Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy

Data: 2011-10-30 23:50:52
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Witam,
Chcia豚ym kupi netbooka ok 12 cali i wymieni od razu matryc. Pal licho z
gwarancj, ale ja musz mie matow, bo po kilkudziesi璚iu minutach
patrzenia w takie szk這 bol mnie oczy.
MAm chyba 10 letniego Samsunga Syncmastera 753, mam 17-calowego laptopa z
matow matryc, wi璚 przesiadam si co chwil pomi璠zy nimi.
Co jak co, ale b造szcz帷ej za 瘸dne skarby nie b璠 u篡wa.

Pytanie
Czy da si bezproblemowo wymieni b造szcz帷 matryc w netbookach MSI/Asus
na matow ? Chodzi mi o rozmiary, bo te b造szcz帷e wygl康aj, jakby by造
cie雟ze...

Na co zwraca uwag i jak matryc matow kupi ? Pomijak fakt, 瞠 najlepsz - nawet do 1000 z, byleby nie by這 ziarnosto軼i
i takich "przydepni皻ych" kolor闚.

Data: 2011-10-31 13:14:11
Autor: Artur C.
W dniu 2011-10-30 23:50, vissim pisze:
Pytanie
Czy da si bezproblemowo wymieni b造szcz帷 matryc w netbookach MSI/Asus
na matow ? Chodzi mi o rozmiary, bo te b造szcz帷e wygl康aj, jakby by造
cie雟ze...

Naklej sobie matow filie ochronna fellowes czy cu, b璠zie gitara i gwarancja.

Data: 2011-10-31 20:27:05
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Naklej sobie matow filie ochronna fellowes czy cu, b璠zie gitara i gwarancja.

Po co mi odpowiadasz na pytanie kt鏎ego nie by這 ? Testowa貫 i polecasz czy zgadujesz 瞠 b璠zie lepiej ?
Wg mnie to folia tylko zrobi taki "blur" na ekranie, a nie b璠zie mia這 to
wsp鏊nego z matowa matryc nic a nic.
Tak jak kto kilkadziesi徠 post闚 poni瞠j napisa, 瞠 chce miec matow,
bo...nie chce kolorowych 鈍iec帷ych pikseli na ekranie zamiast czarnej
czcionki.

-v

Data: 2011-10-31 22:33:49
Autor: Jerzy Dombczak
W dniu 2011-10-31 20:27, vissim pisze:
[...]

Debilu to nie matryca jest matowa a folia przed nia wlasnie ta do naklejania.

Data: 2011-10-31 23:34:45
Autor: Michal Kawecki
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Mon, 31 Oct 2011 22:33:49 +0100, Jerzy Dombczak napisa(a):

[...]

Cyt.

"blyszczaca powierzchnia to nie zwykla folia tylko specjalny typ
polaryzatora. w kazej matrycy zastosowane sa dwa polaryzatory. jezeli
zedrzesz matowy i nakleisz blyszczacy to drugi polaryzator, ktory
znajduje sie od tylu matrycy moze nie wspolpracowac w odpowiedni sposob
z nowonaklejonym polaryzatorem przednim - zapewne maja rozne
specyfikacje. polaryzator to niesmiernie droga folia, o bardzo
skomplikowanym procesie produkcyjnym a jego naklejenie na panel mozliwe
jest tylko przy zastosowaniu odpowiednich maszyn, w ktorych zastosowane
sa specjalne kamery wykrywajace polozenie obu polaryzatorow wzgledem
siebie....takze nie polecam zmiany samej folii polaryzacyjnej. a zmiana
matrycy chyba nie specjalnie ma sens."
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj帷 na priv zmie px na pl/

Data: 2011-11-01 13:07:42
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
....takze nie polecam zmiany samej folii polaryzacyjnej. a zmiana
matrycy chyba nie specjalnie ma sens."

Dzi瘯i za zrozumia造 opis. Mimo ceny czy ryzyka dalej b璠 pr鏏owa j
wymieni. Mam czas, 鈔odki, wi璚 mog si pobawi.
....a kolega Jerzy chyba ma dzi z造 dzie, b康 pochodzi z rejonu Polski
gdzie na wszystko si narzeka i wszystkich je..ie :)

Lubi modding - stacjonarny ju mam taki jaki chcia貫m (pleksa, szk這,
metal), robi貫m modding Asusa eee900 no i...id dalej. Mie netbooka wg
w豉snego widzimisie - rzecz bezcenna :)

-v

Data: 2011-11-02 00:16:50
Autor: Maciej Bojko
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
On Mon, 31 Oct 2011 23:34:45 +0100, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

[...]

(...)

Cyt. sk康?

--
Maciej B鎩ko

Data: 2011-11-02 00:58:37
Autor: Michal Kawecki
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Wed, 02 Nov 2011 00:16:50 +0100, Maciej Bojko napisa(a):

wrote:

[...]

E, przecie nietrudno znale潭:
http://myapple.pl/jaki-sprzet-wybrac/48848-zmiana-matrycy-mat-glossy.html

Data: 2011-11-06 17:18:27
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Debilu to nie matryca jest matowa a folia przed nia wlasnie ta do naklejania.

a chcesz mie spraw w s康zie za obraz osoby ?

Data: 2011-11-06 18:47:25
Autor: Maciej Bojko
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
On Sun, 6 Nov 2011 17:18:27 +0100, vissim <vissim@poczta.onet.pl>
wrote:

Debilu to nie matryca jest matowa a folia przed nia wlasnie ta do naklejania.

a chcesz mie spraw w s康zie za obraz osoby ?

LOL.

--
Maciej B鎩ko

Data: 2011-11-01 21:48:50
Autor: Santana
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy

U篡tkownik "vissim" <vissim@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:ybb0u6vj2l5i.87kz5ms1i180.dlg40tude.net...
Naklej sobie matow filie ochronna fellowes czy cu, b璠zie gitara i
gwarancja.

Po co mi odpowiadasz na pytanie kt鏎ego nie by這 ?

To po co zadajesz idiotyczne pytania? Tylko skrajny debil kupi szpeja z b造szcz帷 matryca 瞠by wymieni j na matow. Normalny kole kupi z matow a pozostaj帷e walory wyda na inne przyjemno軼i. Cho熲y na dziwki :)

Data: 2011-11-02 00:24:17
Autor: Przemys豉w Ryk
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Tue, 1 Nov 2011 21:48:50 +0100, Santana napisa(a):

[...]

O ile znajdzie takowego szpeja z matow matryc. Nie tak dawno (kwiecie)
szuka貫m laptopa dla siebie, na te nie tak cz瘰to wyjazdy, kt鏎e mam. Bez
specjalnych szale雟tw - Core i3 lub i5, rozmiar 14-15", pami璚i 2-4GB, cena
do oko這 2,2 kPLN. Wpadam do sklepu, zapuszczam wyszukiwark. Pocz徠kowo
jest nie幢e - ponad 140 r騜nych modeli do wyboru. Zaw篹am wyszukiwanie
w陰czaj帷 opcj "matowa matryca". Wyb鏎 si rzeczywi軼ie zaw篹y. Do 0
(s這wnie: do zera).

Kupi貫m poleasingowego Della Lattitude D630. Core 2 Duo 2,2 GHz, 2GB ram,
dysk 80GB, 14" i - tadam - matowa matryca (i do tego rozdzielczo嗆 1440x900
- jak dla mnie ca趾iem przyzwoicie). Kosztowa mnie 1050PLN + koszt zakupu
640GB Samsunga 2,5" 7200 rpm - razem 1350 PLN.

Mo瞠 w segmencie cenowym od 6 kPLN netto wi璚ej modeli jest z matow
matryc. W segmencie dla normalnych ludzi, potrzebuj帷ych kupi sprz皻, z
kt鏎ym od czasu do czasu si gdzie przemieszcz, to w鈔鏚 fabrycznie nowych
klaptop闚 matowej matrycy mo積a szuka dos這wnie ze 鈍iec. IMVHO.

--
[ Przemys豉w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nim j瞛yk pu軼isz w taniec,                                              ]

Data: 2011-11-02 00:47:24
Autor: GLaF
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Wed, 2 Nov 2011 00:24:17 +0100, Przemys豉w Ryk napisa(a):

A tutaj "a" 9 modeli:
http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki,d3,i4:5,j1:2,k2:3,l1:2,do2200.bhtml

--
GLaF

Data: 2011-11-02 02:44:17
Autor: Przemys豉w Ryk
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Wed, 2 Nov 2011 00:47:24 +0100, GLaF napisa(a):

Dnia Wed, 2 Nov 2011 00:24:17 +0100, Przemys豉w Ryk napisa(a):

O ile znajdzie takowego szpeja z matow matryc. Nie tak dawno (kwiecie)
                                                                  ^^^^^^^^^^
[...]

1900 PLN wzwy. Tego D630 (w stanie naprawd idealnym, a potrafi si
przypieprdaczy) kupi貫m zanieca貫 1100 brutto + 270 za dysk. Z legaln
Vist Business. Wychodzi na to, 瞠 jestem dobre 400 do 500 PLN do przodu, a
od ponad p馧 roku siostra ma narz璠zie do pracy i do kontakt闚 z rodzin. I
nie mam bol帷zki umys這wej, czy w razie czego serwis zleje mnie ca趾owicie.
:)

--
[ Przemys豉w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ludzie s jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie        ]

Data: 2011-11-02 18:23:38
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
1900 PLN wzwy. Tego D630 (w stanie naprawd idealnym, a potrafi si...
M鏬豚y podzieli si wra瞠niami odno郾ie tej zintegrowanej grafiki ? Ja ma
Quadro i grzeje si niesamowicie. Jak temperatur u ciebie pokazuje i jak
cz瘰to w陰cza si wentylator ? Czy chodzi ca造 czas ? U mnie CPU oscylowa這 na poziomie 45C gdy nic nie robi貫m i bez proces闚 w
tle, ale jak uruchomi MS Outlooka czy 10 zak豉dek w Firefoxie to 55C non
stop i wentyl na 鈔ednich obrotach.

Chcia豚ym wiedzie jak wygl康a to przy zintegrowanych grafikach, bo u mnie
wentyl w陰czany jest w豉郾ie przez temperatur GPU

-v

Data: 2011-11-04 10:25:02
Autor: Przemys豉w Ryk
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Wed, 2 Nov 2011 18:23:38 +0100, vissim napisa(a):

[...]

Prawd m闚i帷, to klaptop teraz dzia豉 u siostry w Koszalinie, wi璚 od razu
Ci wszystkiego nie sprawdz. :) Popytam J, zdalnie te uruchomi jaki
program do monitorowania temperatury - i wtedy b璠zie nieco wi璚ej danych.
Pami皻am jednak, 瞠 jak go przygotowywa貫m do dzia豉nia, to na kultur pracy
naprawd nie by這 co narzeka. Fakt, 瞠 wtedy specjalnie po stronach www nie
biega貫m, a instalatory troch procesorem mieli造. W ka盥ym razie - postaram
Ci si podrzuci jakie konkretne dane. :D

--
[ Przemys豉w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ B鏬 jest hipotez konieczn dla zaspokojenia rozumu.           (I. Kant) ]

Data: 2011-11-06 03:35:33
Autor: vissim
[...]
By這by mi這, bo z grafikami NVidii to jaka pora磬a. Wentyl non stop w陰czony. Oczywi軼ie to nie jest model p造ty, kt鏎 Dell wymienia po zg這szeniu problemu, kiedy to przegrzewa豉 si i...pali豉, wi璚 ciekwi mnie jak to wygl康a na zintegrowanej, mniej pr康o瞠rnej grafice ani瞠li NVS 135m.

-v

Data: 2011-11-08 19:49:42
Autor: Przemys豉w Ryk
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Sun, 6 Nov 2011 03:35:33 +0100, vissim napisa(a):

[...]

To tak na szybko. Sprz皻 u siostry u篡wany g堯wnie do grzebni璚ia w necie,
pobuszowaniu po Facebooku czy innych stronach, Skype'a, syn Jej od czasu do
czasu w jakiej flashowe gierki pocina. Wentylator s造cha stosunkowo
sporadycznie, generalnie cisza i spok鎩.

Jak b璠zie chwila czasu i uda si zdalnie zapoda monitoring temperatur, to
Ci 軼i庵n logi z Core Temp.

--
[ Przemys豉w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul.             ]

Data: 2011-11-12 00:23:41
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
czasu w jakiej flashowe gierki pocina. Wentylator s造cha stosunkowo

hmm, to troch s豉bo, tzn u mnie poci si i kula na 鈔ednich obrotach cz瘰to
ca造 czas od w陰czenia, mimo 瞠 Speedstep w陰czony i dzia豉 na nizszym
taktowaniu.
Wychodzi na to, 瞠 jest kolosalna r騜nica pomi璠zy t felern Nvidi a
Intelem, ale co ja na intelu zrobi :(

Flash si nie przycina ? Np pod FF 7.0 ? Jak wtedy wygl康aj temperatury i
fan ?

Data: 2011-11-16 21:33:54
Autor: Przemys豉w Ryk
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Sat, 12 Nov 2011 00:23:41 +0100, vissim napisa(a):

czasu w jakiej flashowe gierki pocina. Wentylator sycha stosunkowo

hmm, to troch sabo, tzn u mnie poci si i kula na rednich obrotach czsto
cay czas od wczenia, mimo 髒e Speedstep wczony i dziaa na nizszym
taktowaniu.

Jak m籀wi - jedyne wra髒enia odnonie tego lapcia miaem przy stawianiu
systemu, oprogramowania i konfiguracji caoci na tej maszynce. Potem
zapakowany w karton i wysany do siostry, kt籀rej w danej sytuacji 髒yciowej
bardziej si przyda. Jak pisaem - jak tylko trafi si moment, 髒e bd m籀g
tam zdalnie zapuci CoreTemp, CPU-Z, GPU-Z i np. jaki benchmark - to
zrobi to i podel Ci wyniki.

Wychodzi na to, 髒e jest kolosalna r籀髒nica pomidzy t felern Nvidi a
Intelem, ale co ja na intelu zrobi :(

Co chcesz robi?

Flash si nie przycina? Np pod FF 7.0?

Jak na razie, to Firefox tam jest w wersji 3.x (o ile jaki automatyczny
update nie poszed). Flash by instalowany w wersji 11 beta - akurat tak
wersj miaem pod rk. Strony na kt籀re wchodziem osobicie specjalnie nie
powodoway wycia wiatraka i zwikszonego zapotrzebowania na moc
obliczeniow. Inna sprawa, 髒e mo髒e dlatego, 髒e ja jednak filtr籀w troch w
Adblocku mam.

Jak wtedy wygldaj temperatury i fan?

Jak pisaem wy髒ej - jak bd mia mo髒liwo zdalnego zerknicia, to
uruchomi kilka stron (z Flashem r籀wnie髒) i podam dokadniejsze temperatury
i (jak si uda zczyta) obroty wentylatora.

Na chwil obecn mog Ci napisa tak: u髒ywa tego komputera po pierwsze:
kobieta, a po drugie: niespecjalnie zachwycona czy zainteresowana
komputerami czy grzebaniem w necie. Skoro Ona m籀wi, 髒e jest na tyle cicho,
髒e nie przeszkadza Jej to w tym samym pokoju czyta ksi髒k w 籀髒ku - to
musi by stosunkowo ciche. :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Ziemia ma granice, a gupota ludzka jest bezgraniczna.     (G. Flaubert) ]

Data: 2011-11-02 00:58:39
Autor: Michal Kawecki
[...]

Chyba wszystkie Delle maj wersje z matryc anti-glare. Np. DELL Vostro
1440 - 14 cali, DELL Latitude 2120 - 10,1 cala, Dell Vostro V131 - 13,3
cala, itd. Ceny - 2-3 kpln brutto, ale za to z gwarancj 3 lata NBD.

Data: 2011-11-02 02:33:58
Autor: vissim
[...]

Anti-glare to nie mat.
Sad, but true.
Mo瞠 tobie nie przeszkadza, ale mi owszem. Pod ka盥ym wzgl璠em.

Data: 2011-11-02 02:44:17
Autor: Przemys豉w Ryk
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Wed, 2 Nov 2011 00:58:39 +0100, Michal Kawecki napisa(a):

Chyba wszystkie Delle maj wersje z matryc anti-glare. Np. DELL Vostro
1440 - 14 cali, DELL Latitude 2120 - 10,1 cala, Dell Vostro V131 - 13,3
cala, itd. Ceny - 2-3 kpln brutto, ale za to z gwarancj 3 lata NBD.

Ma造 miku, jak ja, mo瞠 sobie takiego Della z takimi warunkami gwarancji po
prostu wej嗆 i kupi? Gdzie? Pytam z ciekawo軼i, bo swego czasu szuka貫m i
biednie z tym by這. :(

--
[ Przemys豉w "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Cameron: I took an oath to "do no harm." House: Yeah, but it's not like  ]

Data: 2011-11-02 02:32:26
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Kupi貫m poleasingowego Della Lattitude D630. Core 2 Duo 2,2 GHz, 2GB ram,
dysk 80GB, 14" i - tadam - matowa matryca

R闚nie mam takiego w domu i takiego potrzebuj na wymian. Co mnie niestety
irytuje w tym modelu to temperatura (mam Nvidi) i wentylator chodz帷y
non-stop, plus waga.

Co do matrycy to masz racj - mo瞠 obraz lekki metaliczny, ale ostro嗆,
wyrazisto嗆...znajd mi tak w obecnie sprzedawanych modelach :)
Do 5-6 ty, 14 cali.

Data: 2011-11-02 02:44:16
Autor: Przemys豉w Ryk
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
Dnia Wed, 2 Nov 2011 02:32:26 +0100, vissim napisa(a):

Kupiem poleasingowego Della Lattitude D630. Core 2 Duo 2,2 GHz, 2GB ram,
dysk 80GB, 14" i - tadam - matowa matryca

R籀wnie髒 mam takiego w domu i takiego potrzebuj na wymian. Co mnie niestety
irytuje w tym modelu to temperatura (mam Nvidi) i wentylator chodzcy
non-stop, plus waga.

Ja kupiem wersj z grafik Intela (bo to Quadro mi tak prawd m籀wic na
plaster). Waga - owszem, potrafi wciec kogo, kto czsto z tym sprztem si
przemieszcza. Z drugiej strony, jak Ci kto wcieknie, to wystarczy dobrze
zawin, otrze krew, a D630 dalej sprawny. :)

Co do matrycy to masz racj - mo髒e obraz lekki metaliczny, ale ostro,
wyrazisto...znajd驕 mi tak w obecnie sprzedawanych modelach :)

Do matrycy te髒 bym mia sporo zastrze髒e. Ale um籀wmy si - ja mam w fabryce
i prywatnie EIZO :D

Do 5-6 ty, 14 cali.

Nie podejmuj si. Zakada si gupi, albo winia, a ja nie bd robi za
gupiego. :)

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Alkohol nie rozwi髒e twoich problem籀w. Ale z drugiej strony... mleko     ]

Data: 2011-11-02 02:29:02
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
To po co zadajesz idiotyczne pytania?
Wydaj mi si, 瞠 najbardziej idiotyczna i chamska w tym w徠ku jest twoja
wypowied - nic nie wnosz帷a do tematu jak i pozosta貫 twoje posty w necie.
Przeczytaj je sobie raz jeszcze i wyci庵nij wnioski.

Data: 2011-11-02 08:09:44
Autor: Santana
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy

U篡tkownik "vissim" <vissim@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:1v939zg98116g.gxccf28f3sgq.dlg40tude.net...
[...]

Przygania kocio garnkowi :) Odpisa貫m Ci w Twoim styly coby sam wyciagn掖 wnioski :)

Data: 2011-10-31 20:39:09
Autor: janusz_kk1
Wymiana dupnej byszczcej matrycy
Dnia 30-10-2011 o 23:50:52 vissim <vissim@poczta.onet.pl> napisa(a):

Witam,
Chciabym kupi netbooka ok 12 cali i wymieni od razu matryc. Pal  licho z
gwarancj, ale ja musz mie matow, bo po kilkudziesiciu minutach
patrzenia w takie szko bol mnie oczy.
MAm chyba 10 letniego Samsunga Syncmastera 753, mam 17-calowego laptopa z
matow matryc, wic przesiadam si co chwil pomidzy nimi.
Co jak co, ale byszczcej za 髒adne skarby nie bd u髒ywa.

Pytanie
Czy da si bezproblemowo wymieni byszczc matryc w netbookach  MSI/Asus
na matow ? Chodzi mi o rozmiary, bo te byszczce wygldaj, jakby byy
ciesze...

Na co zwraca uwag i jak matryc matow kupi ?
Pomijak fakt, 髒e najlepsz - nawet do 1000 z, byleby nie byo  ziarnostoci
i takich "przydepnitych" kolor籀w.

Taniej wyjdzie kupi notka z matow.
Przy wymianie masz ryzyko uszkodzenia noi nie pasowania, wg mnie bez sensu.
--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-11-01 13:03:19
Autor: vissim
Wymiana dupnej byszczcej matrycy
Taniej wyjdzie kupi notka z matow.
Ci篹ko jest jeszcze dosta z matow, a zak豉dam 瞠 jak wejd do masowej
sprzeda篡 w notkach, to taki Asus (king of tanie podzespo造), r闚nie we禦ie
te najta雟ze i nieciekawe jako軼iowo.

Przy wymianie masz ryzyko uszkodzenia noi nie pasowania, wg mnie bez sensu.
Hmm, wymiana matrycy to dla mnie max p馧 godziny w trybie "bardzo
ostro積ym", ale masz racj - istnieje ryzyko niedopasowania. O ile ilo嗆
pin闚 mo積a sprawdzi, o tyle grubo嗆 ju nie bardzo - chyba wszscy
pami皻aj ostatnie akcje z dyskami SSD OCZ kt鏎e by造 grubsze czy szersze o
1 mm i przez to nie wchodzi造 do kompa. Ja tak mia貫m z OCZ Agility.
Ostatecznie trafi do obudowy 2,5 cala ale zrobi si brzuszek :)

-v

Data: 2011-11-02 13:59:36
Autor: m4rkiz
"vissim" <vissim@poczta.onet.pl> wrote in message news:xz4oh5rtu6up.wjb4rfh82vkw.dlg40tude.net...
Taniej wyjdzie kupi notka z matow.
Ci篹ko jest jeszcze dosta z matow, a zak豉dam 瞠 jak wejd do masowej
sprzeda篡 w notkach,

co?

to taki Asus (king of tanie podzespo造), r闚nie we禦ie te najta雟ze
i nieciekawe jako軼iowo.

co?

jakos chyba niewyspany jestem, albo rzeczywistosc nie ta...

Data: 2011-11-03 09:04:40
Autor: m4rkiz
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy
"vissim" <vissim@poczta.onet.pl> wrote in message news:xz4oh5rtu6up.wjb4rfh82vkw.dlg40tude.net...

widze ze musze rozwinac

Ci篹ko jest jeszcze dosta z matow, a zak豉dam 瞠 jak wejd do masowej
sprzeda篡 w notkach,

juz byly, wyginely i raczej nie wroca do najtanszych i tanich maszyn

to taki Asus (king of tanie podzespo造), r闚nie we禦ie te najta雟ze
i nieciekawe jako軼iowo.

statystycznie asus ma (badz mial niedawno) najlepszy sprzet (najmniej
napraw) na rynku

gdybys to napisal o acerze to bym zrozumial, ale asus?

Data: 2011-11-06 17:24:01
Autor: vissim
Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy - EOT (was: Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy)
c騜, mimo zadania konkretnego pytania (pierwszy post), niestety nie dosta貫m
瘸dnej odpowiedzi, a zosta貫m wyzwany od debili, o zadawanie idiotycznych
pyta, dosta貫m linki do laptop闚 kt鏎ych nie chc kupi, o naklejenie folii
na ekran o kt鏎e to rozwi您anie nie pyta貫m, 瞠 taniej wyjdzie kupi nowego
z matow.
Zastan闚cie si prosz co piszecie i odpisujcie na pytanie, a nie swoje
przemy郵enia.

Data: 2011-11-06 19:22:42
Autor: janusz_kk1
Wymiana dupnej byszczcej matrycy - EOT ( was: Wymiana dupnej byszczcej matrycy)
Dnia 06-11-2011 o 17:24:01 vissim <vissim@poczta.onet.pl> napisa(a):

c籀髒, mimo zadania konkretnego pytania (pierwszy post), niestety nie  dostaem
髒adnej odpowiedzi,
Jak to nie dostae jak dostae, wymiana to bardzo zy pomys,
m籀wic tak delikatnie.

  a zostaem wyzwany od debili, o zadawanie idiotycznych
pyta, dostaem linki do laptop籀w kt籀rych nie chc kupi, o naklejenie  folii
na ekran o kt籀re to rozwizanie nie pytaem, 髒e taniej wyjdzie kupi  nowego
z matow.
Bo wyjdzie, mylisz 髒e wszystkie matryce s takie same i mo髒na sobie tak  wymienia
jak chce? ju髒 nie m籀wi o r籀髒nicach mechanicznych, wa髒niejsze s r籀znice  niewidoczne
czyli elektryczne, ale ty jeste uparty i wiesz lepiej, no to
r籀b po swojemu a nam gowy nie zawracaj bo z twoich post籀w nie wynika
aby naszych rad potrzebowa.

Zastan籀wcie si prosz co piszecie i odpisujcie na pytanie, a nie swoje
przemylenia.
Jeden z nalepszych kabaret籀w w polsce kiedy rzuci w jednym ze skeczy  fajne haso

"wal si osiu"

Wymiana dupnej b造szcz帷ej matrycy