[SPAM] Wymiana (NDS, PS2, GCN, X360)

Data: 2010-12-04 18:07:49
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (NDS, PS2, GCN, X360)
Hej!

Oto spis:

X360:
Fallout 3 (nowa w folii, z oryginalna plomba Microsoftu)
Soldier of Fortune: Payback

NDS:
Tony Hawk's American Sk8land

GCN:
Doshin the Giant

PS2:
Aqua Teen Hunger Force Zombie Ninja Pro-Am (sama plyta)
Call of Duty: Finest Hour
Flintstones: Bedrock Racing
Full Spectrum Warrior
Hitman 2: Silent Assassin (platyna)
NBA Live 2002
Rayman 10th Anniversary (3 w 1: Rayman M, Rayman Revolution i Rayman 3:
Hoodlum Havoc)
Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory

Wszystko europejskie (PAL) oryginaly, o ile nie zaznaczylem inaczej.

Interesują mnie oryginały na dowolne konsole -- stacjonarne i przenośne -- Microsoftu, Nintendo i Sony. Gatunkowo najchetniej RPG, przygodowki i
strategie, ale inne propozycje rowniez mile widziane -- zwlaszcza wszelkie
wersje kolekcjonerskie, specjalne, limitowane, itp.

Pozdrawiam.

A.K.

__________________________________________________________________ GG
4386542 + More ways to contact me

Data: 2011-01-17 21:16:44
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (NDS, PS2, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cfa764b$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

Aktualizacja:

X360:
Crackdown (Classics)
NBA Ballers: Chosen One

NDS:
Tony Hawk's American Sk8land

GCN:
Doshin the Giant
Tony Hawk's Pro Skater 3
WWE Wrestlemania X8

Data: 2011-03-10 00:35:36
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (PS3, PS2, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d34a3d5$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

Next update:

X360:
Crackdown (Classics)
NBA Ballers: Chosen One

PS3:
Dragon Age: Origins - Ultimate Edition

Data: 2011-03-24 21:15:43
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (NDS, PS2, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d780edf$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

Roznosci na kilka platform:)

X360:
Crackdown (Classics)
Fairytale Fights

NDS:
Horrible Histories Ruthless Romans

Data: 2011-04-11 20:27:51
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (NDS, PS2, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości

Pare nowych tytulow na Billboksa:)

X360:
Crackdown (Classics)
Tenchu Z
Terminator Salvation

Data: 2011-05-02 21:12:10
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (NDS, PS2, PS3, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości news:4da34848$0$2491$65785112news.neostrada.pl...

Update na kolejne platformy:

PS3:
FIFA 09 PL

X360:
FIFA 09 PL
Sega Superstars Tennis

Data: 2011-06-21 20:16:25
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (GBA, NDS, PS2, PS3, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości

Update kolekcjonerski:

PS3:
FIFA 09 PL

X360:
FIFA 09 PL
Sega Superstars Tennis

GBA:
Mega Man Zero (nowka w folii; 100% europejski oryginal z nalepka
dystrybutora Cenega Poland)

NDS:
Horrible Histories Ruthless Romans (100% europejski oryginal)

Data: 2011-06-29 21:52:56
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (GBA, NDS, PS2, PS3, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e00e030$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

Update RPG:

PS3:
FIFA 09 PL
White Knight Chronicles (nowka w folii z oryginalnym paskiem Sony)

Data: 2011-07-04 20:59:38
Autor: A.K.
[SPAM] Wymiana (GBA, NDS, PS2, PS3, GCN, X360)

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e0b82b1$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

Szybki update:)

PS3:
Dark Void