Data: 2009-07-08 07:22:56 | |
Autor: news-gazeta | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Lisciasty pisze:
Witam! U nas w hurtowni bardzo czesto wymieniamy kabiny(i nie tylko) idac klientom na reke, gdyz klotnia z klientem sie nie oplaca na dalsza mete. Zrazic do siebie klienta mozna latwo a on jest chodz±c± reklama, a może być antyreklam±. Zaden problem taki zwrot przyjac a jesli chce jeszcze inny towar, to jeszcze lepiej. Po co utrudniac innym zycie. Tak jak koledzy napisali - nie musza, ale mog±. Warto z nimi porozmawiac i uswiadomic co nie co... Pozdrawiam - Darek. |
|
Data: 2009-07-08 05:16:57 | |
Autor: Lisciasty | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
On 8 Lip, 07:22, news-gazeta <news-gaz...@gazeta.pl> wrote:
Tak jak koledzy napisali - nie musza, ale mog±. Warto z nimi porozmawiac Słuszna postawa :] Sprawa się niejako rozwi±zała bo faktura się odnalazła i sprawę załatwiono. Ale dobrze że dyskusja się odbyła, zawsze to jaka¶ nauka na przyszło¶ć. Dla doprecyzowania - sklep NOMI w wielkopolsce, choć nie jest to pewnie istotne dla sprawy. Dzięki wszystkim za porady :> Pzdr. L. |
|
Data: 2009-07-08 14:18:57 | |
Autor: spp | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Lisciasty pisze:
Sprawa się niejako rozwi±zała bo faktura się odnalazła Czyli jak widać problem leżał wyraĽnie po stronie księgowej niż 'merytorycznej'. :) A o tym chyba nikt nie pisał. :) -- spp |
|
Data: 2009-07-08 14:54:04 | |
Autor: Herald | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Dnia Wed, 08 Jul 2009 14:18:57 +0200, spp napisał(a):
Sprawa się niejako rozwi±zała bo faktura się odnalazła Pisał Liwiusz. Jeżeli "przyczyn±" było brak "faktury" i NOMI nie uznawało duplikatu to ..... jaka¶ pop...na osoba obsługiwała naszego pytaj±cego. |
|
Data: 2009-07-08 14:55:21 | |
Autor: spp | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Herald pisze:
A o tym chyba nikt nie pisał. :) :( Przeoczyłem. :) -- spp |
|
Data: 2009-07-08 14:57:07 | |
Autor: Baloo | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał Sprawa się niejako rozwi±zała bo faktura się odnalazła No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego czy klient ma fakturę czy duplikat faktury. Przecież oba te dokumenty maj± tę sam± warto¶ć księgow±. |
|
Data: 2009-07-10 00:38:25 | |
Autor: to | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Baloo wrote:
No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;) -- cokolwiek |
|
Data: 2009-07-10 06:00:19 | |
Autor: spp | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
to pisze:
No i super, przy czym bez sensu jest uzależnianie wymiany towaru od tego Raczej myśleli, że bez oryginału faktury VAT nie uda się prawidłowo udokumentować rozliczenia VAT 'bo, Panie, duplikat to nie to samo'. :) -- spp |
|
Data: 2009-07-10 10:34:40 | |
Autor: Baloo | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;) Ale i tak nie mogą. Jeśli już - musieliby wystawić korektę. |
|
Data: 2009-07-10 12:43:04 | |
Autor: to | |
Wymiana kabiny prysznicowej w sklepie a brak faktury | |
Baloo wrote:
A czasem nie chodziło o to, że oni chcieli tą fakturę z powrotem? ;) Mogą, nie mogą, wiadomo jakie są realia. Jeśli minęło kilka dni to łatwiej wywalić fakturę z systemu i wystawić nową niż bawić się w korekty. Ale czy taki był powód -- nie wiem. -- cokolwiek |
|