Wymiana oleju - M525

Data: 2009-03-24 20:46:22
Autor: drill
Wymiana oleju - M525
Witam

Orientuje sie ktos ile wchodzi ml oleju mineralnego do Deore M525?
Jaka powinna byc specyfikacja oleju?

Pzdr
drill

Data: 2009-03-24 20:56:05
Autor: ...::QRT::...
Wymiana oleju - M525
Dnia Tue, 24 Mar 2009 20:46:22 +0100, drill napisał(a):

Witam

Orientuje sie ktos ile wchodzi ml oleju mineralnego do Deore M525?

jakieś 20 ml

Jaka powinna byc specyfikacja oleju?

bliżej nieokreślona. W każdym razie olej mineralny. LHM daje radę.

Data: 2009-03-24 21:21:07
Autor: kml
Wymiana oleju - M525

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:17r1uaadxmzfb$.txks0svqo2oh$.dlg40tude.net...

Jaka powinna byc specyfikacja oleju?

bliżej nieokreślona. W każdym razie olej mineralny. LHM daje radę.

Tak, ale moim odczuciu hamulec bardzo traci na lhmie. Lepiej wydać na olej shimano moim zdaniem. Buteleczka starcza na przód i tył.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 06:46:52
Autor: artek
Wymiana oleju - M525
kml pisze:
[...]

a w moim odczuciu mój hamulec (klamka xt'08, zacisk xt'04, klocki - mocno już zużyte bbb) na lhmie (plus, delphi) przycina aż miło. fakt, troszkę popracowałem przy odpowietrzaniu.
no i litrowa buteleczka za dwadzieścia parę złotych wystarcza na lata.

--
artek

Data: 2009-03-25 06:50:00
Autor: kml
Wymiana oleju - M525

Użytkownik "artek" <artek@usunto.wro.vectranet.pl> napisał w wiadomości news:49c9c54f$1news.home.net.pl...

[...]

Dokładnie tak samo jak 50 ml shimano też starcza na lata :) LHM vs shimano to jest odwieczna dyskusja i dla mnie zawsze nr.1 będzie shimano.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 08:03:03
Autor: artek
Wymiana oleju - M525
kml wrote:
[...]

nie wiem, nie próbowałem ;)

LHM vs shimano to jest odwieczna dyskusja i dla mnie zawsze nr.1 będzie shimano.

to prawda ...
tak jak z finishlinem i olejem to pił łańcuchowych. a ja wolę rolhoffa ;P

natomiast co do lhm - uzywałem przez moment innego niż delphi, ten faktycznie troszkę zamulał.

--
artek

Data: 2009-03-25 09:40:47
Autor: Andrzej Bedliński
Wymiana oleju - M525
drill pisze:
Witam

Orientuje sie ktos ile wchodzi ml oleju mineralnego do Deore M525?
Jaka powinna byc specyfikacja oleju?

Pzdr
drill
Z powodzeniem można też użyć oleju syntetycznego o gęstości WT 5 może być to finish line do amortyzatorów:
http://www.tinyurl.pl?TOPaM3kY

Pozdrawiam

Data: 2009-03-25 10:33:47
Autor: kml
Wymiana oleju - M525

Użytkownik "Andrzej Bedliński" <lipnyadres@lipnyadres.com> napisał w wiadomości news:gqcqqa$kh1$1atlantis.news.neostrada.pl...

Z powodzeniem można też użyć oleju syntetycznego o gęstości WT 5 może być to finish line do amortyzatorów:
http://www.tinyurl.pl?TOPaM3kY

Eeeeee a w celu jakim?? Jeżeli możesz to oświec mnie bo do tej pory byłem przekonany, że to są dwa zupełnie inne płyny do innych zastosowań.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 15:59:42
Autor: Andrzej Bedliński
Wymiana oleju - M525
kml pisze:

[...]

Ten finish jest w Stanach zamiennikiem magura blood.
A olej to olej( oczywiście nie dotyczy to DOTów).
Można wierzyć, można nie wierzyć.
Pozdrawiam

Data: 2009-03-25 15:50:40
Autor: Jan Srzednicki
Wymiana oleju - M525
On 2009-03-25, Andrzej Bedliński <lipnyadres@lipnyadres.com> wrote:
kml pisze:

[...]

Skoro w tym temacie - znacie jakiś tańszy, a porównywalny jakościowo
(albo i lepszy) DOT 5.1 do Avidów?

Data: 2009-03-25 18:14:44
Autor: kml
Wymiana oleju - M525

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrngskkmg.2e7t.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

Skoro w tym temacie - znacie jakiś tańszy, a porównywalny jakościowo
(albo i lepszy) DOT 5.1 do Avidów?

Każdy jeden w sklepie auto moto no chyba że masz ponad 1k PLN to możesz zalać je płynem do rajdów samochodowych, który ma niebotycznie wysoką temperaturę wrzenia.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 17:23:33
Autor: Jan Srzednicki
Wymiana oleju - M525
On 2009-03-25, kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

[...]

No dobrze, tyle w teorii, a w praktyce ktoś testował? :)

Data: 2009-03-25 19:33:26
Autor: Dominik Mirowski
Wymiana oleju - M525
Jan Srzednicki wyklepał(a) :

[...]

Mam ultimatki od ponad roku zalane tym co kupiłem w sklepie na osiedlu... TRW 5.1 :].

Magury i Shitmano zalane LHM+ Delphi - i wszystko działa bez zarzutu :).
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-03-25 21:27:07
Autor: kml
Wymiana oleju - M525

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrngskq4l.9t6.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

No dobrze, tyle w teorii, a w praktyce ktoś testował? :)

A co chcesz testować? Po prostu zalewasz i koniec. Dot avidowski to po prostu dot.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-25 16:15:14
Autor: kml
Wymiana oleju - M525

Użytkownik "Andrzej Bedliński" <lipnyadres@lipnyadres.com> napisał w wiadomości news:gqdhe0$577$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ten finish jest w Stanach zamiennikiem magura blood.
A olej to olej( oczywiście nie dotyczy to DOTów).
Można wierzyć, można nie wierzyć.
Pozdrawiam

Mnie najbardziej zastanawia jak hamulce na tym pracują bo mam problem żeby uwierzyć, że tak samo jak na oleju shimano.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Wymiana oleju - M525