Wymiana dysku

Data: 2009-07-07 21:05:37
Autor: Dawid
Wymiana dysku
Witam
Mam zamiar wymienić stary, mały dysk Sata na nowy, większy.
Na starym są 3 partycje C,D,E.Na nowym będą również partycje C, D, E, ale większe.Chcę wszystko przenieść na nowy dysk,tzn.
system z C na nowe C i tak po kolei każda partycja.
Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?
Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.
Pozdrawiam

Data: 2009-07-07 21:18:31
Autor: Michal Lukasik
Wymiana dysku
Dnia 7.7.2009, Dawid napisał(a):

Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?

A dlaczego miałby nie zadziałać?

Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.

No to będziesz miał swój pierwszy raz.

BTW. IMO temat nie na tę grupę.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-07-07 23:41:54
Autor: JoteR
Wymiana dysku
"Michal Lukasik" napisał:

Na starym są 3 partycje C,D,E
Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?

A dlaczego miałby nie zadziałać?

Bo użyje jakiegoś windzianego narzędzia i winda obdarzy nowy dysk swoją sygnaturą? I nowe partycje będą pod literkami F, G, H? A z F: raczej ciężko podnieść system, który się przyzwyczaił że jest na C:.
Ja jednak, gdybym miał się przeprowadzić do nowego mieszkania, stary kibel bym zostawił i zainstalował nowy...

BTW. IMO temat nie na tę grupę.

Dlaczego? Wszak nie napisał wprost, że ma Windows ;->

JoteR

Data: 2009-07-07 23:02:54
Autor: Michal Lukasik
Wymiana dysku
Dnia 7.7.2009, JoteR napisał(a):

Bo użyje jakiegoś windzianego narzędzia i winda obdarzy nowy dysk swoją sygnaturą? I nowe partycje będą pod literkami F, G, H?

Brzmi jak fantastyka. ;D
Pewnie dlatego, że nigdy nie robiłem tego pod Windows i nawet na myśl mi
to nie przyszło.

A z F: raczej ciężko podnieść system, który się przyzwyczaił że jest na C:.

To fakt, ale nie niemożliwe.

Ja jednak, gdybym miał się przeprowadzić do nowego mieszkania, stary kibel bym zostawił i zainstalował nowy...

Dlaczego zaraz kibel? - nie wszyscy tak traktują Windows.

Dlaczego? Wszak nie napisał wprost, że ma Windows ;->

:D
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Data: 2009-07-07 23:59:06
Autor: Michal Kawecki
Wymiana dysku
Dnia Tue, 07 Jul 2009 21:05:37 +0200, Dawid napisał(a):

[...]

http://www.terabyteunlimited.com/copywipe.php

P.S. FUT warning.
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-07-08 10:22:03
Autor: Radosław Sokół
Wymiana dysku
Dawid pisze:
Na starym są 3 partycje C,D,E.Na nowym będą również partycje C, D, E, ale większe.Chcę wszystko przenieść na nowy dysk,tzn.

http://www.ntg.prv.pl/

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

Data: 2009-07-08 17:03:51
Autor: Jan Kozlowski
Wymiana dysku
On Wt 07 lip 2009 09:05:37p Dawid <maniera@neostada.pl> wrote in news:h306e3$glv$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Jestem doslownie pare minut po identycznej operacji. Uzylem windzianego narzedzia xxclone. Partycje robisz recznie np. windowsowym disc managerem, potem uzywasz xxclone do skopiowania plikow i zaklikujesz jeszcze jedna opcje, aby przeniesc mbr i boot sector. Nastepnie wyjmujesz stary dysk i pod ten sam kabel wpinasz nowy. Pozdrawiam

Wymiana dysku