Data: 2014-02-14 13:15:53 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
Witam.
Taka ciekawostka, ficzer na temat ostatnio przeczytanych postów 1. Polskiego Radia, przed chwilą. Puszczają tekst dzwoniącego kierowcy. Wiecie o co ma pretensje? Ano o to, że jest sobie zakręt (nie zapamiętałem niestety gdzie). Można podejrzewać, że ze słabą widocznością. I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem "uwaga ostry zakręt", jako mniemam coś z A1 lub A2. A tam "nie da się przejechać 90" (czy jakoś tak). Czyli mamy typowy przypadek - "widać że nic nie widać", prawidłowo oznakowane. Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE MA..." no, czego nie ma? CZY KTOŚ CZEKA NA WYPADEK? (pytał) Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-14 13:20:35 | |
Autor: sqlwiel | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-14 13:15, Gotfryd Smolik news pisze:
Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE No widzisz... bo to nie był kierowca, to był przykład właśnie tej "najgłupszej p..zdy" z mojej odpowiedzi Tobie tuż obok. :) -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2014-02-14 13:21:35 | |
Autor: Adam | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-14 13:15, Gotfryd Smolik news pisze:
Witam. Czyli następny debil, któremu jak nie postawią zakazu, to nie wie, jak ma jechać :( O, tempora, o mores! -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2014-02-14 13:34:33 | |
Autor: Robson | |
Wymagania kierowcow | |
Ogłaszam konkurs bez nagród: "czego tam nie ma" ;) Sygnalizacji świetlnej? ;) co wygrałem? |
|
Data: 2014-02-14 13:36:54 | |
Autor: yabba | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1402141307100.2472quad...
Witam. Ograniczeni aprędkości? -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-02-14 22:28:27 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014, yabba wrote:
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał[...] [...]I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem
No jasne. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-16 01:48:30 | |
Autor: Robert RÄdziak | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014 22:28:27 +0100, Gotfryd Smolik news
<smolik@stanpol.com.pl> wrote: I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Australian_Speed_Advisory_Sign.jpg RR. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2014-02-17 13:39:24 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Sun, 16 Feb 2014, Robert Rędziak wrote:
On Fri, 14 Feb 2014 22:28:27 +0100, Gotfryd Smolik news O, thx. Widać, że na świecie usiłują sobie jakoś rozsądnie radzić z takim problemem. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-18 00:57:19 | |
Autor: WildS | |
Wymagania kierowcow | |
On 2014-02-16, Robert RÄdziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/45/Australian_Speed_Advisory_Sign.jpgNo jasne.I goĹÄ ma pretensje o to, Ĺźe jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiemOgraniczeni aprÄdkoĹci? W Hollandii sÄ podobne na niektĂłrych zjazdach. Niestety majÄ prÄdkoĹÄ obliczonÄ wybitnie pod osobĂłwki. CiÄĹźarĂłwkÄ nie radzÄ tak szybko w te wiraĹźe wchodziÄ. W UK przy ostrych zakrÄtach czÄsto jest albo znak ograniczenia prÄdkoĹci ogĂłlny albo dla ciÄĹźarĂłwek. JuĹź po tym moĹźna Ĺatwo odgadnÄ Ä jak ostry jest zakrÄt. -- WildS |
|
Data: 2014-02-15 12:04:17 | |
Autor: AZ | |
Wymagania kierowcow | |
On 2014-02-14, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
UĹźytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:Pine.WNT.4.64.1402141307100.2472quad...A czemu? Mozesz sobie jechac 90 o ile dasz rade. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-02-15 17:01:35 | |
Autor: yabba | |
Wymagania kierowcow | |
UĹźytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:ldnl40$l5q$4node2.news.atman.pl...
On 2014-02-14, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: Ale konkurs polegaĹ na odgadniÄciu czego brakuje wedĹug tego kierowcy udzielajÄ cego wywiadu w radiu. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-02-14 13:44:00 | |
Autor: Franc | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia Fri, 14 Feb 2014 13:15:53 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE Fotoradaru :-) Zgadłem? -- Franc |
|
Data: 2014-02-14 13:59:35 | |
Autor: Jacek | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-14 13:15, Gotfryd Smolik news pisze:
Witam.No i nie ma się co dziwić, skoro szeroko rozumiana waadza chce wszystko regulować łącznie z krzywizną banana, to obywatel przyzwyczaja się, że na wszystko są instrukcje i procedury, a o myśleniu zapomina. Dlatego twierdzę, że powinno się zmniejszyć liczbę regulacji w tym znaków drogowych. Jacek |
|
Data: 2014-02-14 14:02:06 | |
Autor: Myjk | |
Wymagania kierowcow | |
Fri, 14 Feb 2014 13:59:35 +0100, Jacek
No i nie ma siÄ co dziwiÄ, skoro szeroko rozumiana waadza chce wszystko regulowaÄ ĹÄ cznie z krzywiznÄ banana, to obywatel przyzwyczaja siÄ, Ĺźe na wszystko sÄ instrukcje i procedury, a o myĹleniu zapomina. Teraz to odwrĂłÄ dla rĂłwnowagi. Wg mnie jest wĹaĹnie zupeĹnie odwrotnie niĹź piszzesz. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-02-14 16:47:00 | |
Autor: Jacek | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-14 14:02, Myjk pisze:
Fri, 14 Feb 2014 13:59:35 +0100, JacekCzyli jak? NaleĹźy jeszcze dowaliÄ znakĂłw drogowych, wtedy kierowcy bÄdÄ wiÄcej myĹleÄ, nastÄpnie obywatele bÄdÄ pewni, Ĺźe wĹadza wszystko uregulowaĹa??? Jacek |
|
Data: 2014-02-14 19:19:33 | |
Autor: Myjk | |
Wymagania kierowcow | |
Fri, 14 Feb 2014 16:47:00 +0100, Jacek
Teraz to odwrĂłÄ dla rĂłwnowagi.Czyli jak? Czyli odwrotnie niĹź napisaĹeĹ. PrzestanÄ ludzie ĹamaÄ przepisy, powodowaÄ wypadki, to pokasujÄ w koĹcu ograniczenia -- bo bÄdÄ zbyteczne. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-02-14 14:19:29 | |
Autor: Wiwo | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1402141307100.2472quad... Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE Progu zwalniającego? ;-) Wiwo |
|
Data: 2014-02-14 22:29:30 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014, Wiwo wrote:
Progu zwalniającego? ;-) Jeszcze nie spotkałem kierowcy, który chce progu ;) (fakt, tego z radia też nie spotkałem, tylko słyszałem :)) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-14 14:29:50 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik Gotfryd Smolik news smolik@stanpol.com.pl ...
Witam.Zakazu wyprzedzania? ;-) Chyba odpowiedź nie jest az tak oczywista jak ograniczenia predkości? A nie powinno byc? Jest tych ograniczen az tyle, ze akurat w takich miejscach w niczym nie przeszkadzają. |
|
Data: 2014-02-14 22:32:49 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014, Budzik wrote:
Chyba odpowiedź nie jest az tak oczywista jak ograniczenia predkości? Ależ jest :) A nie powinno byc? Właśnie pic leży w pierwszej części Twojego zdania. Odpowiedz na proste pytanie: skoro "jest tych ograniczeń tyle", to kto przejmie się ograniczeniem do 70, zakładając że jest ono tam sensowne i realne, pomijają losowanie promila kierowców, którzy skojarzą, że skoro na drodze leży lód a ograniczenie jest 70 to może trzeba jednak wolniej? A postawisz "40", to kto tylko może zrobi tam sobie "punkt kasowy". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-15 02:00:37 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik Gotfryd Smolik news smolik@stanpol.com.pl ...
Chyba odpowiedź nie jest az tak oczywista jak ograniczenia predkości? :)
Mysle, ze jednak wielu skojarzy ograniczenie predkosci ze znakiem zakretu. Zreszta to ze ograniczen jest za duzo nie moze byc argumentem za tym, aby nie stawiac ich tam gdzie sa potrzebne. A postawisz "40", to kto tylko może zrobi tam sobie "punkt kasowy". Niebezpieczesntwo jest zawsze, aczkolwiek bede troche spokojnieszy o takie sytuacje po tym, jak SM juz nie bedzie sie tym zajmowac. |
|
Data: 2014-02-15 20:34:11 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Sat, 15 Feb 2014, Budzik wrote:
Zreszta to ze ograniczen jest za duzo nie moze byc argumentem za tym, aby Nie może. Pic w tym, że jednowartościowe bezwzględne ograniczenie prędkości nie jest właściwym posunięciem w miejscu, w którym ta wartość mocno zależy od warunków (różnych). Ograniczenie "80/40" być może miałoby sens, nie zaprzeczam. Ale, jak wcześniej pisałem, jak dla mnie bezwzględne bezwarunkowe ograniczenie prędkości ma sens głównie "dla innych" (uczestników ruchu). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-15 21:09:32 | |
Autor: Cavallino | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1402152030160.948@quad... On Sat, 15 Feb 2014, Budzik wrote: Od 15 lat piszę to samo na pms, ale nie wszyscy mają na tyle pojemne mózgi, żeby to zrozumieć.... |
|
Data: 2014-02-17 13:37:37 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Sat, 15 Feb 2014, Cavallino wrote:
To prawda. Ale zdaje się, że jednocześnie nie akceptujesz oczywistego dla mnie argumentu, że ograniczenie prędkości ma znaczenie DLA INNYCH. Nie każde ograniczenie oczywiście (nie w każdym miejscu). To, że akurat na drodze z pierwszeństwem mają obowiązek Ci ustąpić to jedno, a to, że w razie stosowania się przez "pierwszeństwowych" do ograniczenia łatwiej jest np. włączyć się do ruchu to drugie. Nie da się ukryć, że cześć ograniczeń (niekoniecznie przy pustej długiej prostej) akurat do tej funkcji pasuje. Jasne, znaku "70, ale 110 jak z 200m widać że skrzyżowanie puste" nie ma. I to jest problem :| pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-17 14:25:11 | |
Autor: Cavallino | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1402171331270.3172@quad... On Sat, 15 Feb 2014, Cavallino wrote: Nie akceptuję, że ma mieć WIĘKSZE znaczenie niż inne, równoważne przepisy. Nie każde ograniczenie oczywiście (nie w każdym miejscu). Co nie znaczy, że mają prawo nie stosować się do obowiązku ustąpienia pierwszeństwa. Jak nie potrafią ocenić odległości/prędkości, to stoją i czekają grzecznie, a jak to trwa zbyt długo, to się przesiadają do PKS z braku predyspozycji do kierowania pojazdem. |
|
Data: 2014-02-18 19:40:40 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Mon, 17 Feb 2014, Cavallino wrote:
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał Ależ oczywiście. Ci z podporządkowanej grzecznie stoją, nisko przelatujący z pierwszeństwem dostają słuszny mandat za utrudnianie ruchu, dla niepoznaki nazwany "za przekroczenie prędkości" :> Jeśli z czymś jest problem, to właśnie z wyjaśnieniem "masom ludowym", a przy okazji i policji, że jeśli skrzyżowanie ma dobrą widoczność, to za "przelot" się nie karze, ale jak tam ktoś stoi lub podjeżdża - to i owszem. Oczywiście są skrzyżowania bez widoczności - i wtedy bonus jest należny za każdym razem. Ale to inna sprawa. To z tych rzadkich, zdecydowanie "słusznych" przypadków, kiedy bezwzględne ograniczenie prędkości jest uzasadnione. Jak nie potrafią ocenić odległości/prędkości, to stoją i czekają grzecznie Sugerujesz, że jak *potrafią* ocenić prędkość nisko latającego, to powinni *nie czekać*, tylko wyjechać a potem powiedzieć że "to on zaczął"?? ;) Dziwnie wyszło - argument wrzuciłeś na inny temat :) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-17 17:36:17 | |
Autor: John Kołalsky | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>
Nie usprawiedliwia. Ograniczenie obowiązuje niezależnie od tego czy potrzeba zaistnieje. |
|
Data: 2014-02-14 16:59:48 | |
Autor: J.F | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE Fotoradaru ? W zasadzie to chlop ma racje. Jesli tego zakretu nie da sie przejechac 90, to powinien byc specjalnie oznakowany. To nie jest normalne. Tylko jak - 70 ? 50 ? Przeciez wiadomo ze stoja nie wiadomo po co. Znaku "zalecana predkosc" nie ma w naszym kodeksie, a szkoda. 80 i fotoradar moglby uzdrowic sytuacje :-) J. |
|
Data: 2014-02-14 16:44:14 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Fotoradaru ? Czy osiagnelismy juz szczyt absurdu? nie mozna postawic potrzebnego ograniczenia predkosci bo zostanie źle wykorzystane przez służby? |
|
Data: 2014-02-14 19:16:45 | |
Autor: J.F | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ... Fotoradaru ? Czy osiagnelismy juz szczyt absurdu? Skad taki wniosek ? Zaczelo sie od tego ze ograniczenie bylo potrzebne. Wiec jak postawia, to prawidlowo. Ale zeby kierowcy nie przekraczali potrzebnego ograniczenia, to jeszcze FR :-) J. |
|
Data: 2014-02-14 23:20:01 | |
Autor: RadoslawF | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia 2014-02-14 19:16, Użytkownik J.F napisał:
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości Poważnie ? Jechał idiota żukiem. Uznał że przy 70km/h tego żuka mu przewróci. Czyli waadza ma tam wstawić ograniczenie 50 lub 60km/h bo przyjedzie inny idiota, nie zorientuje się że trzeba zwolnić i się przewróci. A to że ileś tysięcy kierowców jak zwykle uzna że postawiono kolejny niepotrzebny znak to nawet lepiej, się wkurzą, sobie przyśpieszą i dadzą się sfotografować przez fotoradar stojący na innym niepotrzebnym ograniczeniu. To że jakiś idiota uzna że coś jest potrzebne nie oznacza ze faktycznie tak jest. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-02-15 13:22:37 | |
Autor: J.F. | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:20:01 +0100, RadoslawF napisał(a):
Dnia 2014-02-14 19:16, Użytkownik J.F napisał: A skad tem wniosek ? nie napisano czym jechal, wiec zakladam ze nie byla to cysterna z paliwem czy zuk zaladowany po sufit. Czyli waadza ma tam wstawić ograniczenie 50 lub 60km/h No przeciez pisze ze nie. Ale jak to taki zakret ze i osobowka 90 trudno przejechac ? To że jakiś idiota uzna że coś jest potrzebne nie oznacza Ale skad wnisek ze idiota ? Prawde mowiac to sie juz przyzwyczailem ze w Polsce mozna jechac 100-120 nawet w nieznanej trasie. Zakrety da sie przejechac lub widac ze sie nie da. Ale tych znakow nastawiali tyle ze nikt na nie nie patrzy, wiec jak oznakowac naprawde niebezpieczny zakret ? J. |
|
Data: 2014-02-15 16:17:35 | |
Autor: RadoslawF | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia 2014-02-15 13:22, Użytkownik J.F. napisał:
Poważnie ? Z tego samego miejsca co wnioski innych cieszących się z kolejnego ograniczenia. Czyli waadza ma tam wstawić ograniczenie 50 lub 60km/h A gdzie doczytałeś że on tam osobówką jechał ? To że jakiś idiota uzna że coś jest potrzebne nie oznacza Oznakować jako niebezpieczny przy okazji usuwając bezsensowne oznakowanie z tych bezpiecznych. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-02-15 20:40:39 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Sat, 15 Feb 2014, J.F. wrote:
Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:20:01 +0100, RadoslawF napisał(a): Przecież to jest "rozpatrzenie innych przypadków", a nie konkretnie teza o telefonującym do redakcji. Idzie właśnie o to, że bezwarunkowe ograniczenie prędkości nijak nie "dopasowuje" cech bezpieczeństwa do potrzeby w takim miejscu, jak np. ostry zakręt. Właśnie dlatego, że występują bardzo duże różnice m.in. w zależności od pojazdu i warunków. Ale jak to taki zakret ze i osobowka 90 trudno przejechac ? To trzeba ostrzec o zakręcie, "bardzo ostry zakręt". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-16 12:52:55 | |
Autor: sqlwiel | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-15 13:22, J.F. pisze:
Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:20:01 +0100, RadoslawF napisał(a): Bo uważa, że ograniczenie jest potrzebne? :) -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2014-02-14 18:03:06 | |
Autor: Shrek | |
Wymagania kierowcow | |
On 2014-02-14 16:59, J.F wrote:
W zasadzie to chlop ma racje. Przecież przez 70 jeżdzi się 100, więc też się nie da;) Shrek. |
|
Data: 2014-02-14 18:30:21 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...
To trzeba stawiać porządnie ograniczenia!W zasadzie to chlop ma racje. Przyklad to np. zjazdy i wjazdy z autostrad i ekspresówek - coraz czesciej widze, ze jak jest 60 to nalezy raczej szybciej nie jechac, jak 40 to tez raczej 40 jest odpowiednie bo inaczej wyrzuca na zewnatrz zakretu. |
|
Data: 2014-02-15 00:45:50 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-14 19:30, Budzik pisze:
To trzeba stawiaÄ porzÄ dnie ograniczenia! Pacz, a mnie wkurwiajÄ 40 czy 50 na zjeĹşdzie z A4 gdzie da siÄ 80 - 9o jechaÄ bez wysiĹku dla poĹÄ czenia fotela z kierownicÄ . I kaĹźdy kto tak myĹli jak ja ma problem ze zjazdem z A4 na mietkĂłw - postawione 40 km/h ... jak nie zwolnisz do tej prÄdkoĹci, to kurwa zdziwko. Rzecz w tym, Ĺźe 99 % ograniczeĹ do 50 km/h na zjazdach to jakaĹ bzdura. Patrz tutaj. Na ograniczeniu do 50 moĹźesz spokojnie lecieÄ 90 km/h i nic siÄ nie dzieje: http://goo.gl/maps/fK5BY A tu masz tylko 10 mniej, czyli ograniczenie do 40 : http://goo.gl/maps/wR5GS I jak na tym zjeĹşdzie oznakowanym do 40 km/h sprĂłbujesz pĂłjĹÄ 60-70 km/h to masz 100 % lÄ dowanie w rowie. Jak na tym z ograniczeniem do 50 pĂłjdziesz pod setkÄ - nic siÄ nie stanie. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-02-15 02:00:38 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...
Mnie też.To trzeba stawiać porządnie ograniczenia! Ale co to ma do rzeczy? I każdy kto tak myśli jak ja ma problem ze zjazdem z A4 na mietków - postawione 40 km/h ... jak nie zwolnisz do tej prędkości, to kurwa zdziwko. Rzecz w tym, że 99 % ograniczeń do 50 km/h na zjazdach to jakaś bzdura.99%? Pozwole sie nie zgodzić. Patrz tutaj. Na ograniczeniu do 50 możesz spokojnie lecieć 90 km/h i nic się nie dzieje:Napisałem "coraz częściej". To nie znaczy ze zawsze. A tu masz tylko 10 mniej, czyli ograniczenie do 40 :Wiec jak nie znasz drogi to moze warto jechac tyle co pokazali? |
|
Data: 2014-02-14 22:35:38 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014, J.F wrote:
W zasadzie to chlop ma racje. To teraz się zastanów, jaki będzie skutek jeśli będą gorsze warunki drogowe. Przecież prawie wszyscy nie wiedzący jaki tam jest układ drogi pojadą "pod fotoradar". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-15 12:22:28 | |
Autor: AZ | |
Wymagania kierowcow | |
On 2014-02-14, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
J.F. prosze Cie... Wydawales sie normalnym czlowiekiem! ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-02-15 18:56:37 | |
Autor: J.F. | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia Sat, 15 Feb 2014 12:22:28 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
On 2014-02-14, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Jesli to naprawde takie miejsce ze "90 nie da sie przejechac", to oznakowanie wydaje mi sie prawidlowe :-) J,. |
|
Data: 2014-02-15 18:00:38 | |
Autor: AZ | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia 15.02.2014 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisaĹ/a:
Co to znaczy nie da? A jak taki np. Ken Block przygotowanym samochodem da rade to jest jeszcze "nie da sie" czy juz "da sie"? ;-) Od tego zeby uwazac masz ostrzezenie o ostrym zakrecie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-02-14 19:05:31 | |
Autor: tá´ | |
Wymagania kierowcow | |
Gotfryd Smolik news wrote:
Ano o to, Ĺźe jest sobie zakrÄt (nie zapamiÄtaĹem niestety gdzie). Trollujesz? Drogi sÄ obstawione setkami zbÄdnych znakĂłw, wiec znaki jako takie siÄ dewaluujÄ i te istotne przestajÄ byÄ zauwaĹźane. Skoro na stu bezpiecznych zakrÄtach stojÄ znaki "niebezpieczny zakrÄt", to kolejny taki znak zostanie pewnie zlekcewaĹźony, choÄby nawet miaĹ sens. Tak juĹź dziaĹa ludzki umysĹ. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2014-02-14 22:45:31 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014, tá´ wrote:
Gotfryd Smolik news wrote: Nijak. Niestety. Drogi są obstawione setkami zbędnych znaków, wiec znaki jako takie się Otóż to. Skoro na stu bezpiecznych No i tym bardziej nie wolno ustawić ograniczenia prędkości, powód podałem obok (tam gdzie ktoś wspomina o fotoradarze) - zostanie zlekceważone, albo co najmniej zostanie zlekceważone przy gorszych warunkach (przy których "sprawny kierowca w sprawnym pojeździe" nie przejedzie przy dozwolonej prędkości). IMO w takim miejscu można dowalić "inne niebezpieczeństwa", tablicę "uwaga, tu jest NAPRAWDĘ ostry zakręt" :P lub t.p. Ale ograniczenie prędkości raczej nie ma sensu. Właśnie dlatego, że kierowcy je lekceważą i można z góry założyć, że o ile BYĆ MOŻE pewna część będzie go przestrzegać, to w gorszych warunkach (śliskość) takich którzy pojadą odpowiednio wolniej Z POWODU OGRANICZENIA, trzeba będzie liczyć na palcach. Jadą wolniej (skoro dziennie setkami nie wylatują) pewnie dlatego, że miejscowi tam zwalniają, może dlatego że zastanawiają się którędy dalej itd - ale prawie na pewno nie dlatego, że "ograniczenie jest 70 a jest ślisko to trzeba max 50 bo się wyleci". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-14 19:22:40 | |
Autor: Myjk | |
Wymagania kierowcow | |
Fri, 14 Feb 2014 13:15:53 +0100, Gotfryd Smolik news
OgĹaszam konkurs bez nagrĂłd: "czego tam nie ma" ;) Nie bÄdÄ siÄ domyĹlaĹ co ten pacjent miaĹ na myĹli, nadmieniÄ tylko Ĺźe to jest POSPOLITE. UrzÄdasy same z siebie ograniczeĹ nie stawiajÄ . Zawsze wnioskujÄ o znaki/FR/progi... MIESZKAĹCY. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2014-02-14 22:49:16 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014, Myjk wrote:
Zawsze wnioskują o znaki/FR/progi... MIESZKAŃCY. Uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory. Chętnym na znak był kierowca, niekoniecznie mieszkaniec, podejrzewam że prędzej ktoś zaskoczony faktem że znak jest sensowny. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-16 22:04:43 | |
Autor: Grzegorz Tomczyk | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 14.02.2014 13:15, Gotfryd Smolik news pisze:
1. Polskiego Radia, przed chwilą. Kto nie słuchał: http:/http://www.polskieradio.pl/100/2380/Audio/1051038,Radio-Kierowcow-1305/www.polskieradio.pl/100/2380/Audio/1051038,Radio-Kierowcow-1305 -- Pozdrawiam, Grzegorz Tomczyk |
|
Data: 2014-02-17 13:52:45 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Sun, 16 Feb 2014, Grzegorz Tomczyk wrote:
W dniu 14.02.2014 13:15, Gotfryd Smolik news pisze: O, dzięki, ale sprawdziłem - jest w archiwum jako audycja prawie godzinę wcześniej (hm...), niezależnie od tego że bez "przeklikania" link nie chciał działać (pewnie player odpalany jakąś javą). Ku potomności: http://www.polskieradio.pl/100/2380/Audio/1050974,Radio-Kierowcow-1209 pzdr, Gotfryd |
|