Wymagania gry 7900GS a NVS290

Data: 2010-10-06 09:10:31
Autor: Adam Szewczak
Wymagania gry 7900GS a NVS290
Hej.

Ja sie nieco nie wyznaje na tym

Zasadniczo sprawa wyglada tak.
W nowej Cywilizacji minimalne wymagania sa podane na 7900GS.

Jak taka 7900GS ma sie do NVS290. Dlaczego do tej. Ano dlatego ze poprostu potrzebuje karty graficznej na PCI-e x1. Innego gniazda niema i tu sie sprawa zamyka.

Zasadniczo potem mam do wyboru juz tylko Matroxy :P

PZDr
Adam

Data: 2010-10-06 09:47:36
Autor: MadMan
Dnia Wed, 6 Oct 2010 09:10:31 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

[...]

G86 to GF8300-8500. Będzie słabsze od 7900GS. A na x1 jest jeszcze GF9500GT, wydajność powinna być zbliżona do 7900GS. No i GF240GT, 2x szybszy od tejże. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-06 10:35:01
Autor: Adam Szewczak

--

    A mozesz mi podac jakiegos linka gdzie to zanabyc, bo nawet w ceneo takich niema, jedyne co do NVS290 w zasadzie.
Jakies haj waj nie jest potrzebne, byle by ta gra ruszyla w ogole :P

PZDr
Adam

Data: 2010-10-06 19:24:39
Autor: MadMan
Dnia Wed, 6 Oct 2010 10:35:01 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

[...]

Niestety po wysłaniu doczytałem - GT240 dopiero zapowiedziany przez
Sparkle, 9500GT robi np. Club3D, ale też nie umiem znaleźć...

A tak BTW -
http://cgi.ebay.com/Left-Slot-PCI-E-x16-video-card-PCI-E-x1-converter-1U-/230534935147?pt=PCC_Video_TV_Cards&hash=item35acf3f26b
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-06 23:47:53
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1j6z6qclrq6cz.dlgrower.power.pl...
[...]

    Ano fajne ale odpada, nie da sie tak nic wsadzic :P Niestety obudowa ma tylko dwa gniazda, wlasnie jedno PCI-e x1 i PCI zwykle.
Chyba ze http://www.ceneo.pl/4395758 ??

PZDr
Adam

Data: 2010-10-11 18:44:18
Autor: Grzegorz S
Adam Szewczak <horses_usu?@poczta.onet.pl> wrote:

    A mozesz mi podac jakiegos linka gdzie to zanabyc, bo nawet w ceneo takich niema, jedyne co do NVS290 w zasadzie.
Jakies haj waj nie jest potrzebne, byle by ta gra ruszyla w ogole :P

http://www.servodata.com.pl/hardware/pny/quadro/pny_quadro.htm

Choćby tutaj.

--
gs

Data: 2010-10-11 18:42:24
Autor: Grzegorz S
[...]

Poszukaj jeszcze Quadro NVS 420 albo Quadro NVS 295 na PCI-e x1
Powinny być szybsze. BTW moja nvs290 bardzo ładnie się podkręca co daje spory skok wydajności i chodzi stabilnie na fabrycznym radiatorze.
Może to wystarczy do Civ.

--
gs

Wymagania gry 7900GS a NVS290