Wymiana hamulców na v-brake

Data: 2009-04-30 10:21:09
Autor: dziki
Wymiana hamulców na v-brake
Użytkownik "madej" <jakub.madejski@gmail.com> napisał w wiadomości news:5c22ef46-f6c9-4564-ad7f-bacd794ce163v23g2000pro.googlegroups.com...

A mianowicie mam rower Giant z '97, który ma starego typu hamulce
(takie jeszcze sprzed v-brake, nie znam ich nazwy).
Chcę wymienić na v-ki (jakieś Deore, lub Alivio). Ale niestety nie mam
pewności, że będzie możliwe zamontowanie ich w miejscu obecnych.
Da się tak bezboleśnie wymienić stare hamulce na nowe v-ki?

jak masz cantilevery to da sie to zmienic bez problemu. Zeby jeszcze wszystko dzialalo jak nalezy bedziesz musial jeszcze wymienic klamki.

pozdrawiam,
dziki.

Wymiana hamulców na v-brake