Wymiana baterii w klejonym telefonie

Data: 2021-02-04 00:08:19
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Trudne to?
Chińczyk z baterią dosłał jakieś dłutka i zastanawiam się czy warto
samodzielnie za to się brać.
Pacjent to Sharp Aquos S2.

Data: 2021-02-04 10:59:02
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 04.02.2021 o 00:08, radekp@konto.pl pisze:
Trudne to?
Chińczyk z baterią dosłał jakieś dłutka i zastanawiam się czy warto
samodzielnie za to się brać.
Pacjent to Sharp Aquos S2.

Hyhy, takto jest jak się grupy nie czyta :]

Jakiś czas temu były filmy i cały watek na temat rozbierania Sharpa :D

Ech to zacofanie :/
https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/Dhni5cmVlno/m/5tt46G9oCgAJ

Jutub twoim przyjacielem :]

https://www.youtube.com/results?search_query=sharp+aquos+s2+battery+replacement+
--
LordBluzg(R)
                         <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2021-02-04 10:52:03
Autor: PiteR
Wymiana baterii w klejonym telefonie
in <news:601bc570$0$508$65785112news.neostrada.pl>
user LordBluzg(R) pisze tak:

[...]

tylko po łebkach

Jutub twoim przyjacielem :]

https://www.youtube.com/results?search_query=sharp+aquos+s2+battery
+replacement+

Czy telefon po takim rozebraniu nie wygląda jak 40 stka udająca 18?
Nie jest grubszy, spuchnięty, nie skrzypi, nie trzeba kropelką narożniki podklejać co tydzień?

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

Data: 2021-02-04 11:58:03
Autor: LordBluzg(R)
Wymiana baterii w klejonym telefonie
W dniu 04.02.2021 o 11:52, PiteR pisze:
[...]
[...]

To zależy czy składa go ciapa czy w miarę ogarnięty człowiek i nie ma to nic wspólnego z wykształceniem/zawodem. Trochę zdolności manualnych i logiki.

Data: 2021-02-04 12:06:09
Autor: collie
W czwartek, 4.02.2021 o 11:52, PiteR napisał:

[...]

Wygląda po tym jak nówka sztuka nieśmigana, jeśli ma się pod ręką
zapasową tylną ściankę.

--
Jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili
(Siara)

Data: 2021-02-04 11:29:28
Autor: PiteR
Wymiana baterii w klejonym telefonie
in <news:1jtwtgk3ec24l$.135eh31x7yebi.dlg40tude.net>

aaa jednak pognie się tylną ściankę :)

--
Piter

po czym poznać głupiego
po dzwonku jego

Data: 2021-02-09 00:32:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wymiana baterii w klejonym telefonie

"PiteR" XnsACC774E58D78FPanElektronik@127.0.0.1

Wygląda po tym jak nówka sztuka nieśmigana,
jeśli ma się pod ręką zapasową tylną ściankę.

aaa jednak pognie się tylną ściankę :)

Co wówczas, gdy ta tylna ścianka jest szklana?
RN9P ma GG5 na plecach -- mam nadzieję, że nie będę
otwierał, ale kto wie... Można qpić szklane plecki
za ~20 plnów, ale nie wiem, czy są równie dobre,
jak oryginalne...

Zarówno w Monsterze, jak i w Asusie_Maxie akumulatory
przeżyły same słuchawki...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2021-02-14 22:12:44
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Thu, 04 Feb 2021 10:52:03 GMT, w <XnsACC76E8D72E28PanElektronik@127.0.0.1>,
PiteR <email@fauszywy.pl> napisał(-a):

> [...]
Nie jest grubszy, spuchnięty, nie skrzypi, nie trzeba kropelką narożniki podklejać co tydzień?

Rozłożenie poszło dosyć łatwo. Podgrzanie suszarką (chyba zbędne, ale może
pomogło). Jednak trzeba wziąć ostre narzędzie (a nie plastykowe gówienko) i
szukać miejsca, gdzie klej puści, potem idzie już dosyć gładko.

Z powrotem sklejony nie został póki co, bo siedzi w silikonie i to w sumie
wystarcza.

Z nie został sklejony, bo bateria już trzyma na zimnie, ale dalej rozłącza się
i załącza przy ładowaniu (co ciekawe, dopiero przy wyższych %).

Stawiam teraz na port lub elektronikę ładowania.

Data: 2021-02-04 12:21:57
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Thu, 4 Feb 2021 10:59:02 +0100, w <601bc570$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> Trudne to?
> Chińczyk z baterią dosłał jakieś dłutka i zastanawiam się czy warto

Heh, w sumie przyjemnie banalne.
https://www.youtube.com/watch?v=rsqvcxpiY_I&ab_channel=Heineken

Data: 2021-02-04 12:28:16
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Thu, 04 Feb 2021 12:21:57 +0100, w
<26mn1gpkfgshm0q59f43kfd3if2ek1fed3@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Thu, 4 Feb 2021 10:59:02 +0100, w <601bc570$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Ale nie do końca -- trzeba podgrzewać.

Data: 2021-02-04 12:43:42
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 04.02.2021 o 12:28, radekp@konto.pl pisze:

[...]

To zależy od pomieszczenia często. Plastik ma być miękki a nie sztywny. Przy 26C w pomieszczeniu można nie podgrzewać. Przy 19C raczej podgrzać.

Data: 2021-02-04 11:34:54
Autor: LordBluzg(R)
[...]

https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/Dhni5cmVlno/m/2y_kkeVZBAAJ

:D Dobre!

Data: 2021-02-04 12:17:39
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Thu, 4 Feb 2021 11:34:54 +0100, w <601bcde1$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Trudne to?
> Chińczyk z baterią dosłał jakieś dłutka i zastanawiam się czy warto

Na fotkach z wątku to nie jest ten Sharp.

Data: 2021-02-04 12:29:26
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 04.02.2021 o 12:17, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Nie chodzi o fotki, lecz Twoją odpowiedź w wątku, gdzie szukać pomocy :]...ale sposób pozyskania wiedzy, przez innych też jest tam opisany.

Data: 2021-02-05 10:38:32
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Thu, 4 Feb 2021 12:29:26 +0100, w <601bdac7$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Nie chodzi o fotki, lecz Twoją odpowiedź w wątku, gdzie szukać pomocy :]...ale sposób pozyskania wiedzy, przez innych też jest tam opisany.

Tam już byłem :P

Data: 2021-02-05 10:48:37
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 05.02.2021 o 10:38, radekp@konto.pl pisze:

[...]

"2 sekundy na jutubie
https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_channel=TvTuboChannel

Naucz się Internetów :>"
https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/Dhni5cmVlno/m/WrUXl1UBBAAJ

Z tego samego wątku, moja odpowiedź :]

Ok, już udowodniłem że kłamiesz, bredzisz a teraz że jesteś niepełnosprytny/mataczysz.
EOT :D

Data: 2021-02-05 11:21:53
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Fri, 5 Feb 2021 10:48:37 +0100, w <601d1481$0$547$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Z tego samego wątku, moja odpowiedź :]

Ok, już udowodniłem że kłamiesz, bredzisz a teraz że jesteś niepełnosprytny/mataczysz.

Mylisz telefony i wątki -- widzę, że twoje życie to trollowanie i kłamanie.
Powodzenia :)

Data: 2021-02-05 11:37:24
Autor: LordBluzg(R)
Wymiana baterii w klejonym telefonie
W dniu 05.02.2021 o 11:21, radekp@konto.pl pisze:

Uproszczę dla matacza :)

[...]

Wskazałem, że 2 sekundy na jutubie wystarczą do rozwiązania problemu :)

Ale że jesteś niepełnosprytny to trzeba dodać, że dla twojego telefonu to też jest aktualne :)
Jak widać mataczysz dalej, no to sobie matacz, mataczu i kłamco :)

Data: 2021-02-05 23:07:52
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Fri, 5 Feb 2021 11:37:24 +0100, w
<601d1ffe$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
<mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Jak widać mataczysz dalej, no to sobie matacz, mataczu i kłamco :)

Nie ma jak to urażony fanboj :DD

Wymiana baterii w klejonym telefonie