Wymiana dysku

Data: 2009-07-07 21:18:31
Autor: Michal Lukasik
Wymiana dysku
Dnia 7.7.2009, Dawid napisał(a):

Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?

A dlaczego miałby nie zadziałać?

Całego dysku jeszcze tak nie przenosiłem.

No to będziesz miał swój pierwszy raz.

BTW. IMO temat nie na tę grupę.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2009-07-07 23:41:54
Autor: JoteR
Wymiana dysku
"Michal Lukasik" napisał:

Na starym są 3 partycje C,D,E
Czy tak sklonowany dysk normalnie zadziała, czy o czymś zapomniałem?

A dlaczego miałby nie zadziałać?

Bo użyje jakiegoś windzianego narzędzia i winda obdarzy nowy dysk swoją sygnaturą? I nowe partycje będą pod literkami F, G, H? A z F: raczej ciężko podnieść system, który się przyzwyczaił że jest na C:.
Ja jednak, gdybym miał się przeprowadzić do nowego mieszkania, stary kibel bym zostawił i zainstalował nowy...

BTW. IMO temat nie na tę grupę.

Dlaczego? Wszak nie napisał wprost, że ma Windows ;->

JoteR

Data: 2009-07-07 23:02:54
Autor: Michal Lukasik
Wymiana dysku
Dnia 7.7.2009, JoteR napisał(a):

Bo użyje jakiegoś windzianego narzędzia i winda obdarzy nowy dysk swoją sygnaturą? I nowe partycje będą pod literkami F, G, H?

Brzmi jak fantastyka. ;D
Pewnie dlatego, że nigdy nie robiłem tego pod Windows i nawet na myśl mi
to nie przyszło.

A z F: raczej ciężko podnieść system, który się przyzwyczaił że jest na C:.

To fakt, ale nie niemożliwe.

Ja jednak, gdybym miał się przeprowadzić do nowego mieszkania, stary kibel bym zostawił i zainstalował nowy...

Dlaczego zaraz kibel? - nie wszyscy tak traktują Windows.

Dlaczego? Wszak nie napisał wprost, że ma Windows ;->

:D
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/

Wymiana dysku