[WAW] Wymiana amortyzatora

Data: 2009-05-09 16:38:02
Autor: Kosu
[WAW] Wymiana amortyzatora
Witam,
Czy ktoś mógłby polecić dobry i w miarę tani serwis w Warszawie? Chodzi o wymianę amortyzatora i serwis tajwańskich sterów TH ;)

Ponieważ nie bardzo jestem w temacie, byłbym wdzięczny za podpowiedź co powinienem załatwić. Domyślam się, że gwiazdkę. Coś jeszcze?

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-05-09 16:58:31
Autor: kml
[WAW] Wymiana amortyzatora

Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości news:gu44g6$ob1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nic, wszystko będzie na miescu. Nie wiem gdzie Ci pasuje ale swiatroweru.com.pl ma bardzo ok serwis tyle, że nie wiem czy tani :) BTW: taka wymiana jest tak prosta, że każdy _serwis_ powinien to zrobić bez problemu.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-10 04:39:17
Autor: Myrcin
Wymiana amortyzatora
On 9 Maj, 16:38, Kosu <k...@kosu.pl> wrote:
Witam,
Czy kto¶ mógłby polecić dobry i w miarę tani serwis w Warszawie? Chodzi
o wymianę amortyzatora i serwis tajwańskich sterów TH ;)

Wymieniałem jakie¶ 1,5  miesi±ca temu amortyzator w serwisie na ul.
Belwederskiej. Wymiana zakończyła się sukcesem. Nie wiem czy to co
zapłaciłem to dużo ale zrobili w 1,5h.
Wymiana 35 zł
Zamontowanie hamulca 10 zł (normalnie ¶miechu warte - zapytali czy
hamulec też montować :P - gdyby nie to, to by mi zamontowali pewnie
bez hamulca :P)
Gwiazdka czy jak to co¶ w ¶rodek rury sterowej się nazywa - 12 zł
Je¶li koszty Ci odpowiadaj± to ¶migaj ¶miało.

myrcin

[WAW] Wymiana amortyzatora