Wymagania zdrowotne do PPL(A), CPL(A), ATPL(A).

Data: 2009-06-10 18:21:41
Autor: Sqeeb
Wymagania zdrowotne do PPL(A), CPL(A), ATPL(A).
Witam.
Są gdzieś do wglądu wymagania zdrowotne jakie musi posiadać
potencjalny pilot? Szukam po googlach ale tak konkretnie to nie
wiem do jakiej instytucji nawet zapukać. Znalazłem tylko
ustawę ministra infrastruktury ale to odnośnie wymagań
teoretyczno-praktycznych na poszczególne licencje.

I tak przy okazji - mógłby mi ktoś wytłumaczyć po co jest to
(A) po skrócie nazwy licencji? ;-]

Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-10 09:47:18
Autor: lotnik123
On 10 Cze, 18:21, Sqeeb <sq...@internet.community> wrote:
[...]

http://www.jaa.nl/licensing/licensing_jars.html - to skrót do strony z
odnośnymi informacjami.
A to samoloty, H to śmigłowce.
Pozdr
zibik

Data: 2009-06-10 18:53:45
Autor: Dino
Wymagania zdrowotne do PPL(A), CPL(A), ATPL(A).
Sqeeb napisawszy:
Witam.
Są gdzieś do wglądu wymagania zdrowotne jakie musi posiadać
potencjalny pilot? Szukam po googlach ale tak konkretnie to nie
wiem do jakiej instytucji nawet zapukać.

poszukaj JAR FCL 3

I tak przy okazji - mógłby mi ktoś wytłumaczyć po co jest to
(A) po skrócie nazwy licencji? ;-]

A jak Aeroplanes.
W przeciwieństwie do H jak helikoptery.

Z góry dziękuję.

z dołu proszbardz.

Dino

Data: 2009-06-11 12:06:55
Autor: Piotr [trzykoty]
z PPL(A) do CPL(A)
Na marginesie: Czy mając zrobioną PPL i latając sobie rekreacyjnie, ten nalot zalicza się w poczet godzin potrzebnych do CPL, czy godziny do CPL trzeba osobno wylatać podczas szkolenia do CPL?

Wymagania zdrowotne do PPL(A), CPL(A), ATPL(A).