Wymiana USD-EURO

Data: 2016-01-05 11:33:18
Autor: Marvin
Wymiana USD-EURO
Czy któryś z kantorów online pozwala na wymianę euro-usd bez przechodzenia przez złotówki i płacenia spreadu 2x?

Marvin

Data: 2016-01-05 11:50:59
Autor: J.F.
Wymiana USD-EURO
Użytkownik "Marvin"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n6g616$gai$1@gioia.aioe.org...
Czy któryś z kantorów online pozwala na wymianę euro-usd bez przechodzenia przez złotówki i płacenia spreadu 2x?

Walutomat ma.

Ale sprawdz ceny ... moze taniej przez zlotowki.

Uwaga na zaokraglenia - na tym mozna stracic pare groszy.

J.

Data: 2016-01-05 21:47:21
Autor: RobertS
Wymiana USD-EURO
W dniu 2016-01-05 o 11:50, J.F. pisze:

Czy któryś z kantorów online pozwala na wymianę euro-usd bez
przechodzenia przez złotówki i płacenia spreadu 2x?

cinkciarz, ostatnio wymieniałem USD na CHF, opłacało się, spread jest, ale korzystniej niż przez PLN

RobertS

Data: 2016-01-08 07:34:28
Autor: MrMrooz
Wymiana USD-EURO
W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 12:10:19 UTC+1 u¿ytkownik Marvin napisa³:
> [...]
>
> Walutomat ma.
>
> Ale sprawdz ceny ... moze taniej przez zlotowki.
>
> Uwaga na zaokraglenia - na tym mozna stracic pare groszy.

Ok. Sprawdzi³em na razie Cinkciarza. Hehe. Konwersje USD->Euro robi po takich samych kosztach jak w kantorze Aliora dwie operacje przez PLN. Znaczy to ¿e de facto jest to operacja przez PLN tyle ze "ukryta".

Sprawd¼ jeszcze rkantor - twierdz±, ¿e mo¿na wymieniaæ bezpo¶rednio.

Micha³ M

Data: 2016-01-05 21:28:26
Autor: PatronX.pl
Wymiana USD-EURO

http://www.patbank.pl/kantor-internetowy/

Data: 2016-01-08 17:56:12
Autor: MichalL
Wymiana USD-EURO
Data: 2016-01-09 15:57:51
Autor: Krzysztof
Wymiana USD-EURO

[...]

Alior kantor -transakcje po crossach, trzeba wlaczyc w ustawieniach, jest troche taniej niz przez PLN. Crossy tylko w obrebie glownych walut USD, EUR, CHF, GBP. EUR-- >USD spawdzone doswiadczalnie

Wymiana USD-EURO