Wymiana 偶ar贸wki VW Passat LOL

Data: 2013-08-11 10:44:03
Autor: megrims
Wymiana 偶ar贸wki VW Passat LOL
W dniu 2013-08-10 16:40, DJ Abelson庐 pisze:
Taki znajomy mi powiedzia艂, 偶e w serwisie mu za艣piewali 650 za wymian臋
偶ar贸wki w passacie rocznik 2010. Jednak podj膮艂 si臋 sam, a w艂a艣ciwie z 3
kolegami i zrobili to. Zrobili to na dwie raty, bo za pierwszym razem
co艣 藕le pod艂膮czyli, w sumie kilka godzin tam grzebali. Rzeczywi艣cie to
takie skomplikowane? Og贸lnie to mu wsp贸艂czuj臋, ale 艣mia膰 mi si臋 chce :D

Wymie艅 filtr powietrza w X3. Mniej czasu zajmuje wymiana amortyzator贸w
z ty艂u.

Wymiana 偶ar贸wki VW Passat LOL