Wymiana Dowodu Osobistego

Data: 2015-03-12 18:47:37
Autor: Budzik
Wymiana Dowodu Osobistego
Użytkownik Obywatel kazik54@poczta.onet.pl ...

Wymieniłem ostatnio Dowód Osobisty z papierkowego na plastikowy.
Po odbiorze zauważyłem że otrzymał DO wystawiony na inn± osobę.
W nowym DO moje Imię i Nazwisko jest napisane nieprawidłowo, to znaczy
że składa się wył±cznie z wielkich liter. Tymczasem moje Imię i
Nazwisko poprawnie składa się tylko z dwóch wielkich liter na pocz±tku
a reszta jest pisana małymi literami.

Jak owa nieprawidłowo¶ć wygl±da od strony prawnej?
W razie wystawienia mi mandatu mogę go nie płacić, bo to nie na moje nazwisko go wystawiono?
Zazdroszcze ci ze masz takie problemy...

Data: 2015-03-12 19:48:27
Autor: Liwiusz
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-12 o 19:47, Budzik pisze:
UĹĽytkownik Obywatel kazik54@poczta.onet.pl ...

Wymieniłem ostatnio Dowód Osobisty z papierkowego na plastikowy.
Po odbiorze zauważyłem że otrzymał DO wystawiony na inną osobę.
W nowym DO moje Imię i Nazwisko jest napisane nieprawidłowo, to znaczy
że składa się wyłącznie z wielkich liter. Tymczasem moje Imię i
Nazwisko poprawnie składa się tylko z dwóch wielkich liter na początku
a reszta jest pisana małymi literami.

Jak owa nieprawidłowość wygląda od strony prawnej?
W razie wystawienia mi mandatu mogę go nie płacić, bo to nie na moje nazwisko go wystawiono?
Zazdroszcze ci ze masz takie problemy...

Cóż począć, w psychiatryku zwykle się ludziom nudzi ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-03-13 08:33:01
Autor: Danusia
Wymiana Dowodu Osobistego

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mdsn21$itk$4node2.news.atman.pl...
[...]

A poza tym on kłamie. Ostatnie papierowe DO straciły ważność prawie 10 lat temu, więc nie mógł wymieniać papierowego na plastik.

-- -

-- -

Data: 2015-03-13 08:38:29
Autor: Liwiusz
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu 2015-03-13 o 08:33, Danusia pisze:

[...]

Akurat tu mógł mieć nieważny.

--
Liwiusz

Data: 2015-03-13 13:25:55
Autor: Przemek Lipski
Wymiana Dowodu Osobistego
W dniu pi±tek, 13 marca 2015 07:33:48 UTC użytkownik Danusia napisał:
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mdsn21$itk$4node2.news.atman.pl...

> A poza tym on kłamie. Ostatnie papierowe DO straciły ważno¶ć prawie 10 lat temu, więc nie mógł wymieniać papierowego na plastik.

jak to nie!? Ja w grudniu teraz wymienialem i jeszcze musialem jako zalaacznik pisac wyjasnienie dlaczego do tej pory nie wymienilem :)

Pozdro Przemek

Wymiana Dowodu Osobistego