Wymiana bilonu

Data: 2011-04-24 19:14:11
Autor: JanKo
Wymiana bilonu
Agent gohohgle nadaje:

Gdzie wymienią dość dużo jednogroszówek. Kiedyś miałem takie natręctwo
i je zbierałem. Będzie z dwa/trzy kilo. Pewnie banki, a może gdzieś
jeszcze? Oczywiście najlepiej bez żadnych dodatkowych opłat(choć zdaje
sobie sprawę, że trochę liczenia będzie).

Na co byś chciał się wymienić? Jednogroszówki jako jedne z niewielu mają
pełne pokrycie w kruszcu gdyż masa jednej sztuki wynosi 1,64 grama. Czyli na kilogram wchodzi ok. 600 sztuk. Kilogram mosiądzu aktualnie kosztuje na skupie 13 do 16 złotych. Czyli zysk całkiem przyzwoity, mimo kiepskich cen surowców wtórnych.

Data: 2011-04-24 10:46:18
Autor: gohohgle
Wymiana bilonu
On 24 Kwi, 19:14, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
> [...]

Czyli na kilogram wchodzi ok. 600 sztuk. Kilogram mosiądzu aktualnie
kosztuje na skupie 13 do 16 złotych. Czyli zysk całkiem przyzwoity, mimo

Nie można sprzedawać bilonu do skupu. Chodzi mi o wymianę na banknoty
albo jako wpłata na konto.

Data: 2011-04-24 20:24:54
Autor: Jarek Andrzejewski
Wymiana bilonu
On Sun, 24 Apr 2011 10:46:18 -0700 (PDT), gohohgle
<gohohgle@gmail.com> wrote:

Nie można sprzedawać bilonu do skupu. Chodzi mi o wymianę na banknoty
albo jako wpłata na konto.

dlatego warto poczekać aż NBP wycofa je z obiegu :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Wymiana bilonu