Wymiana kaloryferów - wielkość.

Data: 2009-03-19 07:27:37
Autor: Peters
Wymiana kaloryferów - wielkość.

Użytkownik " rock" <rprorok81@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gpp54v$k77$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Potrzebuje małej porady. Mieszkanie małe 37m2. Temperatura ogrzewania -
niska. Kaloryfery mają temp. 40-45'c (spółdzielnia oszczędza). Pomimo walk ze
spółdzielnią itd itd. .... kaloryfery niezapowietrzone wsioo ok. Postanowiłem
latem mimo wszystko wymienić kaloryfery z żeliwnych na "panelowe" czy
aluminiowe. Obecnie mam kaloryfer o dł. 1m. Zastanwiam się czy ma sens
wymiana na kaloryfer o dłuższych wymiarach np 2m mimo że spółdzielnia grzeje
jak grzeje. Dla mnie na logike - im wieksza powierzchnia oddawania ciepła tym

Nie wymieniaj żeberek na gorsze . Dołóż jedynie kilka żeber , powiedzmy tyle ile zmieści ci się we wnęce. Jak potrafisz to sciągnij go rozkręć zobacz czy jest drożny , sprawdź zawory , oczyść ze starej farby (lub jeżeli jest dobra to nie ruszaj) załóż dodatkowe żebra i nie kombinuj , będziesz na pewno zadowolony. Wiem coś o tym i szkoda mi tych ludzi którzy tylko dla idei zakładają  (zmieniają bo taka moda) np: grzejniki panelowe (nawet dobierając w/g katalogu 1:1) i jest zimno. Zeberka mają dosyć dobrą i dużą powierzchnię rozwinięcia , czego nie można powiedzieć o panelach i innych wynalazkach. Mówię ci dołóż żeber (powiedzmy na takim 1m o 50% i bedzie OK). Ale zrobisz jak chcesz - wybór należy do ciebie i nie wiesz co masz z pieniędzmi zrobić.
Pozdr Piotr

Wymiana kaloryferów - wielkość.