nie miał okazji.

Data: 2012-01-17 22:37:45
Autor: Jackare
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jcqeu9$4k9$1inews.gazeta.pl...
On 2011-12-20 12:34:27 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

[...]

ale dlaczego kto¶ kto ma wszystkie papiery w porz±dku ma stawać czy choćby przesyłać dokumenty na ż±danie jakich¶ firm czy osób? Bo maj± takie widzimisię?
Też bym tyłka nie ruszył bo z jakiej racji? Kto mi za to zapłaci i dlaczego miałbym ruszać tyłek w sprawie tego że kto¶ ma burdel w dokumentach?
Teraz pójdzie na policję, złoży doniesienie o fałszowaniu dokumentów i będ± mieli ruch w interesie.

Miałem kiedy¶ podobnie bodajże z TU Polisa czy jako¶ tak się zwali. Przysyłali mi wezwania do zapłaty zapłaconej polisy - zgubili dokumenty - to był 1995 czy 1996 r i takie rzeczy załatwialo się papierowo - wpłatami na poczcie. Za pierwszy razem współpracowałem i wysłałem i kopię dowodu wpłaty. Za drugim ich olałem, za trzecim razem przyszedł list z pogróżkami i podanym numerem kontaktowym. Zadzwoniłem i nim rozmówca powiedział dzien dobry dostał tak± zjebę za burdel w dokumentach że aż się sam sobie zdziwiłem że potrafie tak po ludziach jechać (a młody wtedy byłem bo to było jakie¶ 15 lat temu). Po tym telefonicznym opeerze nigdy już do mnie niczego nie wysłali, w każdym razie przekazałem im w krótkich żołnierskich słowach że raz im już wysłałem kopię potwierdzenia i jeżeli teraz czego¶ ode mnie chc± niech się do mnie pofatyguj± a ja to im pokażę. Więcej w tej sprawie nic nie zrobię a je¶li z tym pójd± do s±du to przegraj± i jeszcze od nich wydębię odszkodowanie.
Zadziałało.
--
Jackare

Data: 2012-01-17 22:24:32
Autor: AZ
On 2012-01-17, Jackare <123@tralala.com.pl> wrote:

ale dlaczego ktoś kto ma wszystkie papiery w porządku ma stawać czy choćby przesyłać dokumenty na żądanie jakichś firm czy osób? Bo mają takie widzimisię?
Też bym tyłka nie ruszył bo z jakiej racji? Kto mi za to zapłaci i dlaczego miałbym ruszać tyłek w sprawie tego że ktoś ma burdel w dokumentach?
Teraz pójdzie na policję, złoży doniesienie o fałszowaniu dokumentów i będą mieli ruch w interesie.

Dokladnie. Widac dla wszystkich to norma, ze np. TU bedzie ich pytac 10
razy czy zaplacili albo czy wypowiedzieli umowe a oni beda chodzic na
poczte i nie widziec w tym nic dziwnego. Poza tym NIE WIERZE zeby to byl
burdel w papierach bo takich jak ja w Internecie znalazlem wielu. To
zaplanowane dzialanie bo klient bez kopii wypowiedzenia jest w czarnej
dupie i bedzie musial zaplacic, a TU kopie wypowiedzenia moze puscic w
niszczarke i sladu nie ma. Nie mialem jeszcze na to czasu, ale dolozenie
zloze.

Po tym telefonicznym opeerze nigdy już do mnie niczego nie wysłali, w każdym razie przekazałem im w krótkich żołnierskich słowach że raz im już wysłałem kopię potwierdzenia i jeżeli teraz czegoś ode mnie chcą niech się do mnie pofatygują a ja to im pokażę. Więcej w tej sprawie nic nie zrobię a jeśli z tym pójdą do sądu to przegrają i jeszcze od nich wydębię odszkodowanie.
Zadziałało.

U mnie to jedynie zadzialalo na firme windykacyjna po wyslaniu maila z
zapytaniem czy zwroca mi koszt dojazdu na poczte, ksera, faxu/listu
poleconego i za zmarnowany czas przestali sie w ogole odzywac a sprawe w
e-sadzie zalozylo samo TU i gdyby nie to, ze o niczym nie wiedzialem
nadal bym im nie wyslal skanu potwierdzenia, jedynie zrobilbym to w
normalnym sadzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-20 19:27:52
Autor: spp
[...]

W jaki sposĂłb moĹĽna wnieĹ› sprzeciw od nakazu zapĹ‚aty  po jego uprawomocnieniu siÄ™?

--
spp

Data: 2011-12-20 19:52:01
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 19:27, spp pisze:
[...]

W jaki sposób można wnie¶ sprzeciw od nakazu zapłaty po jego
uprawomocnieniu się?

Może miał na my¶li wniosek o przywrócenie terminu?

Data: 2011-12-20 20:22:09
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-12-20 19:52, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Aby przywracać termin, najpierw musi upłyn±ć. Tutaj raczej nie upłyn±ł.

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 20:47:30
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 20:22, Liwiusz pisze:
[...]

Trzy miesi±ce to mało?

--
spp

Data: 2011-12-20 20:53:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-12-20 20:47, spp pisze:
[...]

3 miesi±ce temu był nakaz doręczony lub awizowany pod prawidłowym adresem zamieszkania? Chyba o to się wła¶nie "rozchodzi", że nie.

W przypadku błędnego adresu należy do wykazać i obalić w ten sposób doręczenie przez awizowanie. Poprosić o doręczenie pozwu i nakazu, a następnie wnie¶ć sprzeciw.

W praktyce - "z ostrożno¶ci procesowej" - sprzeciw można wnie¶ć wcze¶niej, je¶li oczywi¶cie się zna osnowę ż±dania.

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 21:02:24
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 20:53, Liwiusz pisze:

[...]

A teraz przeczytaj uważnie ten post ł±cznie z cytowaniami. Zwróciłem autorowi uwagę, że jego samodzielne postępowanie może przynie¶ć taki sam skutek jak olewanie wcze¶niejszych pism.
Okazuje się, że jego zdaniem nie - przecież złożył sprzeciw od nakazu. Sam opisujesz jaka powinna być procedura - ciekaw jestem czy AZ do niej się stosuje czy też pisz±c o tym sprzeciwie użył tzw. skrótu my¶lowego. Przecież wniesienie 'gołego' sprzeciwu w tym przypadku (a prawie pewien jestem że wyrok ma już klauzulę) to jak kadzidło dla umarłego. :(

--
spp

Data: 2011-12-20 21:14:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-12-20 21:02, spp pisze:
[...]

To zależy co w tym sprzeciwie napisał.

Ale faktem jest że takie sprawy s± trudne. Na znajomej grupie zamkniętej na goldenline nawet profesjonalni pełnomocnicy dyskutuj± między sob± jak rozwi±zać taki problem, i - co ciekawe - konsensusu nie ma (tzn. lista działań jest "na wyrost", aby zabezpieczyć się przed nieprzewidzianym zdaniem s±du na ten temat).

Zatem: planem minimum jest złożenie sprzeciwu wraz z uzasadnieniem dlaczego termin jeszcze nie min±ł.

Dupochron to (wykluczaj±ce się) zażalenie na postanowienie o nadaniu klauzuli oraz wniosek o przywrócenie terminu.

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 21:26:02
Autor: spp
W dniu 2011-12-20 21:14, Liwiusz pisze:
[...]

No wła¶nie.
Większo¶ć pisz±cych tutaj też zdaje sobie sprawę że to nie jest takie proste ale autor w±tku 'sam da sobie z nimi radę' choć jednocze¶nie przyznaje - 'olewałem'. :(

--
spp

Data: 2011-12-20 21:36:20
Autor: AZ
On 2011-12-20, spp <spp-to-ja@gazeta.pl> wrote:

No właśnie.
Większość piszących tutaj też zdaje sobie sprawę że to nie jest takie proste ale autor wątku 'sam da sobie z nimi radę' choć jednocześnie przyznaje - 'olewałem'. :(

Olewalem korespondencje z firm windykacyjnych typu Rudy & Spolka czy
inne Kruki. Z hienami nie rozmawiam.

--
Artur

Data: 2011-12-20 21:37:46
Autor: AZ
On 2011-12-20, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

To zależy co w tym sprzeciwie napisał.

Napisalem, ze nie otrzymalem zadnej korespondencji i umowa zostala
bezpodstawnie przedluzona bo wypowiedzialem ja w terminie.

--
Artur

Data: 2011-12-20 22:44:41
Autor: Liwiusz
On 2011-12-20, Liwiusz<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  wrote:

To zależy co w tym sprzeciwie napisał.

Napisalem, ze nie otrzymalem zadnej korespondencji i umowa zostala
bezpodstawnie przedluzona bo wypowiedzialem ja w terminie.

Pewnie dostaniesz postanowienie o odrzuceniu sprzeciwu - nie przegap zaĹĽalenia na nie.

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 21:53:08
Autor: AZ
On 2011-12-20, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Pewnie dostaniesz postanowienie o odrzuceniu sprzeciwu - nie przegap zaĹĽalenia na nie.

Dzieki. Teraz bede pilnowal, ciesze sie ze o wszystkim dowiedzialem sie (przez przypadek) teraz a nie od ksiegowej, ze ma czesc pensji dac komornikowi.

--
Artur

Data: 2011-12-20 21:44:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 20:22, Liwiusz pisze:

[...]

Je¶li uprawomocnił się, to upłyn±ł. Je¶li nie, to nie i wtedy faktycznie sprzeciw.

Opis jest trochę niejasny - czy "nakaz" to wyrok nakazowy, czy też "nakaz" to tytuł wykonawczy zwi±zany z prawomocnym wyrokiem...

Data: 2011-12-20 21:51:12
Autor: AZ
On 2011-12-20, Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Jeśli uprawomocnił się, to upłynął. Jeśli nie, to nie i wtedy faktycznie sprzeciw.

Opis jest trochę niejasny - czy "nakaz" to wyrok nakazowy, czy też "nakaz" to tytuł wykonawczy związany z prawomocnym wyrokiem...

Wiec tak:

Sprawa ma status: Prawomocny nakaz zapłaty z klauzulą z data
prawmocnosci 14/10/2011, pismo z firmy ze maja nakaz dostalem
25/10/2011.

Historia sprawy:
26/07/2011 Orzeczenie Nakaz
19/09/2011 Orzeczenie Zarzadzenie o stwierdzeniu doreczenia
14/10/2011 Orzeczenie Postanowienie o nadaniu klauzuli wykonywalnosci

W doreczeniach jest doreczenie bez daty doreczenia.
W uzasadnieniu pozwu nie ma NIC o wypowiedzeniu przeze mnie umowy, nawet
po terminie tak jak uwazaja na infolinii ze dotarlo ale 5 dni po
terminie.

W aktach jest skan koperty, awizowane dwa razy i zwrot do nadawcy
22.08.2011.

Jest jeszcze zarzadzenie:
na podstawie art. 139 kpc pozostawić w aktach korespondencję dla
pozwanego ze skutkiem doreczenia na dzien 17/06/2011 roku.

Dzieki za pomoc.

--
Artur

Data: 2011-12-20 21:56:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-12-20 21:44, Andrzej Lawa pisze:
Je¶li uprawomocnił się, to upłyn±ł.

Nie jest to takie oczywiste.

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 20:21:36
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-12-20 19:27, spp pisze:
[...]

W jaki sposób można wnieś sprzeciw od nakazu zapłaty po jego
uprawomocnieniu siÄ™?

W jaki sposób nakaz może się uprawomocnić, skoro nie został doręczony?

--
Liwiusz

Data: 2011-12-20 17:58:36
Autor: Bydlę

On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:

Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, póĽniej przez
firmy windykacyjne.

A tu napisałe¶ co¶ innego.
Oczywi¶cie masz prawo wierzyć w dowoln± wersję, któr± wymy¶lisz.

Wydymac sie nie dalem i nie dam.

Oczywi¶cie.
Ten wyrok to tylko zły sen...

A czemu mam latac z papierem ktory zanioslem osobiscie do firmy?

Bo chcieli cię wydymać.

Nie
widzisz w tym nic absurdalnego?

W tym, że nie chciałe¶ zaregować?
Widzę.

Ciezko jest pamietac co bylo ponad rok temu.

Dlatego reaguje się od razu.
A na razie robisz wszystko, by być wielbł±dem dwugarbnym...

 Nie to bylo istota mojego
posta na tej grupie, bo z nimi i komornikiem uporam sie sam.

To oddychamy z ulg± i zamykamy sprawę.

 Pytalem czy
ta sprawa nie nadaje sie dla prokuratury.

Nie wiemy, bo nie mamy pojęcia co ci napisali, ty  się pl±czesz w zeznaniach, a tak w ogóle, to nie dasz się im wydymać, tylko że oni maj± już wyrok w ręku...

--
Bydlę

Data: 2011-12-20 21:44:31
Autor: John Kołalsky
Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com>

A czemu mam latac z papierem ktory zanioslem osobiscie do firmy?

Bo chcieli cię wydymać.

Przecież pisze, że chce do prokuratury. Czytać nie umiesz ?

..
[...]

No i widać, że kompletnie nie rozumiesz o co chodzi.

Data: 2011-12-20 08:26:04
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.12.2011 08:21, spp pisze:
W dniu 2011-12-19 23:12, AZ pisze:

Olewałem ....

Tu masz odpowiedĹş. :(

To wytłumacz teraz, dlaczego wezwania przychodziły do niego, a pismo z
sądu już nie? Czyżby ktoś "niechcący" podał sądowi zły adres, hmm?

Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?