Wymiana korby

Data: 2011-10-17 17:49:09
Autor: ToMasz
Wymiana korby
W dniu 17.10.2011 10:20, XWindowsMen pisze:
Witam. Obecnie mam korbę SR CW-XCC-T102 (42-34-24) i chciałbym
wymienić na FC-M411 (48-38-28)...rozum podpowiada, że nie będzie to
dzialało...a może się mylę? Może jednak coś wystarczy zrobić, żeby
zadziałało? Interesuje mnie generalnie największa tarcza. Pozdrawiam
Jakbyś zapytał czy zadziała - sprzedawca powie ze nie. Dlaczego? bo bierze odpowiedzialność za to co mówi/sprzedaje. Problem może być z przednią przerzutką - reszta do obejścia.
Jednak polecam serwis! Za 20-30zł sprawdzą czy działa, jak tak to masz pewność ze wszystko OK, jak nie to oddadzą - powiedzą ze nie działa i nic nie skasują...

ToMasz

Wymiana korby