Data: 2011-04-26 13:59:26 | |
Autor: The_EaGle | |
Wymiana napędu w DL650 | |
Z cyklu - jak zrobić najlepiej? ;)
Chciałbym się zapytać praktyków. Skończyła mi się możliwo¶ć naci±gania łańcucha. Łańcuch na razie jest napięty OK ale pewnie w ci±gu X km będzie już luĽny. Zębatki sa OK - przynajmniej ta duża... I teraz czy jest sens już wymieniać napęd czy jeĽdzić dalej i wymienić jak łańcuch będzie już luĽny? Chodzi mi o znalezienie "złotego ¶rodka" w którym jest sens zrobienia tego efektywnie bo skoro mogę jeszcze przejeĽdzić z 2 tys km to tak zrobię... Z drugiej strony w połowie czerwca wybieram się na wycieczkę z 3tys km i na pewno przed chce jechać z nowym napędem... I teraz drugie pytanie czy występuj± duże różnice w przebiegach po między napędami za 500 albo za 800zł? :) Po prostu czy warto to tych 300PLNów... PS. Ostatnie moto sprzedałem przed wymian± napędu ;P przy 27tys km... Pozdrawiam Rafał DL650 |
|
Data: 2011-04-26 12:08:56 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Wymiana napędu w DL650 | |
Dnia (Tue, 26 Apr 2011 13:59:26 +0200) ktos podajacy sie za The_EaGle
wyklawiaturowal co nastepuje: Z cyklu - jak zrobić najlepiej? ;) W DT spadl mi lancuch i wyrwal dziure w karterze, tez byl luzny i mialem go zaraz wymieniac :/ To tyle w temacie czekania az sie skonczy regulacja. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-04-26 14:38:32 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Wymiana napędu w DL650 | |
W dniu 2011-04-26 14:08, Piotr Klimek pisze:
To tyle w temacie czekania az sie skonczy regulacja. Zaraz tam tyle w temacie. Ja na koncowce lancucha zrobilem Mediolan - 3,5 kkm, bo czym innym tysiac joebarem po miescie a czym innym na hajłeju. Ale w tym przypadku jesli juz sie skonczyla regulacja to watpie nawet nie w 2 kkm ale chocby w 1. Lancuch degraduje sie nieliniowo czyli im dluzszy tym szybciej sie wyciaga :-) KJ |
|
Data: 2011-04-26 12:49:35 | |
Autor: AZ | |
Wymiana napędu w DL650 | |
On 2011-04-26, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:
Ja jak na koncowce napedu wjechalem na hajlej i odkrecilem to uslyszalem tylko trrrrrrrytrrrrrryt, do domu jakos wrocilem, najgorzej bylo ruszyc w dwie osoby + bagaz. Pozniej wysypalem z pod pokrywy zdawczej zabki a raczej resztki zabkow. Ale w tym przypadku jesli juz sie skonczyla regulacja to watpie nawet nie w 2 kkm ale chocby w 1.Z moich doswiadczen to max. 500km, u mnie jak juz jest koncowka lancucha to mozna naciagac i co 200km. Lancuch degraduje sie nieliniowo czyli im dluzszy tym szybciej sie wyciaga :-)Sie zgadza, wrecz bym powiedzial ze geometrycznie. Ja przejezdzilem prawie 40kkm bez ani jednego napinania lancucha, wczoraj napialem pierwszy raz, za pare dni bede naciagal dalej, zostal mu miesiac zycia. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-26 13:00:03 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Wymiana napędu w DL650 | |
Dnia (Tue, 26 Apr 2011 12:49:35 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Z moich doswiadczen to max. 500km, u mnie jak juz jest koncowka lancucha A ja kupilem do DT najtanszy bezoringowy RK celem sprawdzenia czy oplaca sie kupowac drozsze i podciagam go o jeden zabek co 200km. Przewiduje, ze wiecej niz 1500km na nim nie zrobie. W SV mam super wypasiony DID i od 5kkm nie ruszalem regulacji. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-04-26 13:30:22 | |
Autor: AZ | |
Wymiana napędu w DL650 | |
On 2011-04-26, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Ja tez mam tego najlepszego DID-a i regulacji nie tykalem przed 40kkm, no po ok. 25kkm zmienilem przednia zebatke bo by zjadla lancuch. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-04-27 09:14:47 | |
Autor: The_EaGle | |
Wymiana napędu w DL650 | |
W dniu 2011-04-26 15:30, AZ pisze:
On 2011-04-26, Piotr Klimek<usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote: Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sobą na końcówce łańcucha i jeżeli nie lubię naciągać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy łańcuch... OK... wielkie dzięki. Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-04-27 10:10:07 | |
Autor: de Fresz | |
Wymiana napędu w DL650 | |
On 2011-04-27 09:14:47 +0200, The_EaGle <ehge@jss.com> said:
Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sob± na końcówce łańcucha i jeżeli nie lubię naci±gać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy łańcuch... OK... wielkie dzięki. Do DLa nie ma co szczególnie szaleć z łańcuchem - DID VX2 lub VM, droższe IMHO nie maj± sensu. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-04-27 08:45:33 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Wymiana napędu w DL650 | |
Dnia (Wed, 27 Apr 2011 10:10:07 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje: Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sob± na końcówce łańcucha i jeżeli nie lubię naci±gać co trzy dni to kupić lepszy niż gorszy łańcuch... OK... wielkie dzięki. DL ma spory moment obrotowy, wiec niekoniecznie odpowiedni bedzie dla niego lancuch zakladany z powodzeniem w innych motocyklach klasy 600. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-04-27 10:54:46 | |
Autor: de Fresz | |
Wymiana napędu w DL650 | |
On 2011-04-27 10:45:33 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:
Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sob± na końcówce łańcucha i Wyżej wspomniane łańcuchy to nie popierdułki za stówkę, tylko całkiem porz±dne X-ringi. Ale jak komu¶ zbywa na kasie, to może sobie założyć i super-duper-rejsingowe VM2/ZVMX. A że różnice w przebiegu będ± raczej nikłe, to już taki szkopuł, za to +5 pkt. do lansu, zwłaszcza przy złotym ;-) -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-04-27 09:22:01 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Wymiana napędu w DL650 | |
Dnia (Wed, 27 Apr 2011 10:54:46 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje: Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sob± na końcówce łańcucha i Tak sie tylko podzielilem swoim przemysleniem, zeby Rafal mial sie nad czym zastanawiac :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-04-27 14:07:29 | |
Autor: The_EaGle | |
Wymiana napędu w DL650 | |
W dniu 2011-04-27 11:22, Piotr Klimek pisze:
Czyli jak rozumiem , mam kilkaset km przed sob± na końcówce łańcucha i No i się zastanowiłem, jutro jestem umówiony na wymianę napędu :P DID VM... A tak swoj± drog± to ciekawostka - DLe do 06 roku maj± krótszy rozstaw osi od tych od 07 roku wiec i łańcuch jest różny... Natomiast nie rozumiem czym rózni się napęd pod wersje ABS od tej bez ABS? Co ma piernik do wiatraka? Pozdrawiam Rafał |
|
Data: 2011-04-27 14:29:02 | |
Autor: de Fresz | |
Wymiana napędu w DL650 | |
On 2011-04-27 14:07:29 +0200, The_EaGle <ehge@jss.com> said:
Natomiast nie rozumiem czym rózni się napęd pod wersje ABS od tej bez ABS? Co ma piernik do wiatraka? Przypuszczam, że tylna zębatka może się różnić z racji inaczej rozwi±zanych dystansów tylnego koła. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-04-27 16:51:33 | |
Autor: Kuczu | |
Wymiana napędu w DL650 | |
W dniu 2011-04-27 10:45, Piotr Klimek pisze:
Dnia (Wed, 27 Apr 2011 10:10:07 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz To ile on ma tych njutonuf ? 60 ? i do tego 67 KM. Szalu nie ma :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2011-04-27 16:54:37 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Wymiana napędu w DL650 | |
W dniu 2011-04-27 16:51, Kuczu pisze:
Niutony z V-ki licza sie podwojnie! KJ |
|
Data: 2011-04-26 15:19:49 | |
Autor: IvanoV | |
Wymiana napędu w DL650 | |
W ZR-7 mam RK za 200zł i jak na razie przez 6kkm też nie wymagał regulacji. IvanoV |