Wymiana baterii w tylnej lampce

Data: 2009-08-19 19:36:06
Autor: Ludek Vasta
Wymiana baterii w tylnej lampce
Witam,

po 2 latach musze zmienic baterie w tylnej lampce http://www.bicyclestore.com.au/Topeak-Redlite-TMS004-Bike-Tail-Light-pr-21649.html

Udalo mi sie wysunac kapsle z 2 bateriami CR2032, ale teraz walcze, zeby te baterie wyjac z kapsli. Czy teraz trzeba grubej przemocy, czy tam moze jest jeszcze jakis patent? Miedzy bateriami widze jeszcze jakas blaszke, ale tez nie moge z nia nic zrobic.

Ludek

Data: 2009-08-19 12:35:20
Autor: LnxTx
Wymiana baterii w tylnej lampce
Może jakieś zdjęcie?

Data: 2009-08-19 22:05:22
Autor: Ludek Vasta
Wymiana baterii w tylnej lampce
LnxTx wrote:
Może jakieś zdjęcie?

Już sobie poradziłem, trzeba przemocy, nie ma tam już żadnego patentu.

Ludek

Data: 2009-08-20 01:57:09
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Aug 19, 9:05 pm, Ludek Vasta <qlu...@XXXpoczta.onet.pl> wrote:
LnxTx wrote:
> Może jakieś zdjęcie?

Już sobie poradziłem, trzeba przemocy, nie ma tam już żadnego patentu.

Ludek

siema. Ile godzin przez te dwa lata ta lampka migala / swiecila na
stale?

Data: 2009-08-20 11:48:44
Autor: Ludek Vasta
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
siema. Ile godzin przez te dwa lata ta lampka migala / swiecila na
stale?

Nie wiem, wlaczalem tylko wieczorem lub kiedy padalo (staralem sie unikac jazdy w takich warunkach). Patrze..., ale urzadzenie chyba nie zapisuje odpowiedniego logu. Teraz ciagle jeszcze miga, ale swiatlo jest duzo slabsze, wiec wole kupic nowe baterie.

Ludek

Data: 2009-08-20 04:32:00
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Aug 20, 10:48 am, Ludek Vasta <qlu...@XXXpoczta.onet.pl> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com wrote:
> [...]

zapisuje odpowiedniego logu. Teraz ciagle jeszcze miga, ale swiatlo jest
duzo slabsze, wiec wole kupic nowe baterie.

Wlasnie do tego zmierzam. Serio, wydaje mi sie nagminne
wykorzystywanie baterii w lampkach do ostatniego tchnienia. Wiadomo
jak dziala sprawdzanie - trzymasz lampke w rekach, wlaczasz i
patrzysz, czy widac ze miga - z odleglosci pol metra. Jeszcze gorzej
jesli to robisz po zmroku - wtedy jestes pewny, ze Cie widac. Prawda
natomiast jest taka, ze to sa diody LED, ktore maja byc widoczne w
sloneczny dzien, wiec jesli producent pisze, ze lampka wytrzymuje 50
godzin migania, to wlaczajac do miganie na pol godziny codziennie -
zuzyje sie po 3 miesiacach. Jesli wytrzymaly dwa lata - albo byly
uzywane po pol godziny raz na 8 dni, albo po godzinie raz na 16 dni,
albo po 2h raz na miesiac itd.

Ostatnio wjezdzam autem na rondo, zamieszanie, 3 pasy, po zmroku,
przed rondem zaparkowane auta, orientuje 3 lusterka na raz, migacze,
swiatla innych aut i nagle widze, ze rowerzysta odbija od kraweznika,
jakies 20 metrow przede mna. Patrze dokladniej - ma z tylu jakis
czerwony odblask. Doganiam go, z 5 metrow juz widac, ze to jednak
migajace swiatelko, ale chyba tak naprawde nadajace morse'em "Blagam,
daj nowa baterie".

Wyluzowalem sie i zablokowalem rondo machajac na kolesia i ucinajac
krociutka rozmowe ze chyba juz czas na nowe baterie.

I blagam - nie pierdolcie sie w baterie za 60 groszy firmy chinacell...

Data: 2009-08-20 14:51:59
Autor: Ludek Vasta
Wymiana baterii w tylnej lampce
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
I blagam - nie pierdolcie sie w baterie za 60 groszy firmy chinacell...

Wlasnie kupilem 2 CR2032 po 5 zl, wiec w sumie 10 zlotych.

Ludek

Data: 2009-08-20 10:08:45
Autor: Andrzej

Użytkownik "Ludek Vasta" <qludek@XXXpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6hlts$5f6$1news.onet.pl...
LnxTx wrote:
Może jakieś zdjęcie?

Już sobie poradziłem, trzeba przemocy, nie ma tam już żadnego patentu.

a próbowałes grzecznie poprosić?

--
Pozdrv!
Andrzej