Wymiana baterii w klejonym telefonie

Data: 2021-02-04 11:34:54
Autor: LordBluzg(R)
Wymiana baterii w klejonym telefonie
W dniu 04.02.2021 o 00:08, radekp@konto.pl pisze:
Trudne to?
Chińczyk z baterią dosłał jakieś dłutka i zastanawiam się czy warto
samodzielnie za to się brać.
Pacjent to Sharp Aquos S2.

https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/Dhni5cmVlno/m/2y_kkeVZBAAJ

:D Dobre!

--
LordBluzg(R)
                         <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2021-02-04 12:17:39
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Thu, 4 Feb 2021 11:34:54 +0100, w <601bcde1$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
> Trudne to?
> Chińczyk z baterią dosłał jakieś dłutka i zastanawiam się czy warto

Na fotkach z wątku to nie jest ten Sharp.

Data: 2021-02-04 12:29:26
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 04.02.2021 o 12:17, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Nie chodzi o fotki, lecz Twoją odpowiedź w wątku, gdzie szukać pomocy :]...ale sposób pozyskania wiedzy, przez innych też jest tam opisany.

Data: 2021-02-05 10:38:32
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Thu, 4 Feb 2021 12:29:26 +0100, w <601bdac7$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
LordBluzg(R) <mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Nie chodzi o fotki, lecz Twoją odpowiedź w wątku, gdzie szukać pomocy :]...ale sposób pozyskania wiedzy, przez innych też jest tam opisany.

Tam już byłem :P

Data: 2021-02-05 10:48:37
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 05.02.2021 o 10:38, radekp@konto.pl pisze:

[...]

"2 sekundy na jutubie
https://www.youtube.com/watch?v=UJrw5ploDzo&ab_channel=TvTuboChannel

Naucz się Internetów :>"
https://groups.google.com/g/pl.misc.telefonia.gsm/c/Dhni5cmVlno/m/WrUXl1UBBAAJ

Z tego samego wątku, moja odpowiedź :]

Ok, już udowodniłem że kłamiesz, bredzisz a teraz że jesteś niepełnosprytny/mataczysz.
EOT :D

Data: 2021-02-05 11:21:53
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Fri, 5 Feb 2021 10:48:37 +0100, w <601d1481$0$547$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Z tego samego wątku, moja odpowiedź :]

Ok, już udowodniłem że kłamiesz, bredzisz a teraz że jesteś niepełnosprytny/mataczysz.

Mylisz telefony i wątki -- widzę, że twoje życie to trollowanie i kłamanie.
Powodzenia :)

Data: 2021-02-05 11:37:24
Autor: LordBluzg(R)
Wymiana baterii w klejonym telefonie
W dniu 05.02.2021 o 11:21, radekp@konto.pl pisze:

Uproszczę dla matacza :)

[...]

Wskazałem, że 2 sekundy na jutubie wystarczą do rozwiązania problemu :)

Ale że jesteś niepełnosprytny to trzeba dodać, że dla twojego telefonu to też jest aktualne :)
Jak widać mataczysz dalej, no to sobie matacz, mataczu i kłamco :)

Data: 2021-02-05 23:07:52
Autor: radekp@konto.pl
Wymiana baterii w klejonym telefonie
Fri, 5 Feb 2021 11:37:24 +0100, w
<601d1ffe$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
<mkawran@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Jak widać mataczysz dalej, no to sobie matacz, mataczu i kłamco :)

Nie ma jak to urażony fanboj :DD

Wymiana baterii w klejonym telefonie