Wymagania Polbanku??

Data: 2010-05-12 20:16:03
Autor: glang
Wymagania Polbanku??
eh postanowiłem zbadać ofertę polbanku.
tylko on oprócz ING ma w moim mie¶cie wpłatomat
wszystko mi odpowiadało, zgodziłem się na drogie odsetki od kredytu odnawialnego 16 % ale przy wymaganiach dokumentów wymiękłem
niezaleganie z US i ZUS jeszcze jakos bym przeżył. dawno nie brałem bo innym bankom wystarczyły ostatnie wpłaty z 3 czy 6 mies
ale wypis z księgi wieczystej posiadanej nieruchomo¶ci nie starszy niż 1 miesi±c to już za wiele. tym bardziej że czeka się na to około 6 tygodni :))
ktos powie po co?
kredyt odnawialny tylko na 10-20 tys, z propozycj± zlikwidowania limitów w koncie w innych bankach na kwotę 53 tys :)
i znowu mogę pomarzyć o wpłatomacie bo sytuację w ING opisywałem - prowadz±cy DG nie dostaje limitu jak np jego pracownik zarabiaj±cy aż 1000 miesięcznie na tzw "twarz" tylko musi znie¶ć tone kwitów :)
pzdr
GL

Data: 2010-05-12 20:35:18
Autor: xbartx
Wymagania Polbanku??
Dnia Wed, 12 May 2010 20:16:03 +0200, glang napisał(a):

i znowu mogę pomarzyć o wpłatomacie

A nie możesz sobie założyć tylko zwykłego konta, które będziesz miał całkowicie za darmo razem z kartą i które będzie Ci służyć za ten wymarzone wpłatomat?

Data: 2010-05-13 09:04:23
Autor: glang
Wymagania Polbanku??
i znowu mogę pomarzyć o wpłatomacie

A nie możesz sobie założyć tylko zwykłego konta, które będziesz miał
całkowicie za darmo razem z kartą i które będzie Ci służyć za ten
wymarzone wpłatomat?

nie ma szansy. oprócz wymarzonego wpłatomatu potrzebuję jakieś 10-20 tys limitu żeby spłacać "w nocy o północy" itp :)
pzdr
GL

Data: 2010-05-13 00:36:39
Autor: Jarek Andrzejewski
Wymagania Polbanku??
On 13 Maj, 09:04, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:

> A nie możesz sobie założyć tylko zwykłego konta, które będziesz miał
> całkowicie za darmo razem z kart± i które będzie Ci służyć za ten
> wymarzone wpłatomat?

nie ma szansy. oprócz wymarzonego wpłatomatu potrzebuję jakie¶ 10-20 tys
limitu żeby spłacać "w nocy o północy" itp :)

a nie możesz z tych 53 tys. z innych banków przelać sobie odpowiedniej
kwoty do Polbanku?

--
Jarek

Wymagania Polbanku??