Wymiana bilonu

Data: 2011-04-24 10:00:16
Autor: gohohgle
Wymiana bilonu
Gdzie wymieni± do¶ć dużo jednogroszówek. Kiedy¶ miałem takie natręctwo
i je zbierałem. Będzie z dwa/trzy kilo. Pewnie banki, a może gdzie¶
jeszcze? Oczywi¶cie najlepiej bez żadnych dodatkowych opłat(choć zdaje
sobie sprawę, że trochę liczenia będzie).

Pozdrawiam,
gohohgle

Data: 2011-04-24 19:14:11
Autor: JanKo
Wymiana bilonu
Agent gohohgle nadaje:

[...]

Na co by¶ chciał się wymienić? Jednogroszówki jako jedne z niewielu maj±
pełne pokrycie w kruszcu gdyż masa jednej sztuki wynosi 1,64 grama. Czyli na kilogram wchodzi ok. 600 sztuk. Kilogram mosi±dzu aktualnie kosztuje na skupie 13 do 16 złotych. Czyli zysk całkiem przyzwoity, mimo kiepskich cen surowców wtórnych.

Data: 2011-04-24 10:46:18
Autor: gohohgle
Wymiana bilonu
On 24 Kwi, 19:14, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent gohohgle nadaje:

> [...]

Czyli na kilogram wchodzi ok. 600 sztuk. Kilogram mosi±dzu aktualnie
kosztuje na skupie 13 do 16 złotych. Czyli zysk całkiem przyzwoity, mimo

Nie można sprzedawać bilonu do skupu. Chodzi mi o wymianę na banknoty
albo jako wpłata na konto.

Data: 2011-04-24 20:24:54
Autor: Jarek Andrzejewski
Wymiana bilonu
On Sun, 24 Apr 2011 10:46:18 -0700 (PDT), gohohgle
<gohohgle@gmail.com> wrote:

Nie można sprzedawać bilonu do skupu. Chodzi mi o wymianę na banknoty
albo jako wpłata na konto.

dlatego warto poczekać aż NBP wycofa je z obiegu :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-24 19:54:06
Autor: Maruda
Wymiana bilonu
W dniu 2011-04-24 19:00, gohohgle pisze:
[...]

Sprzedaj na serwisie aukcyjnym. Dostaniesz co najmniej 10:1

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-24 20:00:49
Autor: Krystek
Wymiana bilonu
W dniu 2011-04-24 19:54, Maruda pisze:
[...]

Taaa, chyba od kolekcjonerów na eBayu.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-04-24 21:56:44
Autor: Waldek
Wymiana bilonu

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ip1ogh$ive$2node2.news.atman.pl...

Sprzedaj na serwisie aukcyjnym. Dostaniesz co najmniej 10:1

Taaa, chyba od kolekcjonerów na eBayu.

Moze daj ogloszenie na alegro ? :D
Czasem ludzie potrzebuja duzo drobniakow np. do obsypywania mlodej pary
a nie chce im sie biegac za drobnym bilonem

Data: 2011-04-25 13:47:50
Autor: DooMiniK
Wymiana bilonu
On 24/04/2011 20:56, Waldek wrote:

[...]

Heh - dobry pomysł. Popaczkować na mniejsze porcje
i na Allegro ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-25 14:52:35
Autor: Maruda
Wymiana bilonu
W dniu 2011-04-25 14:47, DooMiniK pisze:

Heh - dobry pomysł. Popaczkować na mniejsze porcje
i na Allegro ;-)

Dlaczego kurna Wam "sprzedaż internetowa" kojarzy się wył±cznie z tym jednym, badziewnym serwisem?
To tak, jak 20 lat temu telefon komórkowy to był wył±cznie "Centertel", a 100 lat temu pojazd dwukołowy napędzany sił± mię¶ni, to "Rover" :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-25 18:45:06
Autor: DooMiniK
Wymiana bilonu
On 25/04/2011 13:52, Maruda wrote:
[...]

.... ponieważ nie mieszkam w Polsce od kilku lat i nie znam konkurencji
do tego serwisu z podobn± ilo¶ci± aktywnych użytkowników / operacji.
O¶wiecisz mnie?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-25 20:06:17
Autor: Maruda
Wymiana bilonu
W dniu 2011-04-25 19:45, DooMiniK pisze:
O¶wiecisz mnie?
O¶wiecę. 10$/h ?

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-25 19:19:45
Autor: DooMiniK
Wymiana bilonu
On 25/04/2011 19:06, Maruda wrote:
W dniu 2011-04-25 19:45, DooMiniK pisze:
O¶wiecisz mnie?
O¶wiecę. 10$/h ?

Spokojnie, nie musisz płacić. To usenet.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-25 22:33:13
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Wymiana bilonu
DooMiniK pisze:

Heh - dobry pomysł. Popaczkować na mniejsze porcje
i na Allegro ;-)

Dlaczego kurna Wam "sprzedaż internetowa" kojarzy się wyłącznie z tym
jednym, badziewnym serwisem?
To tak, jak 20 lat temu telefon komórkowy to był wyłącznie "Centertel",
a 100 lat temu pojazd dwukołowy napędzany siłą mięśni, to "Rover" :)

... poniewaĹĽ nie mieszkam w Polsce od kilku lat i nie znam konkurencji
do tego serwisu z podobną ilością aktywnych użytkowników / operacji.
                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ja mieszkam w Polsce i teĹĽ nie znam... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-04-25 23:07:48
Autor: Grzexs
Wymiana bilonu
[...]

Był kiedyś Świstak, ale… poszedł w dziwną stronę.

--
Grzexs

Data: 2011-04-26 07:58:22
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Wymiana bilonu
Grzexs pisze:
[...]

Świstak nigdy nie spełniał podkreślonego warunku. Jedyne, co może być alternatywą do Allegro to eBay, bo obsługuje cały świat, więc jak się kupuje coś droższego, to może się opłacać sprowadzić z zagramanicy.

--
MiCHA

Data: 2011-04-26 08:00:32
Autor: DooMiniK
Wymiana bilonu
On 26/04/2011 06:58, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
Grzexs pisze:
[...]

No fakt, powinienem dodać: "popularność wśród użytkowników". W wielu
krajach ebay nie ma konkurencji, ale w Polsce (w sensie: obsługa
naszego rynku) budzi politowanie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-27 07:57:53
Autor: Billy
Wymiana bilonu

No fakt, powinienem dodać: "popularno¶ć w¶ród użytkowników". W wielu
krajach ebay nie ma konkurencji, ale w Polsce (w sensie: obsługa
naszego rynku) budzi politowanie.

Politowanie to bardziej budz± cła i dodatkowe oplaty szczegolnie vat nakladane na paczki przychodz±ce z zagranicy. St±d małe zainteresowanie ebayem. Co z tego ze w usa, australii czy chinach kupię taniej, jak polscy celnicy przywal± ile im się podoba bo prawo jest w polsce interpretowane dowolnie.... Zbyt duze ryzyko...

L.

Data: 2011-04-24 20:00:45
Autor: Krystek
Wymiana bilonu
[...]

NBP. Je¶li mieszkasz w (dawnym) mie¶cie wojewódzkim to powinien być jaki¶ oddział / placówka Narodowego Banku Polskiego. Tam maj± obowi±zek przyj±ć polskie ¶rodki płatnicze do wymiany.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-04-24 21:49:01
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Wymiana bilonu
gohohgle pisze:
Gdzie wymienią dość dużo jednogroszówek. Kiedyś miałem takie natręctwo
i je zbierałem. Będzie z dwa/trzy kilo. Pewnie banki, a może gdzieś
jeszcze? Oczywiście najlepiej bez żadnych dodatkowych opłat(choć zdaje
sobie sprawę, że trochę liczenia będzie).

Sądzę, że w każdym banku możesz wpłacić na własne konto - nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek widział w TOiP opłatę za wpłatę bilonu PLN na własny rachunek. Być może to nawet byłoby niezgodne z jakimś przepisem...

Alternatywnie - możesz poczekać, aż będziesz miał coś do opłacenia w jakimś urzędzie państwowym (tylko takim, co prowadzi własną kasę). Np. podatek, mandat... Raczej nie mają prawa nie przyjąć bilonu... :-)

W zasadzie to chyba nikt nie ma prawa nie przyjąć bilonu - w końcu to jest przecież prawny środek płatniczy w Polsce... :-)

MiCHA

Data: 2011-04-25 11:22:18
Autor: Robert Tomasik
Wymiana bilonu
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:ip1ure$qjk$1inews.gazeta.pl...
gohohgle pisze:
[...]

BPH żądał prowizji od wpłaty złotówkami, więc od groszy na pewno też będą żądać.

Data: 2011-04-25 11:31:39
Autor: Kamil Jońca
Wymiana bilonu
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> writes:

Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:ip1ure$qjk$1inews.gazeta.pl...
gohohgle pisze:
[...]

S±dzę, że w każdym banku możesz wpłacić na własne konto - nie
przypominam sobie, abym kiedykolwiek widział w TOiP opłatę za wpłatę
bilonu PLN na własny rachunek. Być może to nawet byłoby niezgodne z
jakim¶ przepisem...

BPH ż±dał prowizji od wpłaty złotówkami, więc od groszy na pewno też
będ± ż±dać.
Spłacić jaki¶ kredyt - wierzyciel nie ma prawa odmówić przyjęcia
¶wiadczenia :)
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
KRETYNIZM - ułomno¶ć predysponuj±ca często do wampiryzmu

Data: 2011-04-25 19:13:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Wymiana bilonu
Robert Tomasik pisze:

[...]

jakimĹ› przepisem...

BPH żądał prowizji od wpłaty złotówkami, więc od groszy na pewno też
będą żądać.

Na pewno istniejÄ… takie banki, w ktĂłrych nie ma prowizji. :-)

--
MiCHA

Data: 2011-04-25 20:05:11
Autor: Robert Tomasik
Wymiana bilonu
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:ip4a4a$2de$1inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik pisze:

[...]

Moja odpowiedź odnosiła się do stwierdzenia, ze w każdym banku można wpłacić bilon na swoje konto. Być może gdzieś istnieją :-)

Data: 2011-04-26 08:02:56
Autor: sjacek
Wymiana bilonu
W dniu 2011-04-25 11:22, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w
wiadomości news:ip1ure$qjk$1inews.gazeta.pl...
/*ciach*/

BPH żądał prowizji od wpłaty złotówkami, więc od groszy na pewno też
będą żądać.

Dzisiaj BPH to dawniej GE.  Oni juĹĽ w ogĂłle nie majÄ… kas.

Data: 2011-04-26 16:37:03
Autor: Robert Tomasik
Wymiana bilonu
Użytkownik "sjacek" <jacek.sztajnke@gmail.com> napisał w wiadomości news:i43i88-nk9.ln1kaczorek.jackinia.homedns.org...
[...]

Kurcze, a w moim niewielkim mieście dwa oddziały i w każdym kasa :-)

Data: 2011-04-27 00:18:06
Autor: animka
Wymiana bilonu
UĹĽytkownik "sjacek"<jacek.sztajnke@gmail.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
UĹĽytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski"<micha@micha.waw.pl>  napisaĹ‚ w
[...]

Nie muszÄ… sie afiszowac kasami. Moze sÄ… ukryte i forsa jest przesylana z   innego pomieszczenia prosto do szuflady obslugujÄ…cego CiÄ™ czĹ‚owieka.

Kurcze, a w moim niewielkim mieście dwa oddziały i w każdym kasa :-)

Z tego co wiem to Żagiel na Puławskiej nie ma kasy. Chciałam wpłacić pieniądze (pozostałość kredytu) i nie można było. Dopiero w domu przelew zrobilam.

--
animka

Wymiana bilonu