Wymiana nap?du [technika]

Data: 2014-02-25 15:20:11
Autor: Grzegorz Rogala
Wymiana nap?du [technika]
W dniu 24-02-2014 22:05, Hinek pisze:
Po latach szarpania się z nakrętkami przednich zębatek w
kolejnych motocyklach, wkurwiłem się.  Za jedne 150 zł
kupiłem chiński elektryczny klucz udarowy. Działa :O
Równie szybko jak pneumatyczny. Z tej rado¶ci odkręciłem
jeszcze i przykręciłem koło w aucie. Dalej działał :)
Polecam każdemu grzebi±cemu samodzielnie przy
swoim moto. To raptem 1/4 ceny zestawu...

Z ciekawosci, jakiej firmy chinskie male lapki to zlozyly?
bo jak te co sa w Jula - to ciesz sie ze wogole cos Ci sie udalo odkrecic :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2014-02-25 15:44:44
Autor: Hinek
Wymiana nap?du [technika]
Użytkownik "Grzegorz Rogala"  napisał

Z ciekawosci, jakiej firmy chinskie male lapki to zlozyly?
bo jak te co sa w Jula - to ciesz sie ze wogole cos Ci sie udalo odkrecic :)

Cholera wie jakiej firmy. Jest na nim napisane "Viper"
Nie ma żadnej nazwy producenta - ale za 150 zł nie będę
wybrzydzał.  Na Allegro jest ich pełno. Wygl±daj± tak samo,
maj± tylko różne nalepki :)

--
Hinek

Data: 2014-02-25 20:18:07
Autor: Kuczu
Wymiana napÄ?du [technika]
W dniu 2014-02-25 15:44, Hinek pisze:

Cholera wie jakiej firmy. Jest na nim napisane "Viper"
Nie ma żadnej nazwy producenta - ale za 150 zł nie będę
wybrzydzaĹ‚.  Na Allegro jest ich peĹ‚no. WyglÄ…dajÄ… tak samo,
mają tylko różne nalepki :)

Biednych nie stac na tanie rzeczy. Paragonu nie wyrzucaj, przyda sie w najmniej oczekiwanym momencie !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-02-26 08:34:28
Autor: Roman Niewiarowski
Wymiana napÄ?du [technika]
W dniu 2014-02-25 20:18, Kuczu pisze:

Biednych nie stac na tanie rzeczy. Paragonu nie wyrzucaj, przyda sie w
najmniej oczekiwanym momencie !

Jak sie uzywa raz na rok ? Nie desperuj, mam od kilku lat taki elektryczny wynalazek. Kosztowal 150-160zł, odkręcał zębatki, nakrętki na wale, koła w samochodach i ciągle działa (jeszcze nawet szczotek nie musiałem zmieniac).
Siłą nie powala i trzeba dłużej przytrzymać, nasadki z zestawu sa zrobione z gownolitu i przy pierwszej srubie metal zaczal sie deformowac. Dokupilem nasadki kingtony (AFAIR) i do moich celów w zupełności wystarcza.

Pewnie że wolałbym miec taki za 1500-2000 bo lubie dobre narzedzia, ale wolę miec taki za 150 niz nie miec wcale :)

pozdr
newrom

Data: 2014-02-26 15:35:34
Autor: Jacot
Wymiana nap?du [technika]
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Jak sie uzywa raz na rok ? Nie desperuj, mam od kilku lat taki elektryczny wynalazek. Kosztowal 150-160zł, odkręcał zębatki, nakrętki na wale, koła w samochodach i ci±gle działa (jeszcze nawet szczotek nie musiałem zmieniac).

Ja zas z kolei mam pod okiem niezly poligon w postaci ziecia;)
Zawodowo zajezdza rózne sprzeta w serwisie, (niemotocyklowym wprawdzie
ale nie mniej intensywnym;)  i z badan mi wynika, ze ta relacja ceny
do trwalosci tez nie wypada tak krysztalowo na rzecz drogich marek.
Moze to bez to, ze teraz wszystkie bez roznicy wychodza z tych samych
fabryk w dalekich Chinach. --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://stokrotka.grejt.pl/

Data: 2014-02-26 10:14:15
Autor: Adam Wysocki
Wymiana nap?du [technika]
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Biednych nie stac na tanie rzeczy. Paragonu nie wyrzucaj, przyda sie w najmniej oczekiwanym momencie !

Potwierdzam, mi się taki klucz rozpadł - korpus w którym jest młot, czy jak to się tam nazywa, pękł. A paragon wyrzuciłem :(

Tak, wiem, mogłem kupić nowy, a stary oddać na nowy paragon.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-02-27 16:25:53
Autor: Hinek
Wymiana nap?du [technika]
Użytkownik "Adam Wysocki"  napisał

Potwierdzam, mi się taki klucz rozpadł - korpus w którym jest młot, czy
jak to się tam nazywa, pękł. A paragon wyrzuciłem :(

Przy pierwszym użyciu się rozleciał? Zakładam że 2 min pracy
wytrzyma!
Mi jest on potrzebny tylko do odkręcenia raz na 2 lata zębatki. Trwa to
jakie¶ pięć sekund. Je¶li wytrzyma dwie minuty pracy, to wystarczy mi
na 24 lata!  Za 24 lata  pewnie i tak nie będę jarzył co to jest i
do czego służy :)

--
Hinek

Data: 2014-03-02 01:11:36
Autor: Adam Wysocki
Wymiana nap?du [technika]
Hinek <hinek@fuck.pl> wrote:

Przy pierwszym użyciu się rozleciał?

Nie :) Ale pochodził niewiele dłużej. Kilka użyć.

http://motogof.tumblr.com/

Wymiana nap?du [technika]