Wymiana czesci w Wii

Data: 2009-07-17 22:21:59
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Wymiana czesci w Wii
Powitał,
Temat bardziej nadaje sie na underground, ale owa grupa jest praktycznie martwa ;) Mam 'podpsute' Wii - niestety nalezalo do przegrzewajacych sie na standby partii i ktorys z chipow odpowiadajacych za grafike sie zrabal i podczas grania mam na ekranie sciany migajacych czarnych pikseli (ktorych ilosc narasta wraz z czasem grania). Problem ogolnie znany i nawet na YT jest pare filmikow go obrazujacych. Z tego co wiem jedyna mozliwoscia naprawy jest wymiana calej plyty glownej. W swietle takiej sytuacji zaczalem poszukiwania jakiegos uszkodzonego Wii i nadarzyla mi sie wlasnie okazja. Problem polega na tym, ze konsola ktora chce kupic przy wlaczaniu pokazuje tylko czarny ekran. I teraz - czy z obydwu konsol zloze cos co bedzie w pelni sprawnie dzialac?

pzdr,
dex

Wymiana czesci w Wii