Wymeldowanie sie z mieszkania a jego wynajem osobom trzecim

Data: 2011-01-05 10:51:37
Autor: Piotr [trzykoty]
Wymeldowanie sie z mieszkania a jego wynajem osobom trzecim
Użytkownik "WRonX" <WRonX@[-CUT-].WRonX.net> napisał
Czy jest jakies ryzyko zwiazane z wynajmem komus mieszkania, w ktorym nikt nie jest zameldowany? Jakies kruczki i sztuczki, zasiedzenia i tym podobne?

Ryzyko jest, ale nie ma to nic wspólnego z meldunkiem.

O ile pamietam, na najemcy spoczywa obowiazek meldunkowy i moze (musi?) sie on zameldowac w wynajmowanym lokalu na podstawie umowy najmu.

Teoretycznie musi.

Pytanie tylko, czy w razie "czegos" moge go wymeldowac, jesli jestem wlascicielem, a nie jestem zameldowany?

Jeśli lokal opuści możesz go wymeldować.
Zameldowanie nic nie zmienia w kwestii tego, czy on zechce pójść sobie.

Wymeldowanie sie z mieszkania a jego wynajem osobom trzecim