Wymiana kompa

Data: 2021-03-10 14:05:20
Autor: ąćęłńóśźż
Wymiana kompa
Laptopa z ekranem 17'' i pełną klawiaturą.
Łatwiej się przed dziećmi w kiblu zamknąć ;-)
Mimo, iż to "tylko" praca biurowa, nie brałbym starych z C2D (Core2Duo), lecz raczej i5/i7 z wielu przyczyn.
Coś z serii biznesowych (a nie konsumencko-marketowych).
Najważniejsze są ekran i klawiatura.
No chyba, że lubisz ekran mieć 1 metr lub dalej i zamykasz klapę - wówczas awaryjnie też da się pójść do kibla, byle w pośpiechu klap nie pomylić ;-)

-- --
Co warto wziac z jakichs poleasingowców - komp słuzy wyłącznie do pracy biurowej.

Data: 2021-03-10 16:59:51
Autor: Budzik
Wymiana kompa
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

[...]

Lapek odpada - mam i słuzy mi tylko przy okazji wyjazdów.
To ma byc domowy komp - mam do niego monitor 27" a i tak mysle o dołozeniu drugiego...
No iwłasnie - pełna klawiatura to mus, dodatkowo nie umiem sie przestawić na klawiature z małym skokiem - od lat myszka i klawiatura to najbardziej pospolite produkty HP - starych drzew sie nie przesadza.

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Wymiana kompa