Data: 2009-07-07 21:53:20 | |
Autor: Liwiusz | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Lisciasty pisze:
Witam! Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować zwrotu. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-07-07 12:59:14 | |
Autor: Lisciasty | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Może się wypiąć - sprzedawca stacjonarny nie ma obowiązku przyjmować Dzięki za szybką odpowiedź. A czy zwrot=wymiana? Nawet jeżeli klient chce wymienić dany towar na droższy i dopłacić? Pzdr. L. |
|
Data: 2009-07-07 21:19:18 | |
Autor: to | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Lisciasty wrote:
A czy zwrot=wymiana? Nawet jeĹźeli klient chce wymieniÄ dany towar na Niech pĂłjdÄ i pogadajÄ . Niech zaznaczÄ , Ĺźe kabina jest w stanie fabrycznym, nie rozpakowana i chcÄ dopĹaciÄ i wziÄ Ä droĹźszÄ . CaĹkiem moĹźliwe, Ĺźe siÄ uda... Ale to tylko dobra wola sprzedawcy, wiÄc awanturowanie siÄ czy coĹ takiego nie ma sensu i zapewne odniesie skutek odwrotny od zamierzonego. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-07-07 22:04:58 | |
Autor: Liwiusz | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Lisciasty pisze:
On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote: Obowiązku wymiany sprzętu też nie ma. Natomiast przyjrzałbym się sprawie z innej strony. Co to za sklep? Często sieci sklepów umożliwiają zwroty i wtedy - skoro strony się umówiły na możliwość zwrotu - zwrot taki powinien być możliwy. Posiadanie duplikatu oryginału (!) faktury nie powinno być tutaj przeszkodą. -- Liwiusz |
|
Data: 2009-07-07 22:08:36 | |
Autor: 'Tom N' | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Lisciasty w
<news:485db4b9-923a-4296-9bfd-fc72ca34635db15g2000yqd.googlegroups.com>: On 7 Lip, 21:53, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote: Dzięki za szybką odpowiedź. Droższy i dopłacić nie oznacza większej marży dla sprzedającego. -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] |
|
Data: 2009-07-07 23:01:38 | |
Autor: Sir Castic | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Dzięki za szybką odpowiedź. Wymiana na inną kabinę, z magazynowego punktu widzenia to przyjęcie (zwrot) jednej, wydanie drugiej. W dużym sklepie nie powinno byc problemu, ale też mało komu zależy, w małym sklepie.. no cóż , mogą nie mieć co zrobić ze zwróconą :) |