Wymiana ileju silnikowego

Data: 2016-03-25 18:07:19
Autor: PiteR
Wymiana ileju silnikowego
na  ** p.m.s **  tadeuszwajda@hotmail.com pisze tak:

 Rachunek wyniosl 420 zl. Mi sie widzi, ze chyba troche  przesadzil. W Hameryce taka usluga z materiałami kosztowala około  50-60 dolarów.  Jakie sa, czy mogą być srednie koszty takiej
 operacji w Polsce? Tak z grubsza, orientacyjnie, bez jakichs
 szczegółowych danych. Mogą być "widelki". Bardzo prosze o opinie
 czy informacje.

Wersja pesymistyczna: olej 150zł, filtr 50zł.

Reszta to niby jego robocizna. Mógłby wziąć 300zł ale w Polsce się drze ile wlezie bo tu każdy ma palące potrzeby i chce szybko je nadrobić.

W Hameryce panie wszystkiego w bród :)

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2016-03-25 11:02:00
Autor: tadeuszwajda
Wymiana ileju silnikowego
On Friday, March 25, 2016 at 6:07:21 PM UTC+1, PiteR wrote:
[...]

Na Twoje rece skladam Wszystkim serdeczne podziękowania za liczne i rzeczowe informacje. Tez mi się tak napisaliście, widzi. Na przyszlosc musze pytac przed
 a nie potem reklamować cene, po wykonniu roboty.  Wszystkim Wam, którzy poswieciliscie przedswiateczny czas na wyrażenie swych
 opinii, bardzo dziekuje i jestem pewien, ze dzięki temu dobremu uczynkowi
 będziecie bardziej pewni siebie, odniesiecie duże korzyści towarzyskie i
 doznacie wiele innych przyjemnych odczuc... Co prawda, czytalem kiedyś, ze zle
 uczynki czasem się mszcza a dobre mszcza się zawsze, ale to chyba przesad.
 Pzdr
(Soec od) Tornad   PS. Gdyby ktoś nie wierzyl, ze tez się tez troche na motoryzacji znam, i miał
 nieco czasu na pierdoly, to zapraszam na swoja strone tornadosolution.com , na
 której zaprentowalem swój, chyba glupi, pomysl modernizacji predkosciomierza
 samochodowego. Chetnie poczytalbym opinie o tym "wynalazku". A przy okazji można poczytać o tornadach, Trojkacie Bermudzkim i kilku innych zjawiskach zawiązanych z Teoria Wzglednoasci a nawet dowiedziec się, po co kot
 ma wasy.
 T.

Wymiana ileju silnikowego