Data: 2009-07-07 21:17:11 | |
Autor: to | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Lisciasty wrote:
Teściowie kupili kabinę prysznicową i po paru dniach zaszła konieczność Duplikat faktury, po prostu, nie duplikat kopii. ale mimo to sklep odmawia wymiany kabiny na inną. Czy da Na szczęście nie musi wymieniać, inaczej idąc do sklepu nigdy nie wiedziałbyś, czy wystawiony tam towar jest naprawdę nowy, czy też ktoś go już sobie wcześniej "wymienił". -- cokolwiek |
|
Data: 2009-07-08 06:13:22 | |
Autor: spp | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
to pisze:
Na szczęście nie musi wymieniać, inaczej idąc do sklepu nigdy nie wiedziałbyś, czy wystawiony tam towar jest naprawdę nowy, czy też ktoś go już sobie wcześniej "wymienił". A co to ma za znaczenie w tym przypadku? Dziewictwo straciła kabina czy co? -- spp |
|
Data: 2009-07-08 10:31:28 | |
Autor: to | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
spp wrote:
A co to ma za znaczenie w tym przypadku? W tym żadne, ale wyobrażasz sobie, żeby przepis istniał tylko dla kabin prysznicowych? -- cokolwiek |
|
Data: 2009-07-08 12:50:11 | |
Autor: spp | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
to pisze:
W tym żadne, ale wyobrażasz sobie, żeby przepis istniał tylko dla kabin prysznicowych? Oczywiście, że nie. Nie widzę jednak nic złego w tym, że sklep dobrowolnie przyjmuje zwroty towaru który nie spełnia oczekiwań klienta. Nic złego w tym nie widzę, że taki towar, nienaruszony, wraca potem do obrotu. Inna sprawa to częste praktyki w supermarketach 'recyklingu' polegającego na pakowaniu na nowo towarów zwróconych przez klienta. Pół biedy, jeżeli nie były wcześniej używane ale kiedy w jednym z nich w nabytej obudowie do dysku znalazłem pełną korespondencję między sklepem a serwisem dotyczącym naprawy tejże obudowy ... :) -- spp |
|
Data: 2009-07-10 00:43:31 | |
Autor: to | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
spp wrote:
Nie widzę jednak nic złego w tym, że sklep dobrowolnie przyjmuje zwroty Ja także. Właśnie o to chodzi, jeśli nie ma przymusu, to z jednej strony klienci uważniej dokonują zakupów bo nie mają gwarancji, że będą mogli towar wymienić, a z drugiej strony sklep przyjmie tylko towar rzeczywiście nienaruszony czyli taki, który chciałbym kupić jako "nowy". Jeśli przymus się pojawi, to pojawi się niestety także cwaniactwo ze strony niektórych klientów, za które oczywiście zapłaci nie sklep, tylko grupa klientów uczciwych. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-07-10 06:02:21 | |
Autor: spp | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
to pisze:
Jeśli przymus się pojawi, to pojawi się niestety także cwaniactwo ze strony niektórych klientów, za które oczywiście zapłaci nie sklep, tylko grupa klientów uczciwych. A tego to nie postulowałem. :) Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy tez jest sprawiedliwy. ;) -- spp |
|
Data: 2009-07-10 12:45:01 | |
Autor: to | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
spp wrote:
Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy Jeśli mówisz o sprzedaży poza siedzibą to moim zdaniem jest to bardzo zły przepis. -- cokolwiek |
|
Data: 2009-07-10 14:36:02 | |
Autor: spp | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
to pisze:
Dokładnie o nim. :)Czasami mam wątpliwości, czy 10-dniowy termin na odstąpienie od umowy -- spp |
|
Data: 2009-07-10 22:44:43 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
spp pisze:
to pisze: IMHO jest to dobry przepis z uwagi na stada ró¿nego rodzaju zdalnych/obwo¼nych naci±gaczy od np. "ekskluzywnych" odkurzaczy czy jakich¶ podejrzanych prenumerat. Gdyby tego typu dzia³alno¶æ ukrócono - wtedy bym siê zgodzi³ z wasz± opini±. |
|
Data: 2009-07-08 06:50:13 | |
Autor: WS | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
On 7 Lip, 23:17, to <t...@abc.xyz> wrote:
Na szczê¶cie nie musi wymieniaæ, inaczej id±c do sklepu nigdy nie nie musi, ale moze... wiec i tak nie wiesz :) WS |