Wymiana oleju w amorku

Data: 2015-01-18 11:23:10
Autor: mbut
Wymiana oleju w amorku
Witam
Muszę wymienić olej w amorku bomber, po spuszczeniu starego oleju czym można wypłukać resztki starego olej. Może ktoś mi podsunie myśl w tym temacie. Olej uzywam typu Motorex Racing 5 W, także jest on dość drogi i nim płukanie nie wchodzi w rachubę.

Data: 2015-01-18 12:29:44
Autor: solar
Wymiana oleju w amorku
W dniu 2015-01-18 11:23, mbut pisze:
[...]

Alkohol izopropylowy

http://allegro.pl/listing/listing.php?description=1&order=m&string=PROMOCJA!+IPA+ALKOHOL+IZOPROPYLOWY+IZOPROPANOL+20L&bmatch=s0-default-0113&requestDescription=1&mode=desc

"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."
                                      Dalajlama

Data: 2015-01-19 12:04:51
Autor: mbut
Wymiana oleju w amorku
W dniu 18.01.2015 o 11:23, mbut pisze:
[...]
  A czy mozna wypĹ‚ukać resztki starego oleju benzynÄ… ekstrakcyjnÄ…?

Data: 2015-01-19 12:58:38
Autor: Wojtas
Wymiana oleju w amorku
W dniu 2015-01-19 o 12:04, mbut pisze:

  A czy mozna wypĹ‚ukać resztki starego oleju benzynÄ… ekstrakcyjnÄ…?

Można. Byle by nie zalewać tym uszczelek - nie wiem jaki może mieć wpływ benzyna na nie.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2015-01-19 15:24:31
Autor: qrt
Wymiana oleju w amorku
Dnia Sun, 18 Jan 2015 11:23:10 +0100, mbut napisał(a):

Witam
Muszę wymienić olej w amorku bomber, po spuszczeniu starego oleju czym można wypłukać resztki starego olej. Może kto¶ mi podsunie my¶l w tym temacie. Olej uzywam typu Motorex Racing 5 W, także jest on do¶ć drogi i nim płukanie nie wchodzi w rachubę.

można też umyć wod± z płynem do naczyń a potem dokładnie wysuszyć od ¶rodka
:)
To wszystko jest z aluminium, magnezu czy nierdzewki wiec nawet jesli
troszke wody zostanie nie bedzie specjalnie szkodzić. Ponadto oleje sa hydroskopie wiec w trakcie pracy i tak trochę wilgoci
łapi±.

Data: 2015-01-19 15:40:31
Autor: mbut
Wymiana oleju w amorku
[...]