Data: 2014-02-14 16:59:48 | |
Autor: J.F | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
I gość ma pretensje o to, że jest oznakowany *TYLKO* (!) znakiem Niniejszym, po dobroci, ów kierowca pytał "DLACZEGO TAM NIE Fotoradaru ? W zasadzie to chlop ma racje. Jesli tego zakretu nie da sie przejechac 90, to powinien byc specjalnie oznakowany. To nie jest normalne. Tylko jak - 70 ? 50 ? Przeciez wiadomo ze stoja nie wiadomo po co. Znaku "zalecana predkosc" nie ma w naszym kodeksie, a szkoda. 80 i fotoradar moglby uzdrowic sytuacje :-) J. |
|
Data: 2014-02-14 16:44:14 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Fotoradaru ? Czy osiagnelismy juz szczyt absurdu? nie mozna postawic potrzebnego ograniczenia predkosci bo zostanie źle wykorzystane przez służby? |
|
Data: 2014-02-14 19:16:45 | |
Autor: J.F | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
Użytkownik J.F jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ... Fotoradaru ? Czy osiagnelismy juz szczyt absurdu? Skad taki wniosek ? Zaczelo sie od tego ze ograniczenie bylo potrzebne. Wiec jak postawia, to prawidlowo. Ale zeby kierowcy nie przekraczali potrzebnego ograniczenia, to jeszcze FR :-) J. |
|
Data: 2014-02-14 23:20:01 | |
Autor: RadoslawF | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia 2014-02-14 19:16, Użytkownik J.F napisał:
Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości Poważnie ? Jechał idiota żukiem. Uznał że przy 70km/h tego żuka mu przewróci. Czyli waadza ma tam wstawić ograniczenie 50 lub 60km/h bo przyjedzie inny idiota, nie zorientuje się że trzeba zwolnić i się przewróci. A to że ileś tysięcy kierowców jak zwykle uzna że postawiono kolejny niepotrzebny znak to nawet lepiej, się wkurzą, sobie przyśpieszą i dadzą się sfotografować przez fotoradar stojący na innym niepotrzebnym ograniczeniu. To że jakiś idiota uzna że coś jest potrzebne nie oznacza ze faktycznie tak jest. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-02-15 13:22:37 | |
Autor: J.F. | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:20:01 +0100, RadoslawF napisał(a):
Dnia 2014-02-14 19:16, Użytkownik J.F napisał: A skad tem wniosek ? nie napisano czym jechal, wiec zakladam ze nie byla to cysterna z paliwem czy zuk zaladowany po sufit. Czyli waadza ma tam wstawić ograniczenie 50 lub 60km/h No przeciez pisze ze nie. Ale jak to taki zakret ze i osobowka 90 trudno przejechac ? To że jakiś idiota uzna że coś jest potrzebne nie oznacza Ale skad wnisek ze idiota ? Prawde mowiac to sie juz przyzwyczailem ze w Polsce mozna jechac 100-120 nawet w nieznanej trasie. Zakrety da sie przejechac lub widac ze sie nie da. Ale tych znakow nastawiali tyle ze nikt na nie nie patrzy, wiec jak oznakowac naprawde niebezpieczny zakret ? J. |
|
Data: 2014-02-15 16:17:35 | |
Autor: RadoslawF | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia 2014-02-15 13:22, Użytkownik J.F. napisał:
Poważnie ? Z tego samego miejsca co wnioski innych cieszących się z kolejnego ograniczenia. Czyli waadza ma tam wstawić ograniczenie 50 lub 60km/h A gdzie doczytałeś że on tam osobówką jechał ? To że jakiś idiota uzna że coś jest potrzebne nie oznacza Oznakować jako niebezpieczny przy okazji usuwając bezsensowne oznakowanie z tych bezpiecznych. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-02-15 20:40:39 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Sat, 15 Feb 2014, J.F. wrote:
Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:20:01 +0100, RadoslawF napisał(a): Przecież to jest "rozpatrzenie innych przypadków", a nie konkretnie teza o telefonującym do redakcji. Idzie właśnie o to, że bezwarunkowe ograniczenie prędkości nijak nie "dopasowuje" cech bezpieczeństwa do potrzeby w takim miejscu, jak np. ostry zakręt. Właśnie dlatego, że występują bardzo duże różnice m.in. w zależności od pojazdu i warunków. Ale jak to taki zakret ze i osobowka 90 trudno przejechac ? To trzeba ostrzec o zakręcie, "bardzo ostry zakręt". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-16 12:52:55 | |
Autor: sqlwiel | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-15 13:22, J.F. pisze:
Dnia Fri, 14 Feb 2014 23:20:01 +0100, RadoslawF napisał(a): Bo uważa, że ograniczenie jest potrzebne? :) -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2014-02-14 18:03:06 | |
Autor: Shrek | |
Wymagania kierowcow | |
On 2014-02-14 16:59, J.F wrote:
W zasadzie to chlop ma racje. Przecież przez 70 jeżdzi się 100, więc też się nie da;) Shrek. |
|
Data: 2014-02-14 18:30:21 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...
To trzeba stawiać porządnie ograniczenia!W zasadzie to chlop ma racje. Przyklad to np. zjazdy i wjazdy z autostrad i ekspresówek - coraz czesciej widze, ze jak jest 60 to nalezy raczej szybciej nie jechac, jak 40 to tez raczej 40 jest odpowiednie bo inaczej wyrzuca na zewnatrz zakretu. |
|
Data: 2014-02-15 00:45:50 | |
Autor: RafaĹ \"SP\" Gil | |
Wymagania kierowcow | |
W dniu 2014-02-14 19:30, Budzik pisze:
To trzeba stawiaÄ porzÄ dnie ograniczenia! Pacz, a mnie wkurwiajÄ 40 czy 50 na zjeĹşdzie z A4 gdzie da siÄ 80 - 9o jechaÄ bez wysiĹku dla poĹÄ czenia fotela z kierownicÄ . I kaĹźdy kto tak myĹli jak ja ma problem ze zjazdem z A4 na mietkĂłw - postawione 40 km/h ... jak nie zwolnisz do tej prÄdkoĹci, to kurwa zdziwko. Rzecz w tym, Ĺźe 99 % ograniczeĹ do 50 km/h na zjazdach to jakaĹ bzdura. Patrz tutaj. Na ograniczeniu do 50 moĹźesz spokojnie lecieÄ 90 km/h i nic siÄ nie dzieje: http://goo.gl/maps/fK5BY A tu masz tylko 10 mniej, czyli ograniczenie do 40 : http://goo.gl/maps/wR5GS I jak na tym zjeĹşdzie oznakowanym do 40 km/h sprĂłbujesz pĂłjĹÄ 60-70 km/h to masz 100 % lÄ dowanie w rowie. Jak na tym z ograniczeniem do 50 pĂłjdziesz pod setkÄ - nic siÄ nie stanie. -- RafaĹ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: WrocĹaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ |
|
Data: 2014-02-15 02:00:38 | |
Autor: Budzik | |
Wymagania kierowcow | |
Użytkownik Rafał "SP" Gil usenet@motopower.pl ...
Mnie też.To trzeba stawiać porządnie ograniczenia! Ale co to ma do rzeczy? I każdy kto tak myśli jak ja ma problem ze zjazdem z A4 na mietków - postawione 40 km/h ... jak nie zwolnisz do tej prędkości, to kurwa zdziwko. Rzecz w tym, że 99 % ograniczeń do 50 km/h na zjazdach to jakaś bzdura.99%? Pozwole sie nie zgodzić. Patrz tutaj. Na ograniczeniu do 50 możesz spokojnie lecieć 90 km/h i nic się nie dzieje:Napisałem "coraz częściej". To nie znaczy ze zawsze. A tu masz tylko 10 mniej, czyli ograniczenie do 40 :Wiec jak nie znasz drogi to moze warto jechac tyle co pokazali? |
|
Data: 2014-02-14 22:35:38 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Wymagania kierowcow | |
On Fri, 14 Feb 2014, J.F wrote:
W zasadzie to chlop ma racje. To teraz się zastanów, jaki będzie skutek jeśli będą gorsze warunki drogowe. Przecież prawie wszyscy nie wiedzący jaki tam jest układ drogi pojadą "pod fotoradar". pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-02-15 12:22:28 | |
Autor: AZ | |
Wymagania kierowcow | |
On 2014-02-14, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
J.F. prosze Cie... Wydawales sie normalnym czlowiekiem! ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-02-15 18:56:37 | |
Autor: J.F. | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia Sat, 15 Feb 2014 12:22:28 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
On 2014-02-14, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Jesli to naprawde takie miejsce ze "90 nie da sie przejechac", to oznakowanie wydaje mi sie prawidlowe :-) J,. |
|
Data: 2014-02-15 18:00:38 | |
Autor: AZ | |
Wymagania kierowcow | |
Dnia 15.02.2014 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisaĹ/a:
Co to znaczy nie da? A jak taki np. Ken Block przygotowanym samochodem da rade to jest jeszcze "nie da sie" czy juz "da sie"? ;-) Od tego zeby uwazac masz ostrzezenie o ostrym zakrecie. -- Artur ZZR 1200 |
|