"Wymeldowanie" auta a sprzedaz w ramach UE

Data: 2010-11-14 02:43:20
Autor: PJ
"Wymeldowanie" auta a sprzedaz w ramach UE
//Samochod jest caly czas zarejstrowany w kraju pochodzenia. Czy zeby
inny obywatel RP mogl odkupic ten samochod i zarejestrowac go w Polsce
na siebie konieczne jest wczesniejsze wyrejestrowanie go w austriackim
urzedzie, czy to juz problem sprzedajacego?

jak już stoi w PL to ja bym wymeldował (potrzebne tylko papiery +
blachy) bo jakoś nie chce mi się wierzyć w niezawodność polskich
urzędników :-) poza tym umowa ks jest chyba potrzebna do wypowiedzenia
ichniego OC ? (ew. właśnie odmeldowanie)

PS na niemieckojęzycznych forach krążą straszne opowieści jak to ktoś
sprzedał za granice auto z papierami i nie mógł wymeldować auta ...

P.

"Wymeldowanie" auta a sprzedaz w ramach UE