Wymiana oleju - Opel Meriva

Data: 2009-12-11 17:26:44
Autor: peter
Wymiana oleju - Opel Meriva
ogolnie tresc Twojego postu to smiech na sali.

ja przy -20 odpalam dizla na 20w50

Data: 2009-12-11 17:38:00
Autor: Jacek
Wymiana oleju - Opel Meriva
No to bardzo się cieszę że Ci odpala na tym oleju. A ja byćmoże się żle wyraziłem. A więc chodzi mi o to czy mogę dać rzadszy olej bez jakichś konsekwencji dla silnika, skoro był stosowany cały czas 10 w 30. Mam nadzieje że teraz się dosyć jasno wyraziłem.

Jacek

Data: 2009-12-11 17:43:21
Autor: Pan Piskorz
Wymiana oleju - Opel Meriva
konsekwencji dla silnika, skoro był stosowany cały czas 10 w 30. Mam nadzieje że teraz się dosyć jasno wyraziłem.

A czemu uważasz, że zalecenie producenta odnośnie oleju jest błędne?
P.

Data: 2009-12-11 17:51:25
Autor: Jacek
Wymiana oleju - Opel Meriva
Nie uważam że jest błędne. Sądziłem że zalano olej, który był przeznaczony dla kraju o cieplejszym klimacie niż nasz, chociażby o kilka stopni. Auto było sprowadzone jak by co.

J.

Data: 2009-12-11 18:04:24
Autor: ksoniek
Wymiana oleju - Opel Meriva
już takie bzdury gadasz że nie wiem
skoro taki olej wlewają do nowych samochodów kupowanych w Polsce to o co ci chodzi?