Wymiana oleju przy niewielkim przebiegu - jak często.

Data: 2012-06-14 20:07:41
Autor: Maciek
Wymiana oleju przy niewielkim przebiegu - jak często.
Dnia Wed, 13 Jun 2012 23:09:59 +0200, Yogi(n) napisał(a):

Mam zaprzyjaźnionego dziadka-emeryta, nawet jakś rodzina żony (nie wiem dokładne, kuzyn dziadka czy jakoś tak). Facet ma koło siedemdziesiątki i jest całkiem sprawny i żywotny. Jeździ astrą, która ma ze dwadzieścia lat, ale przebieg auta to jakieś sześćdziesiąt kilka tysięcy - ot dziadek dwa razy w tygodniu na działkę, po parę kilometrów, raz w tygodniu na zakupy i raz na jakiś czas na ryby.

Powiedz jeszcze, ze jest Niemcem.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Wymiana oleju przy niewielkim przebiegu - jak często.