Wymiana hamulców na v-brake

Data: 2009-04-30 11:39:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wymiana hamulców na v-brake

Nie mogę znaleźć jakiegoś konkretnego info na ten temat więc
postanowiłem zapytać.
A mianowicie mam rower Giant z '97, który ma starego typu hamulce
(takie jeszcze sprzed v-brake, nie znam ich nazwy).
Chcę wymienić na v-ki (jakieś Deore, lub Alivio). Ale niestety nie mam
pewności, że będzie możliwe zamontowanie ich w miejscu obecnych.
Da się tak bezboleśnie wymienić stare hamulce na nowe v-ki?

Niektórzy piszą, że trzeba też wymienić klamki.
Ja wymieniałem canti na v-ki i zmieniać klamek nie musiałem, bo te klamki w makrokeszu żonowym, to siakieś takie dziwne są, ni to v-kowe, nie cantiowe.

Działą pięknie, modulacja jest.

zyga

Data: 2009-04-30 05:55:26
Autor: madej
Wymiana hamulców na v-brake

Dzięki wielkie za potwierdzenie moich przypuszczeń.
Oczywiście zamierzam wymieniać wszystko. Bo chociażby linki mają uuu
12 lat ;-)
Więc klamki też idą do wymiany.

Pozdrawiam
Madej