Wymiana dowodu osobistego a banki

Data: 2015-02-15 13:35:01
Autor: MarcinF
Wymiana dowodu osobistego a banki
W dniu 2015-02-15 o 10:33, Dąbrowski pisze:

W jaki sposób mBank weryfikuje zmienione dane? Do jakich baz ma dostęp?

Na pewno ma dostęp do bazy dokumentów zastrzeżonych.

Data: 2015-02-16 14:09:16
Autor: J.F.
Użytkownik "MarcinF"  napisał w wiadomości
W dniu 2015-02-15 o 10:33, Dąbrowski pisze:
W jaki sposób mBank weryfikuje zmienione dane? Do jakich baz ma dostęp?
Na pewno ma dostęp do bazy dokumentów zastrzeżonych.

Tylko co by to mialo za sens ?
Bank sie boi, ze ktos mi dowod ukradnie, zaktualizuje w banku, bo ja tego nie zrobilem po wymianie, i przyjdzie jak po swoje ?

J.

Data: 2015-02-16 19:10:21
Autor: S
W dniu 2015-02-16 o 14:09, J.F. pisze:
[...]

Na przykład. Bank woli wówczas wykazać Twoją winę (nie zgłosiłeś dowodu) niż swoją (nie sprawdzili czy zastrzeżony).

--
Pozdrawiam

Wymiana dowodu osobistego a banki