Wymiana dowodu rejestracyjnego. Demonta

Data: 2009-11-24 23:52:31
Autor: BQB
Wymiana dowodu rejestracyjnego. Demonta
Wakeba pisze:
Mam problem. W dowodzie rejestracyjnym brak miejsca na dalsze wpisy.
Samochód po przeglądzie, stosowny dokument wystawiony.
Tablice rejestracyjne "nowego wzoru", zachodzi konieczność wymiany dowodu rejestracyjnego.
Tablice rejestracyjne przymocowane są "na stałe". Ich demontaż wiąże się z demontażem przedniego zderzaka i "wybebeszeniem" tylnej klapy bagażnika.
Pytanie:
Czy Szanowni grupowicze mają doświadczenia w sytuacji kiedy urzędnik Wydziału Komunikacji "musi" mieć dostarczone tablice rejestracyjne "na biurko". Czy bywa skłonny do wyścia "na dwór", "na pole", lub zezwala na samodzielne naklejenie nalepek na tablicach?

Wakeba

PS. Przestudiowałem odpowiednie przepisy i nie znalazłem żadnego określenia sposobu mocowania tablic rejestracyjnych.

Jutro dokładnie sprawdzę w przepisach i dam znać wieczorem.

Data: 2009-12-11 14:30:33
Autor: BQB
BQB pisze:
Wakeba pisze:
[...]

Trochę minęło, ale sprawdziłem w przepisach i jest tam napisane, że masz "przedstawić" urzędowi tablice. Można też napisać oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej.

Data: 2009-12-11 14:31:48
Autor: BQB
BQB pisze:
BQB pisze:
Wakeba pisze:
[...]

A i to oświadczenie może napisać tylko i wyłącznie właściciel.

Data: 2009-12-11 18:11:51
Autor: Wakeba

Użytkownik "BQB" <adres.anty@spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4b2249cb$1news.home.net.pl...
BQB pisze:

[...]

Na wejściu przedstawiłem urzędnikowi problem (trwałe zamocowanie tablic, których demontaż wymaga rozebrania wewnętrznej strony klapy bagażnika i zdjęcia  zderzaka przedniego) i tenże urzędnik po kilkuminutowej konsultacji "wyżej" udał się ze mną na parking przed urzędem (ca.30 metrów) i osobiście nakleił nalepki dociskając je własnym palcem. To wszystko w Warszawie (Ursynów).

Data: 2009-12-14 09:53:19
Autor: BQB