Wymiana Dowodu Osobistego

Data: 2015-03-12 16:20:31
Autor: Obywatel
Wymiana Dowodu Osobistego
Wymieni³em ostatnio Dowód Osobisty z papierkowego na plastikowy.
Po odbiorze zauwa¿y³em ¿e otrzyma³ DO wystawiony na inn± osobê.
W nowym DO moje Imiê i Nazwisko jest napisane nieprawid³owo, to znaczy ¿e sk³ada siê wy³±cznie z wielkich liter. Tymczasem moje Imiê i Nazwisko poprawnie sk³ada siê tylko z dwóch wielkich liter na pocz±tku a reszta jest pisana ma³ymi literami.

Jak owa nieprawid³owo¶æ wygl±da od strony prawnej?
W razie wystawienia mi mandatu mogê go nie p³aciæ, bo to nie na moje nazwisko go wystawiono?

Data: 2015-03-12 13:54:31
Autor: Liwiusz
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-12 o 16:20, Obywatel pisze:
Wymieniłem ostatnio Dowód Osobisty z papierkowego na plastikowy.
Po odbiorze zauważyłem że otrzymał DO wystawiony na inną osobę.
W nowym DO moje Imię i Nazwisko jest napisane nieprawidłowo, to znaczy
że składa się wyłącznie z wielkich liter. Tymczasem moje Imię i Nazwisko
poprawnie składa się tylko z dwóch wielkich liter na początku a reszta
jest pisana małymi literami.

Jak owa nieprawidłowość wygląda od strony prawnej?
W razie wystawienia mi mandatu mogę go nie płacić, bo to nie na moje
nazwisko go wystawiono?

Wielkość liter nie ma znaczenia.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-12 16:35:47
Autor: Obywatel
Wymiana Dowodu Osobistego
Liwiusz napisał:
[...]

Może w systemie Windows faktycznie nie ma znaczenia, ale już w systemie Linux wielkość liter ma znaczenie.
W języku polskim wielkość liter ma znaczenie. W jakim języku wielkość liter nie ma znaczenie?
Słyszałem że podobno Polska istnieje już tylko teoretycznie, więc jakiego państwa teraz jestem obywatelem?

Data: 2015-03-12 12:27:45
Autor: witek
Wymiana Dowodu Osobistego
Obywatel wrote:
Liwiusz napisał:
[...]

W co sie ostatnio uderzyles?

Data: 2015-03-12 14:34:30
Autor: Chocobo
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 12.03.2015 o 16:35, Obywatel pisze:

W języku polskim wielkość liter ma znaczenie.

Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?

marcin

Data: 2015-03-12 14:50:31
Autor: RadoslawF
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-12 o 14:34, Chocobo pisze:

W języku polskim wielkość liter ma znaczenie.

Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?

Widać dla pieniaczy tak.

Pozdrawiam

Data: 2015-03-12 15:38:10
Autor: Wiesiaczek
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 12.03.2015 o 14:34, Chocobo pisze:
W dniu 12.03.2015 o 16:35, Obywatel pisze:

W języku polskim wielkość liter ma znaczenie.

Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?

marcin

KROWA - Krajowa Rada ObciÄ…gania Wacka Amerykanom.
Krowa - mućka

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-14 23:21:45
Autor: animka
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-12 15:38, Wiesiaczek pisze:
[...]

Nie obrażaj krów!

--
animka

Data: 2015-03-12 22:16:32
Autor: Gotfryd Smolik news
Wymiana Dowodu Osobistego
On Thu, 12 Mar 2015, Chocobo wrote:

Naprawdê? KROWA to co¶ innego ni¿ krowa?

  NAPISZ JAKI¦ POST W TEN SPOSÓB TO SIÊ DOWIESZ.
  ALE TAKI W INNYM W¡TKU ALBO NA INNEJ GRUPIE.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-03-14 08:05:00
Autor: MadMan
Wymiana Dowodu Osobistego
Dnia Fri, 13 Mar 2015 01:20:21 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?

  NAPISZ JAKIÅš POST W TEN SPOSÓB TO SIĘ DOWIESZ.
  ALE TAKI W INNYM WÄ„TKU ALBO NA INNEJ GRUPIE.

pzdr, Gotfryd

ŚMIERĆ. MÓWI O TAK.

PIP

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2015-04-12 15:09:18
Autor: ±æê³ñ󶼿
Wymiana Dowodu Osobistego
A OSRAM to co¶ innego, ni¿ osram?
A SIKA to co¶ innego, ni¿ sika?

-- -- -
KROWA to co¶ innego ni¿ krowa?

Data: 2015-03-15 09:16:05
Autor: t-1
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-12 o 16:35, Obywatel pisze:

S³ysza³em ¿e podobno Polska istnieje ju¿ tylko teoretycznie, wiêc
jakiego pañstwa teraz jestem obywatelem?

POLSKI

Data: 2015-03-15 10:42:10
Autor: Big Jack
Wymiana Dowodu Osobistego
W wiadomo¶ci
*Obywatel* napisa³(-a):

Mo¿e w systemie Windows faktycznie nie ma znaczenia, ale ju¿ w
systemie Linux wielko¶æ liter ma znaczenie.

To w swoim DO zainstaluj Windows i nie bêdziesz mia³ problemu. Pamiêtaj tylko o jego wcze¶niejszym sformatowaniu.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-04-12 15:07:54
Autor: ±æê³ñ󶼿
Wymiana Dowodu Osobistego
Umar³ego.
Na Opla Caravan dosta³em DR "karawan".

-- -- -
S³ysza³em ¿e podobno Polska istnieje ju¿ tylko teoretycznie, wiêc jakiego pañstwa teraz jestem obywatelem?

Data: 2015-03-12 18:47:37
Autor: Budzik
Wymiana Dowodu Osobistego
U¿ytkownik Obywatel kazik54@poczta.onet.pl ...

[...]

Zazdroszcze ci ze masz takie problemy...

Data: 2015-03-12 19:48:27
Autor: Liwiusz
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-12 o 19:47, Budzik pisze:
Użytkownik Obywatel kazik54@poczta.onet.pl ...

[...]

Cóż począć, w psychiatryku zwykle się ludziom nudzi ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-03-13 08:33:01
Autor: Danusia
Wymiana Dowodu Osobistego

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mdsn21$itk$4node2.news.atman.pl...
[...]

A poza tym on kłamie. Ostatnie papierowe DO straciły ważność prawie 10 lat temu, więc nie mógł wymieniać papierowego na plastik.

-- -

-- -

Data: 2015-03-13 08:38:29
Autor: Liwiusz
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-13 o 08:33, Danusia pisze:

[...]

Akurat tu mógł mieć nieważny.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-13 13:25:55
Autor: Przemek Lipski
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu pi±tek, 13 marca 2015 07:33:48 UTC u¿ytkownik Danusia napisa³:
U¿ytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mdsn21$itk$4node2.news.atman.pl...

> A poza tym on k³amie. Ostatnie papierowe DO straci³y wa¿no¶æ prawie 10 lat temu, wiêc nie móg³ wymieniaæ papierowego na plastik.

jak to nie!? Ja w grudniu teraz wymienialem i jeszcze musialem jako zalaacznik pisac wyjasnienie dlaczego do tej pory nie wymienilem :)

Pozdro Przemek

Data: 2015-03-12 19:32:48
Autor: X. X.
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-12 16:20, Obywatel pisze:
[...]

Strzel sobie kupê.

Wymiana Dowodu Osobistego