Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury

Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury

Data: 2009-07-07 21:53:20
Autor: Liwiusz
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Lisciasty pisze:
Witam!

Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach
zaszła konieczność wymiany na inną (złe wymiary),
kabina nie rozpakowywana. Niestety posiali gdzieś
fakturę (oryginał) z zakupu, w sklepie otrzymali duplikat kopii
faktury ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny
na inną. Czy da radę coś z w takim przypadku zrobić,
czy sklep może się wypiąć i olać klienta?

   Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować zwrotu.

--
Liwiusz

Data: 2009-07-07 12:59:14
Autor: Lisciasty
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
   Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
zwrotu.

Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
towar na droższy i dopłacić?

Pzdr.
L.

Data: 2009-07-07 21:19:18
Autor: to
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Lisciasty wrote:

A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany towar na
droższy i dopłacić?

Niech pójdą i pogadają. Niech zaznaczą, że kabina jest w stanie fabrycznym, nie rozpakowana i chcą dopłacić i wziąć droższą. Całkiem możliwe, że się uda...

Ale to tylko dobra wola sprzedawcy, więc awanturowanie się czy coś takiego nie ma sensu i zapewne odniesie skutek odwrotny od zamierzonego.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-07 22:04:58
Autor: Liwiusz
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Lisciasty pisze:
On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
   Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
zwrotu.

Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
towar na droższy i dopłacić?


   Obowiązku wymiany sprzętu też nie ma.

   Natomiast przyjrzałbym się sprawie z innej strony. Co to za sklep? Często sieci sklepów umożliwiają zwroty i wtedy - skoro strony się umówiły na możliwość zwrotu - zwrot taki powinien być możliwy. Posiadanie duplikatu oryginału (!) faktury nie powinno być tutaj przeszkodą.

--
Liwiusz

Data: 2009-07-07 22:08:36
Autor: 'Tom N'
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Lisciasty w
<news:485db4b9-923a-4296-9bfd-fc72ca34635db15g2000yqd.googlegroups.com>:

On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
   Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować
zwrotu.

Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany
towar na droższy i dopłacić?

Droższy i dopłacić nie oznacza większej marży dla sprzedającego.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-07 23:01:38
Autor: Sir Castic
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury
Dzięki za szybką odpowiedź.
A czy zwrot=wymiana?

Wymiana na inną kabinę, z magazynowego punktu widzenia to przyjęcie (zwrot) jednej, wydanie drugiej.

W dużym sklepie nie powinno byc problemu, ale też mało komu zależy, w małym sklepie.. no cóż , mogą nie mieć co zrobić ze zwróconą :)

Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona