Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?

Data: 2014-04-13 16:39:21
Autor: Citizen
Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?
Mam tablet GoClever TAB A73 i ogromne problemy
z baterią. Problemy są zarówno wtedy gdy próbuję
ładować przez oryginalną ładowarkę, jak i wtedy
gdy próbuję ładować przez USB.
Ładowanie ciągle się przerywa, a wartość naładowania
potrafi się na zmianę zwiększać i zmniejszać podczas
ładowania. Ponadto bateria szybko się rozładowuje.

Czy ktoś kupił oryginalną baterię i sam wymienił?
Czy są jakieś zamienniki i czy warto taki kupić?

Bardzo proszę o informacje.

Citizen

Data: 2014-04-13 17:37:04
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-13 16:39, Użytkownik Citizen napisał:

Czy ktoś kupił oryginalną baterię i sam wymienił?
Czy są jakieś zamienniki i czy warto taki kupić?

Jak będziesz miał problem z samochodem to też na tej grupie
spytasz ?

Pozdrawiam

Data: 2014-04-15 01:26:08
Autor: Zakonspirowany
W dniu 13-04-2014 17:37, RadoslawF pisze:
Jak będziesz miał problem z samochodem to też na tej grupie
spytasz ?

A gdzie miał pytać? Na pl.comp.pecet.baterie?!

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-15 12:26:46
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-15 01:26, Użytkownik Zakonspirowany napisał:

Jak będziesz miał problem z samochodem to też na tej grupie
spytasz ?

A gdzie miał pytać? Na pl.comp.pecet.baterie?!

Na grupie gdzie rozmawia się o tabletach tyle że skutecznej
było by na forum użytkowników tabletów.
Znałem takie gdzie było sporo użytkowników GoCleverów.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-15 13:40:23
Autor: Zakonspirowany
W dniu 15-04-2014 12:26, RadoslawF pisze:
Na grupie gdzie rozmawia się o tabletach tyle że skutecznej
było by na forum użytkowników tabletów.
Znałem takie gdzie było sporo użytkowników GoCleverów.

Ilość nie zawsze przekłada się na jakość, dlatego jeszcze przeglądam kilka grup.
I o ile nie jestem fanem tabletów (te, które spełniałyby moje wymagania kosztują tyle co ultrabook albo duży, dobry smartfon jak Xperia Z), to jednak trudno im odmówić przynależności do pecetów.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-15 21:01:39
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-15 13:40, Użytkownik Zakonspirowany napisał:

[...]

Na właściwą jeszcze nie trafiłeś. Ale szukaj, szukaj.

I o ile nie jestem fanem tabletów (te, które spełniałyby moje wymagania
kosztują tyle co ultrabook albo duży, dobry smartfon jak Xperia Z), to
jednak trudno im odmówić przynależności do pecetów.

Trudno je zaliczyć do pecetów.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-16 00:10:39
Autor: Zakonspirowany
W dniu 15-04-2014 21:01, RadoslawF pisze:
Trudno je zaliczyć do pecetów.

Masz problemy z podstawowym angielskim?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-16 11:24:20
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 4/16/2014 12:10 AM, Zakonspirowany wrote:
W dniu 15-04-2014 21:01, RadoslawF pisze:
Trudno je zaliczyć do pecetów.

Masz problemy z podstawowym angielskim?
 > inform.: personal computer → komputer osobisty, pecet

Akurat odwoływanie się do angielskiego pasuje tu średnio, bo o ile językowo niby wszystko się zgadza, to na przekór logice anglojęzyczni dzielą komputery na PC i Mac.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2014-04-16 14:17:07
Autor: Zakonspirowany

http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/3955334/pc.html

> PC, ang. Personal Computer , inform. ogĂłlna nazwa mikrokomputerĂłw
> przeznaczonych do uĹźytku domowego lub biurowego dla jednego
> użytkownika; w węższym znaczeniu — komputer zgodny z architekturą IBM
> PC, czyli wyposaĹźony w procesor Intel.

Etymologia słowa 'pecet' jest tak oczywista, że mnie szkoda czasu na dyskusje.

Dodatkowo:
Nazwa grupy – pl.comp.pecet
Opis – Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC.

Gdyby ojcowie-założyciele mieli na myśli desktopy, czy po prostu pl.comp.stacjonarne, to by tu za pisanie o laptopach na stosach palono.
Jeżeli urządzenie pozwala wykonywać większość czynności, jakie najczęściej wykonuje się na desktopach i można do niego podłączyć klawiaturę, mysz, a nawet coś z niego wydrukować, to jest pecetem, bo sorry, ale taki mamy wiek, XXI.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-16 14:31:08
Autor: Chris
Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?
Zakonspirowany nabazgrał(a):

[...]

A jak potraktujesz coś takiego:

ASUS Transformer T100TA-DK005H + Stacja Dokująca

Tablet czy PC :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-16 16:10:33
Autor: Zakonspirowany
W dniu 16-04-2014 14:31, Chris pisze:
A jak potraktujesz coś takiego:

ASUS Transformer T100TA-DK005H + Stacja Dokująca

Tablet czy PC :)

Tablet to pecet. Nawet bez podpiętych dodatkowych urządzeń wskazujących itp. Trzeba się przyzwyczaić – dla mnie też to dziwnie brzmi – ale takie są fakty. Z technicznego punktu widzenia nawet smartfon można nazwać pecetem – komputerem osobistym, choć na to jeszcze trochę za wcześnie, ale w niedalekiej przyszłości, gdy będzie można na nim postawić taki sam system operacyjny jak na desktopie czy laptopie, to jak najbardziej.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-16 18:58:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-16 16:10, Użytkownik Zakonspirowany napisał:

[...]

A dla tabletu moĹźliwy do postwienia system juĹź nie ma dla ciebie
znaczenia przy rozróşnianiu co jest czym.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-17 08:36:38
Autor: Chris
Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?
RadoslawF nabazgrał(a):

Android to Linux wiec jak pecet :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-17 10:06:26
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-17 08:36, Użytkownik Chris napisał:

[...]

Wyraz "jak" jest zaprzeczeniem wyrazu "jest", oznacza Ĺźe wprawdzie
podobny ale nie jest nim. Tylko ze nie kaĹźdy to zauwaĹźa.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-17 10:53:22
Autor: Chris
[...]

Dla tego napisałem że telefon z androidem nie jest pecetem mimo zbieżności np. z systemem operacyjnym opartym na Linux

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-04-17 16:30:10
Autor: Zakonspirowany
W dniu 17-04-2014 10:53, Chris pisze:
Dla tego napisałem że telefon z androidem nie jest pecetem mimo
zbieżności np. z systemem operacyjnym opartym na Linux

Ale ogarnij jedną, podstawową rzecz: pecet = komputer osobisty.
Gdyby ta grupa nazywała się pl.comp.komputery, to sprawa byłaby jasna:

komputer – urządzenie elektroniczne automatycznie przetwarzające dane zapisane cyfrowo, służące do szybkiego wykonywania obliczeń, przechowywania, porządkowania i wyszukiwania danych oraz sterowania pracą innych urządzeń.

Większość tabletów nie wyczerpuje tego pojęcia. Smartfony tym bardziej. Ale już dobry netbook/ultrabook, a nawet hi-endowy tablet, jak najbardziej:

– Windows 8 Pro (w wersji 64-bitowej; preinstalowany)
– 3rd generation Intel® Core™ i5-3439Y vPro™ Processor with Intel® Turbo Boost Technology 2.0
– Toshiba IPS FullHD non-reflective High Brightness touch display with Wide View Angle, Digitizer and Pen, hardened IOX Glass
– 256 GB
– 4096 (na płycie) MB DDR3 RAM (1 600 MHz)
– Intel® HD Graphics 4000

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-12-19 16:32:15
Autor: Iguan_007 Iguan_007
On Friday, April 18, 2014 12:30:10 AM UTC+10, Zakonspirowany wrote:

[...]

Ze tak przekornie zapytam* - dlaczego nie wyczerpuja powyzszego pojecia? Wspolczesny tablet   czy telefon bedzie mial lepsze parametry niz pierwsze komputery stacjonarne.

*Tak, wiem ze to post z kwietnia

Pozdrawiam,
Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2014-04-16 11:00:35
Autor: Piotr Rezmer
[OT] Re: Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?
RadoslawF pisze:
Na właściwą jeszcze nie trafiłeś. Ale szukaj, szukaj.

To poleć jakąś dobrą grupę

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-16 12:18:42
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-04-16 11:00, Użytkownik Piotr Rezmer napisał:
RadoslawF pisze:
Na właściwą jeszcze nie trafiłeś. Ale szukaj, szukaj.

To poleć jakąś dobrą grupę

Nie będę się narzucał mądrali który uważa że dobrze trafił a tablet
to pecet. Jak taki mądry to niech sam szuka, na drugi raz może
wpadnie żeby najpierw spytać gdzie a nie udowadniać że jest wielbłądem.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-16 12:43:19
Autor: Piotr Rezmer
RadoslawF pisze:

Nie będę się narzucał mądrali który uważa że dobrze trafił a tablet
to pecet. Jak taki mądry to niech sam szuka, na drugi raz może
wpadnie żeby najpierw spytać gdzie a nie udowadniać że jest wielbłądem.

To napisz mi na priva :) Mówię serio.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-16 13:58:49
Autor: Zakonspirowany
W dniu 16-04-2014 12:43, Piotr Rezmer pisze:
RadoslawF pisze:

[...]

On ma na myśli pl.misc.telefonia.gsm, dlatego nie chce napisać. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-04-13 17:38:13
Autor: fifak
Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?

Bardzo proszę o informacje.

za 3 stówki sprzedam ci idealnego goclevera M813G

przepaść między tym co masz :P

jeszcze na gwarancji:P

Data: 2014-12-19 02:10:29
Autor: dino
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 16:39:21 UTC+2 użytkownik Citizen napisał:
[...]

No  i jak to Polacy zamiast udzielić konkretnej odpowiedzi wykłócają się kto ma rację i zaśmiecają forum nie wnoszą niczego mądrego, tragedia narodowa nic więcej.

Data: 2014-12-19 13:52:40
Autor: Liryczny Podmiot
Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?

Użytkownik "dino"

No  i jak to Polacy zamiast udzielić konkretnej odpowiedzi wykłócają się kto ma rację i zaśmiecają forum nie wnoszą niczego mądrego, tragedia narodowa nic więcej.

I ten ciągły (narodowy) pesymizm, czarnowidztwo i podczepianie wszelkich przywar tej biednej, umęczonej nacji. Ohyda!]

--
LPPL

PS
A za pisanie bez znaków przystankowych powinni stawiać przed plutonem - albo zsyłka!

Wymiana baterii w tablecie GOClever TAB A73?