Wymiana hamulcy na tarczowe

Data: 2019-08-03 10:44:41
Autor: zbrochaty
Wymiana hamulcy na tarczowe
Postanowiłem zrobić sobie prezent i wymienic hamulce na tarczowe.
A co!Cel? Bo chce!

A czy nagle zaczales jezdzic blotniste przelaje?
Jesli nie, to klocki najwyzej sobie wymien...

Co kupic? Pewnie musiałbym kupić osobno manetki do zmiany biegów plus hamulce?
nie lubie kupowac roznych rzeczy po 3 razy

Ale nie tylko bedziesz kupowal rzeczy po kilka razy, ale wrocisz po porady z powodu braku kompatybilnosci roznych elementów...

Chlopie, to tak jak w autach... cos sie zuzylo to wymieniasz i jedziesz dalej. jak zaczynasz kombinowac z "tuningiem" to zazwyczaj wychodzi "wiejski tuning"

Nic nie rob... albo lepiej rob.  I d z   n a   r o w e r.
I uzywaj tego co dobrze dziala.
L e p s z e   j e s t   w r o g i e m   d o b r e g o.

Albo naciagnij tesciowa na nowy rower (oczywiscie karbonowy), ktory od razu ma hydrauliki na pokladzie :))

Data: 2019-08-04 06:59:45
Autor: Budzik
Wymiana hamulcy na tarczowe
Użytkownik zbrochaty zbrochaty@gmail.com ...

Postanowiłem zrobić sobie prezent i wymienic hamulce na tarczowe.
A co!Cel? Bo chce!

A czy nagle zaczales jezdzic blotniste przelaje?
Jesli nie, to klocki najwyzej sobie wymien...

Chciałbym grzecznie zauwazyc ze kwestia - "zmieniac czy nie" nie jest tematem tej dyskusji... :))

[...]

Moze tak być, dlatego pytam przed kupnem a nie po :)

Chlopie, to tak jak w autach... cos sie zuzylo to wymieniasz i
jedziesz dalej. jak zaczynasz kombinowac z "tuningiem" to zazwyczaj
wychodzi "wiejski tuning"
polimeryzowałbym :)
Dołozyłem sobie w samochodzie kilka bardzo przydatnych rzeczy bez których nie wyobrazam sobie samochodu (kamera cofania, czujniki cofania, termometr, wymieniłem oswietlenie paki, zmieniłem rozmiar opon :)))

[...]

Pomijajac zart o tesciowej - sugerujesz ze lepiej kupic od razu cały rower niz przerabiac obecny (unibike everest dx)? --
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken

Data: 2019-08-04 00:24:03
Autor: Ignac
Wymiana hamulcy na tarczowe
A co zrobisz z piwotami v-b w amorze i ramie, będą sterczeć jak rogi diabła?Wiem, utniesz szlifierką i powstanie totalna kaszana. Ponadto, taki rowery na olx chodzą po 400 pln. Ale, Twój rower, Twoja wola.

Data: 2019-08-04 09:59:44
Autor: Budzik
Wymiana hamulcy na tarczowe
Użytkownik Ignac smak870221@gmail.com ...

A co zrobisz z piwotami v-b w amorze i ramie, będą sterczeć jak rogi
diabła?Wiem, utniesz szlifierką i powstanie totalna kaszana.

Mogę uciąc, moga sterczeć - przyznam ze w kwesti wygladu nie jestem jakims wielkim purysta - liczy sie dla mnie przede wszystkim działanie.

Ponadto, taki rowery na olx chodzą po 400 pln.

Takie czyli jakie?
Takie jak moj?

No i co w zwiazku z tym? Bo nie do konca zrozumiałem, na czym miała ta uwaga porada polegac?

Ale, Twój rower, Twoja wola.

Bez watpienia! Ale o porade chyba moge zapytac zeby tą wole mądrze skonstruowac?

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2019-08-05 09:08:28
Autor: abn140
Wymiana hamulcy na tarczowe

Chciałbym grzecznie zauwazyc ze kwestia - "zmieniac czy nie" nie jest
tematem tej dyskusji... :))
gdzies na yt widzialem goscia ktory koniecznie chcial miec jedna rame u siebie.
no ale ni hu hu....
musial kupic caly rower.
zapewne jest troche takich przypadkow.
sprobuj poszukac, byc moze lepiej kupic caly rower producenta ktory samych ram nie sprzedaje.
rame wlasnie sprzedac. hample przelozyc.
reszta szpeju tez sprzedac jako nowy...
zapewne wyjdzie najtaniej.....
no nie zapewn.e byc moze. w koncu sie nie znam

Data: 2019-08-05 09:59:59
Autor: Budzik
Wymiana hamulcy na tarczowe
Użytkownik abn140 abn140@googlemail.com ...

[...]

No juz mnie koledzy nakierowali ze to nie takie proste jak myslałem.

sprobuj poszukac, byc moze lepiej kupic caly rower producenta ktory
samych ram nie sprzedaje.
rame wlasnie sprzedac. hample przelozyc.
reszta szpeju tez sprzedac jako nowy...

szpej nie jest nowy wiec i jako taki nie bede go sprzedawał.

zapewne wyjdzie najtaniej.....

kilka stowek w ta czy w ta jakos przezyje - w sumie nie pytałem o najtansza opcje :)))

no nie zapewn.e byc moze. w koncu sie nie znam
a ja juz w ogole sie nie znam :) --
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
Frank Herbert

Wymiana hamulcy na tarczowe