Wymarzony Cel w Raiffeissen

Data: 2016-01-13 08:13:46
Autor: bi123
Wymarzony Cel w Raiffeissen
Pojawiły się odsetki bonusowe na KWC. Klienci którzy po 1 stycznia
zabrali kapitał, mogą je przelać na zewnątrz ryzykując 20 zł opłaty
lub - nie ryzykując - poczekać do lutego.

Data: 2016-01-13 18:33:12
Autor: wiatrak
W dniu 2016-01-13 o 17:13, bi123@o2.pl pisze:
Pojawiły się odsetki bonusowe na KWC. Klienci którzy po 1 stycznia
zabrali kapitał, mogą je przelać na zewnątrz ryzykując 20 zł opłaty
lub - nie ryzykując - poczekać do lutego.

Wg TOiP są dwa przelewy bezpłatne. Wewnętrzny i zewnętrzny. Na początku stycznia przelałem wewnętrznym na ror raifiego i stamtąd dalej poza bank. Teraz wylałem bezposrednio z wymarzonego celu do innego banku. Nie wzięli opłaty.

Data: 2016-01-13 19:35:58
Autor: knrdz
W dniu 13.01.2016 o 18:33, wiatrak pisze:

[...]

Wg TOiP jest jeden przelew bezpłatny. Zarówno przy przelewie wewnętrznym jak i zewnętrznym widnieje adnotacja "0 PLN za pierwszy przelew w miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN". Nie (odpowiednio) "0 PLN za pierwszy przelew wewnętrzny" i "0 PLN za pierwszy przelew zewnętrzny" i choć można to tak interpretować, to można i wprost, że darmowy jest jedynie pierwszy przelew (obojętnie - wewnętrzny albo zewnętrzny), a każdy kolejny kosztuje 20. Opłatę za operację mogą pobrać później, albo (jak to ztcp jest np. w Getinie) ujemne saldo na liście rachunków może nie być widoczne. Skoro i tak przed zamknięciem konta warto poczekać do 1.02 (dla odsetek z 1.01-3.01), to po co ryzykować?

Data: 2016-01-13 21:12:46
Autor: wiatrak
[...]

Czytaj ze zrozumieniem;
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/36102034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

Data: 2016-01-13 21:44:28
Autor: knrdz
W dniu 13.01.2016 o 21:12, wiatrak pisze:

Czytaj ze zrozumieniem;
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/36102034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

Przecież zacytowałem dokładnie to co stoi w TOiP. To Ty stwierdziłeś "Wg TOiP są dwa przelewy bezpłatne", zapewne z tego powodu, że wiesz jak należy rozumieć dość oczywiste zdanie "0 PLN za pierwszy przelew w miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN".

Data: 2016-01-14 04:33:54
Autor: MrMrooz
W dniu środa, 13 stycznia 2016 21:45:33 UTC+1 użytkownik knrdz napisał:
> [...]

Przecież zacytowałem dokładnie to co stoi w TOiP. To Ty stwierdziłeś "Wg TOiP są dwa przelewy bezpłatne", zapewne z tego powodu, że wiesz jak należy rozumieć dość oczywiste zdanie "0 PLN za pierwszy przelew w miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN".
Miałbyś rację, gdyby to była jedna pozycja w TOiP. Ale przelew na konto w banku (Raiffeisen) to jedna pozycja, a przelew na konto zewnętrzne do druga pozycja.

Nie jest napisane, że tylko jedna wypłata na miesiąc jest darmowa.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2016-01-13 21:54:02
Autor: knrdz
Wymarzony Cel w Raiffeissen
W dniu 13.01.2016 o 21:12, wiatrak pisze:

Czytaj ze zrozumieniem;
http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/36102034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

Przecież zacytowałem dokładnie to co stoi w TOiP. To Ty stwierdziłeś "Wg TOiP są dwa przelewy bezpłatne", co jak rozumiem jasno wynika z przeczytania (koniecznie ze zrozumieniem!) zdania: "0 PLN za pierwszy przelew w miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN".
Jeśli ktoś naprawdę musi wyjąć kasę z konta TWC w miesiącu, w którym "pierwszy przelew" już wykonał, to nie tylko moim zdaniem bezpieczną metodą jest jedynie wypłata w oddziale, tam nie ma konfliktu pt. "co autor miał na myśli".

Data: 2016-01-14 09:08:10
Autor: forestdumb
Użytkownik wrote:
Pojawiły się odsetki bonusowe na KWC. Klienci którzy po 1 stycznia
zabrali kapitał, mogą je przelać na zewnątrz ryzykując 20 zł opłaty
lub - nie ryzykując - poczekać do lutego.

Mozna wyplacic w kasie jak ktos ma po drodze, jedna wyplata za friko.
Albo jeszcze ich ogolic bo 50zl za przesylki zwracaja, u mnie juz 50zl przyszlo :)

Wymarzony Cel w Raiffeissen